صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مهم جلب توجه ستاره های محبوب جهان است

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ق.ظ

پس نتیجه می گیریم که طبق وعده های خداوند غریب بودن یک فداکاری همچون تائب با صخا در یک روستا و به نفع روستاهای جهان با اینهمه دانشمند و ثروتمند و ستاره های محبوب جهان شرم آور و بی انصافیست که مسئولیت بزرگی خواهد داشت 

صخا را به نام خداوند شروع کردم و به یاد خداوند همه هوش و حواسم را صرف بهتر شدن این ایده نمودم و تقدیم خداوند کردم خودم را به فعالیت و فداکاری مجبور کردم و خانواده ام را به حمایت و همکاری مجبور نمودم سلامتی و جوانی همه ما صرف و وقف این ایده ناب شد 

اصرار و پافشاری ما در این راه هم بخاطر جذب و جلب ستاره های محبوب دنیا این بندگان توانا و شایسته خداوند است که او خیر وبرکتشان داده است تا حامی و پشتیبان فداکاران عالم باشند 

فداکارانی همچون تائب با یک موقعیت مناسب سعی و تلاش در جلب نظر ستاره های محبوب جهان داشته اند تا بتوانند با تقویت این ایده گره گشا و نان رسان و مشکل گشا یک یادگاری ارزشمند در طول عمر خودشان بجا بگذارند 

خداوند را شکر می گویم که همه توان و نیرو و انرژی من و خانواده ام صرف روشن ماندن این چراغ شد و خستگیهای این راه هم هرگز مانع از همت و فداکاری ما نگردید تا روزی که نظر ستاره های محبوب دنیا جلب گردد و با تقویت صخا ما هم به استراحت خودمان فکر کنیم اما تا آنروز سرسختانه و بدون استراحت به روشن ماندن و پرنور شدن این چراغ فکر می کنیم سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیدم تا این چراغ مورد توجه بزرگان جهان قرار بگیرد 

همان کسانی که خودشان روزها و ماهها و سالهائی این موقعیت کنونی تائب در صخا را تجربه کرده اند و درد امثال تائب با صخا را می فهمند و مشتاق حمایت و همکاری خواهند بود 

داستان صخا را به گوش همه کسانی که در این موقعیت تائب در صخا قرار داشته اند برسانید تا با حمایت و همکاری خودشان فشارها و دردها را آرامش و تسکین باشند  

من برای جلب توجه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب جهان همه سختیها را به جان خریدم و به همه وعده دادم که بزودی موفق و سربلند و سرافراز می شوم و وعده های خداوند محقق می گردد و حتمی خواهد بود 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم که یک عاشق در اوج فعالیت و فداکاری و صداقت و ایمان بی صبرانه در انتظار سربلندی و سرافرازیست و بسیاری دیگر هم بی صبرانه در انتظار خشنودی و شادی و شوروشعف می باشند 

تحقق وعده های خداوند خواسته های مشروع و به حق بسیاری از عزیزان را برآورده بخیر می نماید پس حمایت و همکاری از فداکاران در اوج رحم و غیرت و خجالت ثواب و ارزش فراوانی دارد  

هنر یک فداکار جذب و جلب بندگان بسیار توانای خداوند است و این هنر توسط تائب در صخا به اوج خودش رسیده است و در صورت حمایت و عنایت ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها و پرنور شدن این چراغ خداپسندانه می تواند باعث تحریک و تشویق بسیاری از عزیزان در روستاهای جهان گردد 

چون ایده صخا توسط تائب برای اولین بار در روستاها سالهاست که ارائه شده است و در نوع خودش با جذب و جلب توانمندان می تواند معجزات و کرامات خودش را به نمایش جهانی بگذارد 

من نه تنها خودم را وقف صخا کرده ام که خانواده ام را هم با قولها و وعده های بسیار عظیم و ارزشمند تحریک و تشویق به فعالیت و فداکاری و حمایت و همکاری در صخا کرده ام و تشویق و ترغیب نمودم تا در روشن ماندن و پرنور شدن صخا حامی و پشتیبانم باشند آنها هم سالهاست که انصافا جوانمردانه از همه دارو ندار و سلامتی و جوانیشان گذشتند و در خدمت صخا بوده اند 

و من برای رسیدن به وعده هائی که به آنها داده ام شب و روز و در کوه و بیابان دعا و آرزو کردم امیدوارم خداوند سربلندم نماید و همه پاداش ومزد اعتماد و اعتبارشان را به من در اوج علم و عرفان و صداقت و ایمان و فداکاری بگیرند و من هم نزد خداوند و همه سرافراز گردم 

امیدوارم دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های دنیا به این مهم توجه کنند تا روحیه فعالیت و فداکاری در همه روستاهای جهان قوت بگیرد 

و این اعتمادها و اعتبارها به فداکارانی همچون تائب در صخا همیشه به قوت خودش باقی بماند و مردم به انسانهای عاشق و فعال وفداکار بیشتر و بهتر از دیگران به لطف حمایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان مشتاق و امیدوار باشند 

همیشه سربلندی و سرافرازی فداکاران برای همه مهم بوده است امروز هم این فرهنگ برای تائب در صخا باید تقویت و پرنور نشان داده شود 

داستان صخارا به گوش جوانمردان عالم برسانیم تا تائب در صخا را سربلند و سرافراز نمایند و دلهای فراوانی را شاد نمایند 

پس نتیجه می گیریم که طبق وعده های خداوند غریب بودن یک فداکاری همچون تائب با صخا در یک روستا و به نفع روستاهای جهان با اینهمه دانشمند و ثروتمند و ستاره های محبوب جهان شرم آور و بی انصافیست که مسئولیت بزرگی خواهد داشت 

صخا برگ سبزیست تحفه یک درویش بنام تائب با وجود اینهمه بندگان توانا در سراسر دنیا آفت ها برروی این برگ سبز شرم آور و بی انصافی خواهد بودتائب با رحم و غیرت و خجالت فراوان صخا را روشن کرد و روشن نگاه داشت پس رحم و غیرت و خجالت توانمندان جهان را آرزو دارد تا این چراغ پرنور گردد  

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

2f95_10.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی