صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

درجستجوی خدا

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ

مجموعه این مطالعات از تائب انسانی فرهیخته با روحی تعالی جوی و عارفانه و قلبی انسان دوست ساخت

چرا در جهان از بین اینهمه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب خداوند یکی نیست که حامی و پشتیبان امثال تائب در صخا باشد که چنین جوانانی مشتاق خداوند تقویت و پرنور شوند چنین ایده هائی مورد حمایت و عنایت و توجه قرار بگیرد تا سربلند و سرافراز شوند تا دستهای غیب خداوند را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری به همه دنیا نشان بدهندداستان صخا را به گوش جوانمردان جهان برسانیم  

درجستجوی خداوند به هردری می زدم در نوجوانی و جوانی بسیار همت و تلاش کردم تا خداوند را پیداکنم اما یک نوجوانی که در یک خانواده عیالوار با هزاران مشکلات گوناگون که دریک روستا درزمان جنگ ده دوازده سال بیشتر نداشتم 

در دهه شصت اوج مشکلات و گرفتاریهای کشور اوج بحرانهای خانواده ها واقعا سخت بود آن زمان امکانات بسیار ضعیف و اندک بود ارتباطات بسیار اندک و

محدودبود سوالات فراوانی درذهنم بود که نمی توانستم از کسی سوال کنم کسی نبود که با او بتوان گرم گرفت 

برعکس امروز که خیلی راحت می شود از طریق اینترنت به هرچه که می خواهی بدون هیچ خفت و خجالتی و خیلی راحت بدان رسید یادم هست خیلی دوست داشتم یک کتاب درباره آداب اسلام داشته باشم اما برایم میسر نبود 

چون یک روستا یک انسان عاشق مثل تائب و یک مجموعه همچون صخا می خواهد تا با کمک انسانهای توانا تقویت و پرنور شود تا محل مراجعات ضعیفان و نحیفان باشد چیزی که ما سالها در حسرتش بودیم و این چراغ با تائب روشن شد اما حمایت و همکاری ضعیف و یا اصلا نیست 

از کودکی عاشق بایزید بسطامی بودم تا با این جمله قشنگ بایزید از خودگذشتی رسیدی متحول شدم با خودم گفتم چگونه می شود از خود گذشت فکری به ذهنم رسید عاشق شطرنج بودم با خودم تفسیر کردم که از خود گذشتن یعنی همین عشق به شطرنج را از خودم دور کردم و عشق به هرچه را که داشتم از خودم دور کردم و کم کم راهها برایم باز شد با نماز جماعت شروع کردم کم کم چیزهای زیادی از سالخوردگان یاد گرفتم برای همین امروز به بچه هایم توصیه می کنم که با سالخوردگان گرم باشند مریض بودند به دیدنشان میرفتم و آنها هم خوشحال می شدند 

کم کم دردل همه سالخوردگان روستایم جا گرفتم و پندار و گفتار و کردارم عوض شد ذهنم روزبروز بازتر می شد یکی از همین عزیزان کشکول شیخ بهائی را به من داد و آنرا قشنگ مطالعه کردم از برکت این کتاب با شاعران بزرگ و بزرگان علم و ادب و عرفان آشنا شدم با تورات و انجیل و قرآن آشنا و رفیق شدم 

و همه اینها در تقویت سحرخیزی و کوهنوردی من تاثیر داشت و در کوهنوردی با انسانهای بزرگی آشنا و رفیق شدم و چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم نماز و روزه های مستحبی زیاد می خواندم و می گرفتم مجموعه صخا را استارت زدم و با همسرم شروع کردیم 

اوایل سخت بود اما کم کم دوستان و اقوام به ما پیوستند و روزبروز روشن تر می شدیم 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان 

واقعا معجزه بود دوستان زیادی مشتاق و راغب بودند که چنین کاری را به تقلید از صخا انجام بدهند اما هرکدام دو سه ماهی بیشتر طاقت نمی آوردند و قید این کار را می زدند طاقت معوقات را نداشتند طاقت بدحسابیها و ضدهمکاریها را نداشتند یکی دو نفر بدحسابی می کردند بیزار می شدند و قید اینکار را می زدند با مخالفت اطرافیانشان مواجه می شدند 

اما من ایستادم و اصرارو پافشاری کردم در برابر سوء تفاهم ها و سوء ظن ها مقاومت کردم دربرابر مخالفت ها از خودم استقامت نشان دادم 

در جستجوی دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها به هردری می زدم تا از طریق بندگان توانمند پروردگار و به بوی خداوند چراغ صخا را پرنور گردانم و با تقویت این ایده ارزشمند که با ریاضتهای سخت و جان شکار عرفانی تائب روشن شد خدمات قرض الحسنه و خیریه راحت و آسان ارائه نمایم 

وجود یک انسان فعال و فداکار و عاشق با این کیفیت بسیار بالا در حد تائب سرپرست صخا برای یک روستا یک نعمت بزرگ محسوب می شود که باعث و بانی روشن شدن یک چراغ بنام صخا شده است و البته وجود یک مجموعه قرض الحسنه و خیریه با این کیفیت بسیار بالا همچون صخا برای یک روستا نعمت بزرگی محسوب می شود که مزایای زیادی دارد و نباید غافل و بی تفاوت و بی توجه باشیم 

یکی از مزایای این چراغ روشن در روستا عاشقان طبیعت و گردشگران و توریست هائی هستند که با وجود این چراغ روشن احساس غربت نخواهند کرد و با افتتاح یک حساب قرض الحسنه جزئی در صخا احساس آرامش و امنیت در روستا می کنند و این باعث پیشرفت و رشد و شکوفائی روستا خواهد شد 

صخا که در نزدیکی آبشار به همین منظور زمینی را به اندازه یک هکتار به خانه کوهنوردان اختصاص داده است تا عاشقان طبیعت احساس غربت نکنند و جذب و جلبها بیشتر و بهتر گردد  

آیا اینها معجزه وکرامت علم و عرفان نمی تواند باشد پس تائب که در اوج فداکاری برای روشن ماندن و پرنور شدن صخا همت و تلاش می کند انتظار و توقع حمایت و همکاری دارد باید با سوادان و بافرهنگهائی باشند که این مهم را مورد مطالعه و بررسی قراربدهند تا این چراغ پرنور شود 

تا دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها و حتی خیرین و نیکوکارانی را از سراسر ایران و جهان تشویق وتحریک به حمایت و عنایت و همکاری با صخا در یک روستائی همچون ابرسج که علاج همه دردها می تواند باشد نمایند 

من سالهاست با اصرار و پافشاری و با سختی ها و مشکلات فراوان این چراغ را روشن نگه داشتم اما برای پرنور شدنش حمایت و همکاری می خواهم و برای این منظور سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیدم و همت و فداکاری و دعا و آرزو های فراوانی کردم 

امیدوارم بندگان عاقل و قابل خداوند مرا در نظر داشته باشند و قدروارزش این نعمت بزرگ را با حمایت و عنایت خداپسندانه بدانند و یک عاشق را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری سربلند و سرافراز نمایند 

در جستجوی خداوند این چراغ را روشن کردم تا همه را بهره مند سازم من از عدم حمایت و همکاری باسوادان و بافرهنگها والبته توانمندان رنج و عذاب می کشم و به خودم شک کرده ام که چرا یک انسان با یک چراغ روشن در این حد و با این کیفیت باید برای حمایت و همکاری که منجر به پرنور شدن این چراغ می شود تا این حد منتظر بماند و ثانیه ها را سالهاست می شمرد مگر جواب خوبی خوبی نیست مگر جواب فعالیت و فداکاری نباید حمایت و همکاری

 باشد پس چرا من به همراه خانواده و دوستان و اقوام با هرجان کندنی که بود این چراغ را روشن نگه داشتیم اما باید این اصرارها و پافشاریها و صبر و شکر جمیل جواب خداپسندانه ای بدهد 

کاری که همچون زمینی آماده آماده است و فقط نمی باران حمایت و عنایت می خواهد تا همه حیران و شگفت زده بشوند نباید نم باران مهر و محبت را از صخا دریغ بورزیم و کسی که حاضر است با گذشتن از داروندارخودش گذشتن از اعتبار و آبرویش وصبر و شکر جمیل برهمه جوروجفاهای اینکار که واقعا آرامش و آسایش نداریم این چراغ را روشن نگه دارد و پرنورش کند چون فداکاری در این راه ثواب و ارزش فراوانی دارد حمایت و همکاری و عنایت از این کار ثواب و ارزش فراوانی دارد بلابردار است چرا چنین شخص متفاوتی را تقویتش نکنیم واقعا حیف است یک موقعیت طلائی است که خداوند در اختیارماقرار داده است درجستجوی خداوند این چراغ روشن شده است 

درجستجوی خداوند بودم که این چراغ از غیب بدستم داده شد (تائب) 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

وقتی حمایت و عنایت و همکاری نباشد وقتی شکر و سپاس برنعمتی همچون صخا نباشد چه می شود کرد طبیعتا ضعیف و کم نور خواهیم شد مثل مرغ بریان حضرت موسی که آن پیامبربزرگ التماس و خواهش می کرد که ناسپاسی نکنید یادتان رفته است که فرعون پسرانتان را می کشت و زنانتان را برای کنیزی می برد بهانه نگیرید چیز خوب را با بد عوض نکنید اما گوش نکردند پس مشکل از معجزه موسی نبود مشکلات و نقاط ضعف از ناسپاسی و ضدهمکاری وعدم حمایت و همکاری و بی صبری آنها بود که خیر وبرکتش کم شد و رفت 

چرا در جهان از بین اینهمه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب خداوند یکی نیست که حامی و پشتیبان امثال تائب در صخا باشد که چنین جوانانی مشتاق خداوند تقویت و پرنور شوند چنین ایده هائی مورد حمایت و عنایت و توجه قرار بگیرد تا سربلند و سرافراز شوند تا دستهای غیب خداوند را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری به همه دنیا نشان بدهندداستان صخا را به گوش جوانمردان جهان برسانیم  

Image result for ‫رومن رولان‬‎

Image result for ‫درجستجوی‬‎

Related image

Image result for ‫رومن رولان‬‎

Related image


Image result for ‫درجستجوی‬‎Image result for ‫مزد سعی و تلاش نیکوکاران‬‎

Related image

Image result for ‫درجستجوی‬‎

Related image

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫درجستجوی‬‎

Related image

Image result for ‫درجستجوی‬‎

Image result for ‫مزد سعی و تلاش نیکوکاران‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی