صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

داستان صخا را به گوش برادران اهل تسنن برسانیم (تائب)

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ب.ظ

صخا تولید ثروت و قدرت و عزت می کند حمایت و همکاری را دریغ نورزیم تا به تولیداتش ادامه بدهد 

داستان صخا را به گوش جوانمردان عالم دلهای دریا و قلبهای شیر عالم برسانیم تا تائب به تولیداتش سربلند و سرافراز ادامه بدهد 

مجموعه این مطالعات از تائب انسانی فرهیخته با روحی تعالی جوی و عارفانه و قلبی انسان دوست ساخت

صخا یک قرض الحسنه است یک ایده بزرگ برای علاج همه دردهای روستاست برای خشنودی قلب سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم برای گلستان شدن روستاست تائب سرپرست این مجموعه در اوج علم و عرفان این مجموعه قرض الحسنه و خیریه را افتتاح کرده است 

وامهای بدون کارمزدش مورد استقبال و تشویق براردان اهل تسنن همیشه بوده است من سالها پیاده از ابرسج به بسطام در راستای ریاضتهای عرفانی و روحانیم برمزار بایزید بسطامی سلطان العارفین و ابوالحسن خرقانی در قلعه نو خرقان حاضر می شدم و زیارتشان می کردم 

نام پسر دوم خودم را به عشق شیخ بایزید و شیخ ابوالحسن خرقانی و شیخ ابوسعید ابوالخیر عارف گذاشتم همان سالها که پیاده برمزار این بزرگواران حاضر می شدم بحث و تبادل نظرهای زیادی با اهل تسنن داشتم و در راستای وحدت شیعه و سنی قدمهای محکمی هم برمی داشتم همه با هم برادریم و همه مردم جهان فارغ از هردین و مذهبی برادران ما هستند خواهران ما هستند فقط مغرضان و مغروران و منفوران نمی توانند دردل ما جای بگیرند 

کسانیکه در زندگی نقش براردان یوسف را بازی می کنند نقش فرعونها و نمرودها و ابولهب ها را بازی می کنند آنها یاران شیطان و دشمنان خداوند و پیامبران هستند اما جوانمردان و فداکاران و نیکوکاران و عاشقان دنیا همه در قلب تائب جای دارند 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم (تائب) 

من عاشق برادران اهل تسنن هستم و داستان صخا را برای هرکدام از آنها که تعریف کردم و به گوششان رسید استقبال و حمایت و همکاری کردند و تشکر می کنم امیدوارم داستان صخا را به گوش دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های اهل تسنن برسانند تا با حمایت و عنایت و همکاری خداپسندانه آن عزیزان تقویت شوم و روستایم را و روستاهای جهان را گلستان کنم با این ایده ناب و عالی و گره گشا و نان رسان و مشکل گشا 

من در بوستان صخا با دو سه نفر از این عزیزان هفته گذشته صحبت کردم درددل هایم را گفتم آنها هم خوشحال شدند و وعده حمایت و همکاری دادند من از عاشقان طبیعت اهل تسنن هم دعوت کردم به ابرسج بیایند و از مناظر زیبای این روستا استفاده کنند ما در بوستان صخا خانه کوهنوردان پذیرای این عزیزانیم و خاک پایشان را سرمه چشمانمان می کنیم تائب عاشق فرهنگ و ورزش عاشق قرض الحسنه و خیریه می باشد 

تائب با صخا پای بندگان توانای خداوند را مخصوصا عاشقان طبیعت اهل تسنن را به ابرسج باز می کند و امیدوارم میزبان خوبی در صخا برای آن عزیزان باشم 

داستان صخا را به سردار آزمون و خانواده محترمش دوستان و اقوامش برسانیم (تائب) 

داستان صخا را به گوش برادران اهل تسنن برسانیم (تائب) 

من به همه براردان اهل تسنن مخصوصا دانشمندان و ثروتمندان و ستاره هایشان سلامی خداپسندانه و از صمیم قلب می رسانم امیدوارم از برکت شیخ بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی و ابوسعید ابوالخیر جوابی در خور وشان بشنوم 

داستان صخا به گوش امام جمعه محترم شهرستان گنبد کاووس رسید و ایشان زمانی که در شاهرود تشریف داشتند خواهش و دعوت ما را برای افتتاح حساب در صخا پذیرفتند و من افتخار می کنم که با صخا بتوانم روستایم را گلستان کنم و مظلومان و معصومان را با حمایت و همکاری ستاره های مشهور ایران و جهان خشنود سازم البته از ایشان خواهش کردیم برای تقویت صخا و جذب و جلب خیرین و نیکوکاران بزرگ جهت پوشش معوقات صخا و دادن فرصت به معوقاتی که واقعا دستشان به خاطر سرمازدگیها و خشکسالیها خالیست معرفیهائی داشته باشند که قسمت نشد و از شاهرود به گنبد کاووس و امام جمعه این شهرسان شد که امیدوارم بتوانیم در آن شهرستان از ایشان کمک و پشتیبانی برای صخا بگیریم ما دعا و آرزو می کنیم و البته همه همت و تلاش خودمان را هم بکار می بریم تا خداوند چه بخواهد هرچه پیش آید نیکوست 

چون معوقات بلای جان قرض الحسنه ها هستند و ما هم در صخا از این بابت زیاد اذیت و آزار شدیم و البته مشتریان خوب ما هم جوروجفاهائی از این ناحیه دیدند و متحمل گردیدند امیدوارم بتوانم در آینده ای نزدیک با جذب و جلب ستاره ها و تقویت صخا جبران کنم 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

سی سال به عشق بایزید بسطامی و ابوالحسن خرقانی و ابوسعید ابوالخیر و به تحریک این عزیزان شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیدم تا به اوج علم و عرفان رسیدم و همه ریاضتهای عرفانی را تجربه کردم تا شدم شیخ تائب ابرسجی  

هرچه پیش آید بگو کار خداست           کلبه احزان من نامش صخاست 

سرزنش ها کرده اند این خارها           ای عزیزان لطف او بی انتهاست 

خارها را کنده و گل کاشتم               چون خداوند عاشق این کارهاست 

این سخن را مخفیانه گفته اند            او که از ما بهتر و بی ادعاست 

صبر برجوروجفای مغرضان                  کارهرکس نیست این کارخداست 

قلبهای شیر را آگه کنید                   مکر و حیله با فداکاران جفاست 

آنکه زندان را گلستان می کند           یوسف صدیق و بی روی و ریاست 

ای برادرها به من بدکرده اید            مطمئن باشید شیطان با شماست 

عاقبت بردشمنان ثابت شود            اشک مظلومان در آوردن خطاست  

کنج فقر و خلوت شبهای تار            ورد تائب درس قرآن و دعاست  

Image result for ‫کمکهای خداوند‬‎

Image result for ‫حیف است اما‬‎

Image result for ‫گاهی خدا میخواهد با دست تو‬‎

ppp8_11.jpg

Image result for ‫گاهی خدا میخواهد با دست تو‬‎

Related image

Image result for ‫گاهی خدا میخواهد با دست تو‬‎

Image result for ‫گاهی خدا میخواهد با دست تو‬‎

k103_9.jpg

روزی حضرت سلیمان مورچه ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا کردن خاک های پایین کوه بود. از او پرسید: چرا این همه سختی را متحمل می شوی؟ مورچه گفت: معشوقم به من گفته اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید و من به عشق وصال او می خواهم این کوه را جابجا کنم. حضرت سلیمان فرمود: تو اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی توانی این کار را انجام بدهی. مورچه گفت: تمام سعی ام را می کنم… حضرت سلیمان که بسیار از همت و پشت کار مورچه خوشش آمده بود برای او کوه را جابجا کرد. مورچه رو به آسمان کرد و گفت: خدایی را شکر می گویم که در راه عشق، پیامبری را به خدمت موری در می آ ورد…

تمام سعی مان را بکنیم، پیامبری همیشه در همین نزدیکی ست…

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:

اُدعُوا اللهَ وَ اَنتم مُوقِنونَ بِالاِجابَهِ وَاعلَموا اَنَّ اللهَ لا یَستَجِیبُ دُعاءَ مِن قَلبِ غافِلٍ لاه؛

خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که
خداوند دعا را از قلب غافل بی خبر نمی پذیرد

 این داستان تائب سرپرست صخاست که می خواهد روستاهای جهان را گلستان کند داستان صخا را به گوش ابرمردان جهان برسانیم (تائب) 

Image result for ‫گاهی خدا میخواهد با دست تو‬‎

Image result for ‫گاهی خدا میخواهد با دست تو‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎Related image

Image result for ‫جشن عید قربان در گنبد‬‎

Image result for ‫جشن عید قربان در گنبد‬‎

Related image

Image result for ‫ستاره های اهل تسنن‬‎

Image result for ‫امام جمعه گنبدکاووس‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫گاهی خدا میخواهد با دست تو‬‎

Image result for ‫سردار آزمون سنی است‬‎

Image result for ‫سردار آزمون سنی است‬‎

Image result for ‫جشن عید قربان در گنبد‬‎

Image result for ‫سردار آزمون سنی است‬‎

Related image

Image result for ‫امام جمعه گنبدکاووس‬‎

Image result for ‫ستاره های اهل تسنن‬‎

Image result for ‫گاهی خدا میخواهد با دست تو‬‎

Image result for ‫بایزید از خود گذشتی رسیدی‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی