صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

گریه کردن تائب با صخا

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۷ ب.ظ

صخا عشق من است چشمهای مرا گریان کرد اشک مرا بخاطر قرض داران و دردمندان درآورد کسانی را شاهد بودم که در اوج گرفتاری و محنت و رنج به من مراجعه می کردند آنها منتهای سختی و عذاب را متحمل می شدند آنها به من قدرت بیشتری می دادند 

تا بهترو بیشتر به خداوند نزدیک و نزدیک تر شوم ساعتهای بیشتری را بخاطر آنها در کوه و صحرا و به یاد آنها با خداوند درد دل می کردم و اشک می ریختم بخاطر آنها دعاهای من رنگ و بوی خاصی می گرفت بخاطر آنها عاشق پیامبران شدم و سخنان آنها را خوب می فهمیدم 

درمجموع گریه خوب است دل انسان را صاف و نرم می کند گریه ای که برای گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائی باشد اوج گریه است و خداوند این گریه را دوست دارد و هرقطره اشکی که اینچنین ریخته می شود در و گوهر است و نزد خداوند قیمت فراوانی دارد 

به اندازه دنیا و آخرت قیمت دارد گریه بحال دردمندان و گرفتاران و همچنین اسیران خاک کسانی که می توانستند با ثروت و موقعیت و اعتبار و آبرویشان چراغ روشن کنند اما نکردند می توانستند چراغهائی همچون صخا را تقویت و پرنور کنند اما نکردند و رفتند و زیر خروارها خاک خوابیدند 

گریه به حال اینها ارزش دارد باعث تحریک و تشویق همه کسانی که زنده اند و ثروت و قدرت دارند و هنوز زیر خاک نرفته اند می شود 

من برای رضای خداوند گریه می کنم تا چراغ روشن صخا تقویت و پرنور شود و نه تنها ابرسج را که همه روستاهای جهان را چراغانی کند نورافشان کندمن گریه را دوست دارم و این قرض داران و مستمندان و دردمندان هستند که اشک مرا براحتی در می آورند 

خداوند را بخاطر این اشکها شکر می کنم و این اشکها را با احترام به یاد همه گرفتاران دنیا می ریزم کسانی که از جنگ و خونریزی ها زجر می کشند ناموسهائی که بخاطر جنگ و خونریزی آسیب می بینند 

من شاگرد شیخ ابوالحسن خرقانی هستم که می فرماید اگر آنطرف دنیا بشنوم خاری به پای کسی رفته است من آن درد و رنج را در پای خودم احساس می کنم من شاگرد بایزید بسطامی هستم که می فرماید از خود گذشتی رسیدی 

پس عزیزان دانشمند و ثروتمند و ستاره های محبوب دنیا قدر و ارزش اشکهای تائب را بدانید و توجه و عنایت و حمایت داشته باشید تا دلسوزان و فداکاران سربلند و سرافراز شوند و دلهای سیاه و چشمهای شور کور شوند 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان  

این دلهای شاد سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم است که اشک شوق تائب را در صخا در می آورد و قطراتش به اندازه زمینها و آسمانها ارزش دارد 

به حال کسانی گریه می کنم که در اوج توانائی لیاقت حمایت و همکاری با فداکاران را ندارند (تائب) 

گریه می کنم به حال کسانی که سنگ برسرراه نیکوکاران می ریزند و سدراهشان می شوند و دستهای غیب را نمی بینند (تائب) 

گریه ام برای کسانیست که لیاقت روشن کردن چراغی را از برای قرض داران و لیاقت تقویت و پرنور کردن چراغهای روشن را ندارند(تائب) 

گریه می کنم برای کسانی که درتخریب و تحقیر و تضعیف فداکاران کوشش می کنند (تائب) 

اشک شوق می ریزم برای همه کسانی که در حمایت و همکاری با فداکاران از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند (تائب) 

گریه می کنم برای همه کسانی که با وجود اشعار شاعران و سخنان بزرگان و آیات پروردگار ازبرادران یوسف تقلید می کنند (تائب) 

گریه می کنم برای همه کسانی که به تقلید از برادران یوسف و فرعونها و ابولهبها و نمرودها زندگی کردندو از این دنیا رفتند (تائب)  

گریه می کنم برای کسانی که دربند یک انسان عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری نیستند (تائب) 

 Related image

Related image

Related image

Image result for ‫رومن پولانسکی‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫رومن رینز‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫گریه کردن جوانمردان‬‎

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی