صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

اشاره ای به کارهای بزرگ خیرین جهان

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۲۹ ق.ظ


اشاره ای به خیرین بزرگ جهان گلچینی از مطالعات و بررسیهای شبانه روزی تائب سرپرست عاشق و سحرخیز و کوهنورد صخا 

خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست 

صخا با این کیفیت و با این عشق به روستاهای جهان و سرپرست عاشق صلح و دوستیش به یک خیریه بزرگ تبدیل خواهد شد مشتاق و امیدوارم 

داستان صخا را به گوش خیرین بزرگ جهان برسانیم (تائب) 

صخا یک ایده ناب و ارزشمند که تقویت و پرنور شدنش علاج همه دردهای روستاهاست (تائب) 

تا درخت دوستی برکی دهد    حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم (حافظ) 

ما زیاران چشم یاری داشتیم و داریم صخا باید پرنور و تقویت گردد برای گلستان شدن روستاها یک تائب و یک صخا می خواهیم 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم (تائب) 

داستان صخا را به گوش دانشمندان جهان برسانیم (تائب) 

صخا با این کیفیت و با این عشق به روستاهای جهان و سرپرست عاشق صلح و دوستیش به یک خیریه بزرگ تبدیل خواهد شد مشتاق و امیدوارم 

جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب دنیا دعا و آرزوی سرپرست عاشق صخاست تا این چراغ پرنور گردد و همه روستاهای جهان را چراغانی و گلستان کند (تائب) 

حمایت و عنایت و همکاری با فداکاران تیشه به ریشه بدبختی و شقاوت و ناجوانمردیها می زند حواسمان به تائب در صخا بیشتر باشد  

روزی حضرت سلیمان مورچه ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا کردن خاک های پایین کوه بود. از او پرسید: چرا این همه سختی را متحمل می شوی؟ مورچه گفت: معشوقم به من گفته اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید و من به عشق وصال او می خواهم این کوه را جابجا کنم. حضرت سلیمان فرمود: تو اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی توانی این کار را انجام بدهی. مورچه گفت: تمام سعی ام را می کنم… حضرت سلیمان که بسیار از همت و پشت کار مورچه خوشش آمده بود برای او کوه را جابجا کرد. مورچه رو به آسمان کرد و گفت: خدایی را شکر می گویم که در راه عشق، پیامبری را به خدمت موری در می آ ورد…

تمام سعی مان را بکنیم، پیامبری همیشه در همین نزدیکی ست…

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:

اُدعُوا اللهَ وَ اَنتم مُوقِنونَ بِالاِجابَهِ وَاعلَموا اَنَّ اللهَ لا یَستَجِیبُ دُعاءَ مِن قَلبِ غافِلٍ لاه؛

خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که
خداوند دعا را از قلب غافل بی خبر نمی پذیرد

 این داستان تائب سرپرست صخاست که می خواهد روستاهای جهان را گلستان کند داستان صخا را به گوش ابرمردان جهان برسانیم (تائب) 

Related image

ستاره های خیر در جهان

شاهزاده ویلیام در سال 2014 برای کمک به بی خانمان ها، در خیریه ای در  لندن حضور یافت. او از سال 2005 تا به حال حامی این موسسه شد. او حتی در کودکی نیز بارها به همراه مادر خود پرنس دیانا از این مکان دیدن می کرد.

ستاره های خیر در جهان

.میشل اوباما از جوانان برای ادامه تحصیل حمایت می کند. او می گوید: «جوانان ما باید بدانند که مهم نیست از کجا آمده اند یا دارایی شان چقدر است، آنها می توانند در دانشگاهها حضور یابند و برای ساختن جامعه ای بهتر، تلاش کنند.»

ستاره های خیر در جهان

مری کیت اولسن و خواهرش اشلی اولسن شاید سرشان با طراحی محصولات برند تجملاتی مد با نام«The Row» گرم باشد اما از کمک به خیریه ها تحت هیچ شرایطی غافل نمی شوند. آنها با حضور در خیره هوای پاک، به افراد فقیری که توانایی مالی لازم را برای خروج از شهر و تجربه زندگی روستایی ندارند، کمک می کنند.

ستاره های خیر در جهان

.آنجلینا جولی نیز جزو خیرترین ستارگان هالیوودی است. او فعالیت های زیادی در این زمینه داشته است به عنوان مثال برای محافظت و حمایت از پناهندگان و یاری رساندن به اسکان مجدد آنها عضو کمیساریای عالی سازمان ملل پناهندگان شد یا حتی در نقاط دیگر به یاری قربانیان جنگ شتافت. او می گوید: «تا زمانی که جنگ پابرجاست ما باید برای کمک به قربانیان آماده باشیم.»

ستاره های خیر در جهان

.الکسا چانگ نیز از دیگر ستاره های خیریاست که همراه آکسفام به مالاوی سفر کرد و در کمپینی که برای حمایت از حقوق زنان تشکیل داده بود، از حقوق آنان دفاع کرد. او می گوید: «آنجا پر از خفت و خواری است، دختران را در سن 14 سالگی شوهر می دهند و برای زنان هیچ حقوقی قائل نیستند. ما باید قدرت را به زنان باز گردانیم. این کار حیاتی است.»

ستاره های خیر در جهان

اما استون و اندرو گارفیلد از شهرت خود به نفع خیریه ها استفاده کردند. یک روز صبح آنها در حالی که صورت شان را با کاغذی پوشانده بودند، برای خوردن صبحانه از خانه شان در نیویورک بیرون آمدند. روی برگه نوشته شده بود: «ما غذا می خوریم در حالی که دوربین های بسیاری روی ما زوم است. اما این را بدانید که ما احتیاجی به توجه نداریم، آنان که محتاج توجه هستند، خیریه هایند.» 

ستاره های خیر در جهان

لوئی تاملینسون خواننده بریتانیایی و نایل هوران خواننده ایرلندی از گروه وان دایرکشن، در کنار افراد دیگری چون دیمین لوئیس، رابی ویلیامز و اولی مارس، در یک مسابقه فوتبال شرکت و بیش از  5.4 میلیون دلار به نفع یونیسف جمع آوری کردند.

ستاره های خیر در جهان

جان بویگا بازیگر انگلیسی جنگ ستارگان، یکی از ستاره های مورد علاقه ماست، از این جهت که فعالیت های خیرخواهانه زیادی انجام می دهد. به عنوان مثال یک بار کودکان بیمارستانی در لندن را با عروسک های سریال جنگ ستارگان سورپرایز کرد. برخی از آن کودکان آرزوی دیدن این چهره محبوب را داشتند و در نهایت آرزویشان به واقعیت پیوست. 

ستاره های خیر در جهان

سوپر مدل کریستی ترلینگتون، نه تنها ظاهر بلکه باطن زیبایی نیز دارد. او موسس خیریه « Every Mother Counts»، موسسه ای در جهت حمایت از مادران باردار و کودکان، است. آنها این بار تعداد محدودی کیف مخصوص مادر و کودک را به همراه تمام لوازم مورد نیازشان تهیه کردند و به هائیتی رهسپار شدند.

ستاره های خیر در جهان

نائومی کمبل، مدل 44 ساله، در سال 2014 به هدف مبارزه با بیماری آبولا، در یکی از شوهایش، با حراج لوازمی توانست بیش از 1.4 میلیون دلار جمع آوری کند.

ستاره های خیر در جهان

فعالیت های خیرخواهانه تیلور سوئیفت، زبانزد خاص و عام است. این ستاره هالیوودی 4 میلیون دلار به موزه و تالار مفاخر موسیقی کانتری و 150 دلار به مدرسه ای در آلاباما که در اثر گردباد ویران شده بود اختصاص داد. او همچنین هر چند وقت یک بار ساعت های زیادی را در کنار کودکان سرطانی در نیویورک می گذراند. نام او در لیست خیرترین ستاره ها در سالهای 2012، 2013 و 2014 ثبت شده است.

ستاره های خیر در جهان

.کایرا نایتلی در جولای 2014 به همراه آکسفام، یکی از بزرگترین گروه‌های بین‌المللی امدادرسانی برای ریشه‌کن کردن فقر، گرسنگی و بی‌عدالتی و به هدف کمک رسانی به کمپ پناهندگان به سمت سودان جنوبی روانه شد تا به 1.5 میلیون قربانی کمک رسانی کند. او از این تجربه خود می گوید: «وضعیت آنها آنقدر وخیم بود که من شوکه شده بودم. گروه های امداد کمک رسانی می کردند اما گویی تاثیر چندانی نداشت و وضعیت آنها هر لحظه بدتر و بدتر می شد. آنها تنهایی از پس این مصیبت بر نمی آیند و به کمک ماها به شدت احتیاج دارند.»

ستاره های خیر در جهان

زویی دشانل، بازیگر، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است که اخیرا اولین فرزند خود را بادار است، هر ماه مبلغی حدود 1500 دلار را به خیره هایی چون حقوق حیوانات، خیره شان پن و زندانیان بی گناه واریز می کند.

داستان صخا را به گوش خیرین بزرگ جهان برسانیم (تائب) 

Image result for ‫داستان حضرت سلیمان و مور عاشق‬‎

Image result for ‫داستان حضرت سلیمان و مور عاشق‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی