صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

التماس تفکر یک مقاله جالب

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۵ ق.ظ

یک مقاله داشتم به نام التماس تفکر که دوستانی با من تماس گرفتند و از این واژه و از این مقاله لذت و رضایت خودشان را اعلام کردنددرواقع با استقبال خوبی مواجه بود و اعتراف کردند صحبتهائی در صخا می شود و حرفهائی از تائب در صخا می شنوند که برای اولین بار به گوششان خورده است 

بیا به میکده و چهره ارغوانی کن    مرو به صومعه کانجا سیاه کارانند 

من در جواب آنها این بیت حافظ را گفتم عزیزان قدر امثال تائب عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار را بدانیم قدر تائب سحرخیز و کوهنورد را بدانیم که با اشک و آه و حسرت به یاد قرض داران و دردمندان سالهاست با وجود توانائی و ثروت و سلامت و قدرت آرزوی یک دوچرخه را بردل خودش گذاشته است و فقط به پرنور شدن صخا فکر می کند سه هزار مقاله نوشته چهارصد غزل گفته تا در جهان ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها را جذب و جلب کند و روستایش و روستاهای جهان را گلستان کند التماس تفکر داریم از همه شما عزیزان قدر امثال تائب را در جهان بدانیم فداکارانی که شعارشان فقط خداست 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

نه بهشت می خواهند نه از جهنم می ترسند نه به فکر پاداش و عقاب و عذاب و به فکر هیچ چیز نیستند و فقط برای خشنودی خداوند بی نهایت همت و کوشش می کنند تا با پرنور شدن یک چراغی همچون صخا دلهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را شاد و خرسند نمایند 

التماس تفکر داریم که از چنین انسانی که سالها حمایت و همکاری می خواهد از فقیران دو رکعت نماز در نیمه های شب می خواهد از پولدارها یک افتتاح حساب صدهزارتومانی در صخا و تقویت سالانه این حساب به مبلغ صدهزارتومان می خواهد و اما همه دریغ می ورزیم به جز عده ای که با منت و التماس و خواهش و تائب چند ماهی می آیند و بعد هم می روند و پشت سرشان را نگاه نمی کنند 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم داستان تائب در صخا را به گوش هزاران نفر همچون عزیز مصر به خاطر قرض داران برسانیم نه به خاطر تائب تائب امیدش فقط به خداست و فقط می تواند کسانی را در روستا ها پوشش بدهد که مظلومانه و معصومانه و بی گناه در آب و آتش می سوزند و می میرند و خیر و بهره ای از این دنیا نمی برند به خاطر اینکه یک جوانمرد در جهان پیدا نمی شود وقتی هم خدا یک جوانمرد را در اوج صداقت و ایمان فداکاری خودش را با لطف و عنایت خداوند به نمایش جهانی سالها گذاشته است حمایت و همکاری بسیار ضعیف و یا اصلا نیست 

التماس تفکر دارم از همه کسانی که می توانند با حمایت و عنایت و تشویق و ترغیب خودشان نقاط قوت امثال تائب با صخا را تقویت کنند اما نمی کنند واقعا التماس تفکر دارم  

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید  

هرکس که در خانه او را زد ناامید برنگشت پس برای بازگشت سلامتی و خیر و برکت دست به سوی او دراز کنید از او بخواهید در ازای سلامتی روح و جسم خویش را در راهش صرف کنید خداوند هم به این حسن نیت شما از سر گناهانتان خواهد گذشت ان شاء الله 

آبی که خضر حیات از او یافت    درمیکده جو که جام دارد 

ما و می و زاهدان و تقوی       تا یار سرکدام دارد 

برسینه ریش دردمندان        لعلت نمکی تمام دارد 

Image result for ‫صخا‬‎


Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی