صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

با خیالی راحت و آسوده از صخا

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۰۷ ق.ظ

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان 

از اینکه صخا بعد از یک دل ساده و دریا و یک قلب شیر به من عطا شد و دعایم مستجاب و آرزویم برآورده شد خیالم راحت است من دعا می کردم درب رحمت بروی خودم و خانواده ام و مردم روستایم و شهر و استان و کشورم و جهانی که در آن زندگی می کنم باز شود باز شد صخا درب رحمت مخصوص پروردگار است و خداوند حامی و پشتیبان درهائیست که روشن می کند و چراغهائی که روشن می گرداند 

من دلواپسی و نگرانیم از دانشمندان و ثروتمندان روستایم و شهر و استان و کشور و این جهان است که به فریاد فداکاران نمی رسند و اجازه می دهند با غفلت و بی خبری و عجز و ناتوانی تمام و صددرصد سالها نیکوکاری و فداکاری و جوانمردی همچون تائب درغربت و تنهائی کامل ایده اش را ارائه نماید در بدترین شرایط با کمترین امکانات 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

من دلواپسیم از این است که ضعیفان و نحیفان و دردمندان سالهاست با من همکاری می کنند و یک افتتاح حساب صدهزارتومانی را دریغ نورزیدند و تقویت سالانه این حساب را دریغ نورزیدند اما دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های ما دریغ ورزیدند این اوج نگرانی من است 

در صورتیکه خداوند دانش و ثروت و قدرت و عزت و رفاه و راحتی می دهد تا پشتیبان فعالان و فداکاران باشیم امروز قبل از اذان صبح طبق معمول همیشه از رودخانه ابرسج آب می آوردم و جلوی دفتر صخا را در ابرسج و جلوی مسجد ایوب گل را آبپاشی می کردم بیشتر به نیت انبیاء و اولیاء خداوند بندگان فداکار خدا در هرکجای این جهان هستند به یاد ستاره های مشهور جهان خداوند برخیر و برکت همه جهانیان بیفزاید و آتش جنگها را هم خاموش کند 

و صلح و آزادی و دوستی را زیاد گرداند هرروستا یک تائب با صخا مشکل جهان را حل می کند به شرط اینکه همه ستاره های مشهور دنیا از تائب در صخا حمایت و همکاری و عنایت داشته باشند تا محکم و قوی کم کم به روستاهای دیگر این فرهنگ غنی و عالی برسد 

بعد هم به نیت امید ابراهیمی و مجید ابراهیمی و هاجر جلالی که این چراغ را سالهاست جوانمردانه روشن نگه داشته اند مخصوصا امید ابراهیمی که خداوند خیر و برکتش داده است و از غیب یاریش کرده است سالهاست دربدترین شرایط یار و یاور و پشتیبان صخا بوده است 

من دعا و آرزوهای بسیاری کردم و روح الله آذربیک که آب داشت آمد و کمی صحبت کردیم و دعا ایشان هم این بود خدا از شر همه بدیها محفوظت بدارد و من هم برای همه کشاورزان عزیز و دامدارن دعاکردم خداوند برف و باران رحمتش را نازل کند که واقعا خشکسالیها در این منطقه سالهاست همه را اذیت و آزار کرده است من آب پاشی که می کردم خاک به هوا بلند می شد واقعا جای تاسف و نگرانیست 

خیالم از صخا راحت است چون دستهای غیب روی سر صخا همیشه بوده است و این ایده همه روستاها را به خیر و بهره خواهد رساند اما از اینکه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های ما بی توجه و بی تفاوت هستند متاسفم یک فداکار همکاری می خواهد نباید سالها دریغ می ورزیدیم یک حساب صدهزارتومانی در صخا و سالیانه تقویتش به مبلغ صدهزارتومان برای یک انسان توانا هیچ چیزی نیست اما برای پرنور شدن یک چراغ خیلی عالیست برای سربلندی یک عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار و سحرخیز و کوهنورد عالیست بیشتر فکر کنیم 

هرچند دعای تائب در این وقت سحرگاهان ابرمیلیاردرها را از آنطرف دنیا جذب و جلب صخا کرده و می کند اما باید دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های روستا قدر و ارزش امثال تائب در صخا را بدانند تنها کسی که سالهاست در فرهنگ و ورزش روستا محکم ایستاده اصرار و پافشاری دارد و تنها کسی که برای گلستان شدن روستا همت و تلاش می کند بدون حمایت و همکاری و حتی با وجود ضدهمکاری و معوقات و عدم حمایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های روستا و با وجود غیبت ها و تهمت ها و سرزنش های فراوان 

فقط خدا این شعار من است خداوند دربرابر همه نامهربانیهای موجود یارویاور تائب باشد و از غیب یاریش کند کسی را که در اوج فقر و نداری چراغ روشن کرد و سالهاست خداوند خیر و برکتش را هم داده است با وجود یک دنیا دشمنی و بخل و کینه ها که از همه به خداوند پناه برده ام 

و بهترین اسپانسر فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه از همان نوجوانی و جوانی بوده است و این افتخار نصیب کمتر کسی می شود که صددرصد پولش وقف تقویت فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه گردد 

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی