صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بادقت بخوانید تا بوی یوسف 

خدا را شکر که درزندگی نقش یوسف صدیق به من داده شد (تائب)  

دنیا ارزشی ندارد که انسانها نقش برادران یوسف را بازی کنند اما اگر دلها سیاه باشد و چشمها شور خداوند که بهترین کارگردان است نقش برادران یوسف را به ما خواهد داد تا چوبش را بخوریم به خفت و خواری مبتلا شویم مردم آزار کن باشیم و لعن و نفرین و آه مظلومان گریبانگیرمان بشود 

و بعد از سالها زندگی و خوبی و خوشی و خیر و برکت عذاب وجدان و وسواس فکری بگیریم پس در همت و تلاش باشیم با ریاضتهای عرفانی و روحانی و در تقویت نقاط قوت بکوشیم تا خداوند نقش یوسف را به ما بدهد 

وقتی که نقش یوسف را خدا به ما بدهد در توحید و یکتاپرستی کاروکوشش می کنیم دوستان واطرافیانمان را به آئین ابراهیم خلیل و اسحق و یعقوب راهنمائی می کنیم وقتی که نقش یوسف را بگیریم در سعادت و خوشبختی مردم اندیشه و فکر می کنیم ایده پردازی می نمائیم لایق و امانتدار و محبوب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب و مشهور جهان می شویم همه حتی کافران از ما لذت خواهند برد و به ما می پیوندند 

یوسف هرگز در بخل و کینه نبود بلکه از برکت یاد و نام خدا دلش دریا و قلبش شیر شد و ازقعر چاه برآمد به اوج ماه رسید زمین و زمان به او کمک کردند تا به قدرت و عزت برسد این سنت خداست و سنت خدا تغییر نمی کند 

کسانی که نقش برادران یوسف را بازی می کنند خیلی زود مردم آنها را می شناسند و دستشان برای همه رو می شود و کسانی هم که با آنها هستند و با آنها کار می کنند به بلا و مصیبتهای آنان دچار خواهند شد

داستان تائب را به گوش ابرمردان جهان برسانید و پیام تائب را به گوش آن عزیزان بخوانید 

خدا را شکر که درزندگی نقش یوسف صدیق به من داده شد (تائب)  

من همیشه به یادیوسف هستم(تائب) 

دین ما همان دینی است که یوسف داشت بردین ابراهیم خلیل و اسحاق و یعقوب بود این دین توحید و یکتاپرستی برای همه ما عزیز و گرامیست این دین به ما می گوید که در بلاها و مصیبت ها صبر و شکر جمیل کنیم تا خداوند دلهای توانگران را بسوی ما متمایل گرداند و ما را سربلند و سرافراز کند و ما باید از زشتی ها بدور باشیم چون در راه خداوند همت و تلاش می کنیم و خداوند مقامی نیکو و منزه عطایمان کرده است 

ما باید رحم و غیرت و خجالت را به اوج برسانیم 

دائم به یاد خدا باشیم و یک لحظه از یاد خدا غافل نشویم از خداوند و فرشتگان و افراد صالح کمک بخواهیم دائم به یاد خدا و پیامبرانش باشیم یوسف در زندان دائم به یاد خدا و حضرت ابراهیم و اسحاق و یعقوب بود تا اینکه به اوج ماه رسید 

من سرپرست قرض الحسنه و خیریه صخا از برکت توجید و یکتاپرستی موفق به کارخیر شدم و گره گشا و نان رسان و مشکل گشا گشتم و برمشکلات اینکار برطعنه ها و سرزنش ها و سوء تفاهم ها و سوء ظن ها صبر و شکر جمیل می کنم برضدهمکاریها و معوقات و عدم حمایت و همکاریها صبر و شکر جمیل می کنم امیدوارم خداوند با دستهای غیبش از سوی دانشمندان و ثروتمندان محبوبش در سراسرجهان یاریم کند 

من وظیفه دارم داستان خودم و مجموعه عرفانی و دوست داشتنی صخا را به گوش همه در جهان برسانم و در این راه سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیدم تا با مقالات و اشعار فراوان هرچه زودتر به هدف والا برسم که با عنایت و حمایت افراد توانا و جوانمرد از سراسر جهان خدمات راحت و آسان ارائه بدهم و قلب سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را شاد کنم و خودم سربلند و سرافراز و پیروز در اوج صداقت و ایمان و فداکاری بشوم 

و برای همه کسانی که در روشن نگه داشتن این چراغ عرفانی و روحانی و خداپسندانه حمایت و عنایت دارند تشکر و قدردانی می کنم مخصوصا همسرم هاجر جلالی و پسرم امید ابراهیمی و برادرم مجید ابراهیمی که در گسترش اشعار و سخنان تائب نقش خوبی ایفا می کند 

و مردم را متوجه صخا می نمایند و با عشق و علاقه در تقویت و تبلیغ صخا می کوشند از خدا می خواهم با حمایت و عنایت دانشمندان و ثروتمندان و ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها کارها را برآنها آسان کند و در مشکلات یارویاورشان باشد که بدون دغدغه و با خیال راحت خدمت کنند 

من از این عزیزان بسیار سپاسگزارم که در بدترین شرایط و با کمترین امکانات از دل و جان مایه گذاشتند و با زحمت فراوان یارویاور تائب در صخا بودند از همه مهمتر داروندارشان را سلامتیشان را وقف صخا کردند و شبانه روز مشغول پرنور کردن اینچراغ هستند خدا قوتشان بدهد و هرچه زودتر دلهای افراد توانا به سمت و سویشان متمایل گردد تا بعد از سالها همت وتلاش شبانه روزی خوشحال و خشنود شوند  

تنها یک ابرمیلیاردر کافیست که نقاط ضعف ما از بین برود و نقاط قوتمان تقویت شود همه نقاط ضعف ما در اوج صداقت و ایمان و فداکاری از معوقات است که ضدهمکاریها و عدم حمایت و همکاریها هم از معوقات سرچشمه می گیرد و دغدغه ما هم در صخا همینها هستند انرژی زیادی را از ما می گیرند که از افراد توانای زیادی هم حمایت و همکاری خواستیم و وعده های زیادی هم داده شده است که با افتتاح حساب و تقویت حسابها این چراغ را پرنور کنند 

  • «قانون طبیعت این است که همیشه حق با کسی است که با صراحت حرف می‌زند، ولی کیست که معنای صراحت را درک کند؟ !.»

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

Image result for ‫صخا‬‎

v7f_1888.jpg

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

h96y_1889.jpg

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫دیدن بزرگان و دانشمندان‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی