صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

اشکهای تائب درصخا برای غربت فداکاران

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ق.ظ

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

در مسیر کوهنوردی به قرض داران و دردمندان زیادی فکر می کنم برایشان سجده می کنم به یادشان دعا و آرزوی سلامتی می کنم یکی از دردکلیه هایش سالهاست رنج می برد و دیالیزم های جان شکاری دارد 

یکی سالهاست در کماست و خودش و خانواده اش سالهای بسیار سختی را تجربه کرده اند افرادی هستند در اوج نوجوانی و جوانی از مشکلات روحی و روانی و افسردگیهای مزمن رنج می برند 

افراد زیادی هستند که به خاطر فقر و نداری بیکار و مجرد و حیران و سرگردانند و برای خودشان و خانواده هایشان دردسرهای زیادی درست می کنند و پدران و مادرانی که از غم و غصه آنها دق کرده اند 

شغل من این است که برای دیگران شغل ایجاد کنم 

همه اینها و بسیاری از این قبیل با جذب و جلب تنها یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار و تقویت صخا ریشه کن می شوند و من سالهاست با اشعار و مقالات خودم سعی و همت و تلاش می کنم انسانهای توانا را متوجه این ایده بزرگ نمایم 

تقویت صخا تقویت دلهای ناتوان است و خشنودی قلبهای بسیاری را به همراه خواهد داشت من می توانم با تقویت صخا از سوی دانشمندان و ثروتمندان ایران و جهان شغلهای فراوانی در روستایم ایجاد کنم من با سالها فداکاری در راه فرهنگ و ورزش به این توانائی رسیده ام 

همیشه اشکهای تائب برای غربت فداکاران سرازیر است فداکاران همیشه انسانهای غریبی هستند مخصوصا امثال تائب در صخا که باید بیائید و از نزدیک ببینید و بشنوید اینجا کسانی هستند که برای بی آبروئی و بی اعتباری یک فداکار شب و روز دعا می کنند و آرزو دارند 

همه چیز را فراموش کرده اند دعا های خیر را فراموش کرده اند و فقط آرزو و دعایشان له شدن فداکاران و جوانمردان است 

اینجا کسانی هستند که دو رکعت نماز را در دل شب از فداکاران دریغ می ورزند برای حمایت و همکاری از فداکاران حاضر نیستند دو رکعت نماز بخوانند و از خداوند بخواهند که خوش خیر و برکت عطا کند یک دعای خشک و خالی را از فداکاران دریغ می ورزند 

فداکاران غریب هستند چون با اینهمه دانشمند و ثروتمند و ستاره های مشهوری که خداوند در جهان دارد یک فداکار در اوج صداقت و ایمان به تنهائی و در سختی و رنج فراوان با متحمل شدن نقاط ضعف فراوان از ضدهمکاران و بی تفاوتها و بی توجه ها به فداکاری می پردازد 

و سالها مظلومانه و معصومانه و غریبانه خوبی می کنند در راه خیر و خوبی همه دارو ندارشان را وقف خوشحالی سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم می کنند وقف خشنودی خداوند و فرشتگان و افراد صالح می کنند 

کسانی هم هستند که در اوج توانائی و داشتن از ارائه خدمات یک فداکار سوء استفاده می کنند و درها را به روی دیگران می بندند آنها همان کسانی هستند که یک جو رحم و غیرت و خجالت ندارند و ریشه خوبی را می خشکانند و اصلا دربند خشم و غضب خداوند نیستند 

پس این غربتها و تنهائیها با وجود اینهمه ستاره معروف و مشهور و محبوب جای خون گریه کردن هم دارد چه برسد به اشک ریختن 

Image result for ‫اشکهای فداکاران‬‎

Image result for ‫اشکهای فداکاران‬‎

Related image

Image result for ‫اشکهای فداکاران‬‎

Image result for ‫اشکهای فداکاران‬‎

Related image

Related image


Image result for ‫اشکهای فداکاران‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی