صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

من از ضدهمکاریها و معوقات و عدم حمایت و همکاریها در صخا به خداوند پناه برده ام (تائب) 

روزهای اول که صخا را افتتاح کردم یکشب یکی از رفیقان برای افتتاح حساب آمد نفر چهل و چهل و یک و چهل و دو و چهل و سه به اسم خودش و خانم بچه هایش حساب باز کرد من به او گفتم یک روز می شود که حسابهای ما به صدنفر برسد این دعا و آرزوی من بود 

الان که از چهار هزارنفر گذشته ایم و با یک قرض الحسنه خانوادگی شاهکار کرده ایم وامهائی پرداخت کرده ایم که از بانکها هم بالاتر و بهتر خدمات ارائه نموده ایم آنروزها یادم نمی رود و خداوند را همیشه شکر گزار بوده ام هرچند بخاطر مشکلات اقتصادی مشکلاتی داشته ایم اما همه مردم ایران همه کارخانه های بزرگ و کارآفرینان بزرگ با مشکلاتی سخت و جان شکار مواجه بودند 

من یادم نمی رود که از خداوند می خواستم چراغی بدستم روشن شود تا نور و گرما بدهم چون این چراغ بنام صخا روشن شد من هرگز تحت تاثیر مشکلات و نقاط ضعف ها هرگز دعا ها و آرزوهائی که داشتم یادم نمی رود و روشن ماندن چراغ صخا و ان شاء الله پرنور شدنش بخاطر همین اخلاق ورزش ام است 

الان هم دعا می کنم آرزو می کنم با جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های بزرگ صخا را پرنور کنم شب و روز دعا می کنم و اصرار و پافشاری دارم و البته خداوند را شکر می کنم که اینچنین زبان و حسی به من عطا کرده است که تا بحال به کسی نداده است

من در کوه و بیابان در سحرخیزی به این اخلاق خوب رسیدم و تقویتش کردم 

هرگز نباید تحت تاثیر شرایط خوب و بد دعا ها و آرزوهایمان یادمان برود و فراموش کنیم اگر به عقب برگردیم همه چیز یادمان می آید من بعضی وقتها در مسیر کوهنوردی و پیاده روی استادیم ابرسج را انتخاب می کنم و آن مسیر را دور می زنم تا یاد تیم ظفر و بچگی هایم و آنروزها چه دعا ها و آرزوهائی داشتم بیفتم که خودم را گم نکنم خودم را قشنگ پیدا کنم 

خداوند نعمتهای زیادی به ما بخشیده است به شرط اینکه به عقب برگردیم تا آنها را بیشتر قدر بدانیم من به بسیاری از دوستان یادآوری می کنم ما در ابرسج دوست داشتیم کسی باشد که بتوانیم خیلی راحت مشکلاتمان را بگوئیم و گره از کارمان باز کند وقتی صخا افتتاح شد و خیلی راحت گره ها را باز می کرد بعد از مدتی عادی شد و ناسپاسیها هم شروع شد و عده ای یادشان رفت که چه دعا و آرزوئی داشتند من به آنها بارها گوشزد می کردم 

اما در جائی خواندم که ناسپاسی خصیصه مردم است یادشان می رود کاش همه مثل تائب سرپرست صخا یادمان بماند که چه دعا و آرزوهائی داشتیم آنوقت خدا خوشحال می شود و البته کمکمان می کند و فداکاران سرافراز می شوند و همه خوشحال می گردند این فرهنگ تائب در صخاست 

من اعتبار و آبرویم را وقف قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش کردم بگذار هرکسی هرچه می خواهد بگوید بگذار هرکسی هرفکری می کند کند خداوند پشتیبان نیکوکاران است و خودش بهترین نگهدار 

و من از همه جوروجفاها و غیبت ها و تهمت ها و سهل انگاریها و کینه ها و بخلها و بغض ها به خداوند پناه می برم 

من از ضدهمکاریها و معوقات و عدم حمایت و همکاریها در صخا به خداوند پناه برده ام (تائب) 

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫خدا خدا دلم گرفته‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی