صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

ستاره های مشهور دنیا بدنبال تائب می گردند

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ق.ظ

این که پیرانه سرم صحبت یوسف بنواخت   اجرصبریست که در کلبه احزان کردم 

هرچند کسانی بودند که نقش برادران یوسف را در زندگی من بازی کردند من هم به یاد خدا نقش یوسف را قشنگ و زیبا بازی کردم بطوری که داستان من با داستان یوسف مو نمی زند (تائب) 

کسانی بودند که در اوج صداقت و ایمان و فداکاری برتائب سرپرست قرض الحسنه صخا بخل و کینه روا داشتند و نقش برادران یوسف را برای این انسان نازنین که محبوب دلهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم بوده و هست بازی کردند غافل از اینکه چنین انسانهائی پشتیبانی بنام خدا دارند که آنها را به گوشه ای می برد و هدایتشان می کند و به آنها زبان اشعار و مقالات می دهد تا بتوانند در جهان فریاد بزنند 

سوره شعراء آیه آخر را با دقت مشاهده کنید امثال تائب در این آیه بوضوح دیده می شوند و خداوند برایشان فکر اساسی کرده است 

تائب در صداقت و ایمان و عشق و فعالیت و فداکاری کوشش می کرد و آنها در بخل و کینه و غیبت و تهمت اکنون تائب سرپرست صخا یک عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار و ورزشکار به دنیا معرفی شده است و دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های مشهور دنیا بدنبالش می گردند 

این معجزات خداست کرامات علم و عرفان است نخ همه عالم دست خداست و خداوند پشتیبان نیکوکاران و مظلومان است د رچاه و زندان هوای مظلومان را دارد داستان یوسف را که می خوانید حتما به یاد تائب می افتید مخصوصا دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های مشهور اطراف ما در این روستا و روستاهای اطراف داستان تائب با یوسف مو نمی زند چون کسانی هم بودند که نقش برادران یوسف را برای تائب بازی کردند 

اما هنوز هم به مکر خداوند گرفتار نشده اند و من هم هنوز منتظر دستهای غیب خدا هستم که این دو سه ماهی استارت خودش را زده است و اشعار و سخنان تائب خریداران خوبی پیدا کرده است و دهان به دهان می چرخد و با اینترنت کارها آسان است همین روزهاست که سوژه همه مقالات و هنرمندان و نویسندگان و شاعران شود چون این اشعار و سخنان زیبا حیرت انگیز است و شنونده را به جستجو وا می دارد 

داستان تائب در صخا به گوش هنرمندان و شاعران و ورشکاران و کوهنوردان و دانشمندان و ثروتمندان رسیده است به گوش ستاره های مشهور رسیده است از پیامها و تلفن ها معلوم وروشن است چون تا امسال بازدید کننده های وبلاگ صخا هم کم بودند اما امسال زیاد شده اند 

داستان فداکاری و صبر وشکر جمیل تائب برجوروجفای بخیلان دهان به دهان چرخیده است و رگهای غیرت خدا از هرروستا و شهری به جوش و خروش در آمده است و حرکت کرده است من رگهای خدا را در صخا دیده ام که سالهاست این چراغ علیرغم همه حرفها معوقات و ضدهمکاریهای ناجوانمردانه و عدم حمایت و همکاریها باز روشن مانده است و این ماه از برکت خانه کوهنوردان روشنتر هم شده است و نزدیک است که خداوند بعد از سالها پرنورش کند تا قلبهای زیادی خشنود شوند وعده ها زیاد شده است چراغ سبزها برای حمایت و همکاری با قرض الحسنه صخا از برکت تقویت فرهنگ و ورزش روشن شده است خانه کوهنوردان و بوستان صخا قابل ورزشکاران جهان را ندارد هدیه ارزشمند صخا به کوهنوردان و طبیعت دوستان و صخره نوردها و همه و همه 

کسانی بوده اند که جوانمردانه چراغ صخا را روشن نگه داشته اند که دستهای غیب باید تلافی و جبران کند چون من به آنها به چشم رگهای غیرت خدا نگاه می کنم خداوند غیور است و هرکدام از این انسانهای حامی و پشتیبان تائب یک رگ غیرت از میلیاردها رگ غیرت خدا در جهان هستند که در دفاع از فداکاران به حرکت در می آیند و دیگران را هم به حرکت در می آورند و اکنون از میان کوهنوردان و طبیعت دوستان و صخره نوردها و توریست ها و گردشگرها رگهای غیرت خدا برای تقویت صخا به حرکت در آمده اند به جوش آمده اند سی سال بی خوابی سخت و جان شکار تائب کم کم جواب می دهد صبر و شکر جمیل تائب و خانواده فداکارش جواب می دهد چون پشتیبانش خداست چون نقش یوسف را در زندگی بازی کرده است آفرین به تائب 

هرچند کسانی بودند که نقش برادران یوسف را در زندگی من بازی کردند من هم به یاد خدا نقش یوسف را قشنگ و زیبا بازی کردم بطوری که داستان من با داستان یوسف مو نمی زند (تائب) 

همین دوسه بیت از میان چهارصد غزل و سه هزار مقاله تائب برای جهانیان کافیست برای دلهای توانگر و دستهای غیب کافیست تا فریاد و غرش این شیر را بشنوند 

ایرانیان مقیم خارج از سخنان تائب و اشعارش اعلام رضایت و خشنودی کرده اند 

فارسی زبانان در کشورهای همسایه اعلام رضایت کرده اند از آنجا که برادرم در کشورهای همسایه رفت و آمد می کند و با دوستانش داستان صخا و اشعار و مقالات مرا تبلیغ وتعریف کرده است اعلام رضایت داشته اند و در مبایل هایشان دست به دست می چرخد 

در مجموع مردم ما عاشق اشعار و مقالات جدید و قدیم هستند و راضی و خشنودند برای همین جایزه نیکوکاران قدرت نویسندگی و اشعار می شود 

این که پیرانه سرم صحبت یوسف بنواخت   اجرصبریست که در کلبه احزان کردم 

qty_3001.jpg

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

v7f_1888.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی