صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

نفرین و لعنت خداوند برشما یاران شیطان

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ

داستان یوسف را روزی دو سه بار مطالعه می کنم بدترین صحنه هایش آنجاست که مردم به حضرت یعقوب و حضرت یوسف بدبین هستند دراوج صداقت و ایمان و فداکاری آنها را متهم می کنند به آنها شک و شبهه دارند لعنت برهمه کسانی که باعث و بانی این وضعیت های اسفناک می شوند 

هرگز حق نداریم خوبان را متهم کنیم نباید تحت تاثیر بخیلان به حق و حقیقت شک کنیم 

دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها باید بهترین حمایت و پشتیبانی را از خوبان داشته باشند تا سوء تفاهم ها و سوء ظن ها برطرف شود 

لعنت به همه کسانی که نقش برادران یوسف و ذلیخا را در زندگی عاشقان بازی می کنند 

تائب سرپرست صخا به چنین سرنوشت شومی سالها دچار بوده است کسانی در زندگی این عاشق این حبیب خدا نقش برادران یوسف آن بخیلان کوردل و هوسبازان را بازی کردند و این انسان شریف را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری غمگین ساختند 

و نبودند در بین دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها جوانمردانی که این جوروجفاها را پوشش بدهند 

عمو غلام راننده مینی بوس ابرسج که خداوند رحمتش کند با هم درددلهای زیادی داشتیم به من علاقه زیادی داشت شعرها و سخنانم را خیلی دوست داشت یادم هست یک شب شعری گفتم و یک بیتش را برای ایشان سرودم عشقش را گرفت گفت اگر قسمت بشود پشت مینی بوسم می نویسم 

کسی کو تهمت مجنونی ام زد    که مجنون تر ازاو دیوانه ای نیست (تائب)  

آری در بین درد دلهایمان یک روز صحبت از اوج خوبی من شدایشان گفت از تو بهتر ابرسج به خودش نخواهد دید اما عمو جان یک دست صدا ندارد و با یک گل بهار نمی شود بیهوده سر خودت را بدرد نیاور فایده ندارد هرچه فکر کردم دیدم راست می گوید 

برای همین با یک دنیا صداقت و ایمان و فداکاری به شهر رفتم به شاهرود و به گرگان اما ظاهرا هرجا بروی آسمان همین رنگ است در بین دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها یک نفر پیدا نمی شود که عاشقی را در اوج فداکاری درک کند بفهمد حمایت و عنایت و همکاری داشته باشد 

به ابرسج برگشتم و پشت اینترنت نشستم تا شاید در جهان یک نفر پیدا بشود و حامی و پشتیبان من گردد تا چراغ صخا را تقویت و پرنور کند شروع به نوشتن کردم تا با مقاله قابل توجه سوپرپولدارها یک نفر پیامی داد 

 باسلام خدمت شما بزرگوار اینجانب دکتر آریاپوردر انگلستان هستم مطالب جالب شمارا مشاهده کردم اینجانب میخواهم مبلغ یک میلیاردتومان بعنوان قرض الحسنه در صندوق شما بصورت الی الحساب جهت امور خیریه وقرض الحسنه واریز کنم لطفآ شماره حساب وآدرس خود را ایمیل کرده تا وکیل اینجانب در تهران با شما تماس بگیرد امیدوارم بتوانم بیشتر به شما وهموطنانم خدمت کنم باتشکرdkamir- arya@yahoo.com

من خوشحال شدم گفتم بالاخره یک نفر را خداوند از میان این هفت میلیارد رساند و مرا فهمید اما چند روز چند ماه و الان یک سال گذشته است و در عمل خبری نشد 

هرچند من به امید فقط خداوند هستم و هرگز ناامید نمی شوم اما این دلیل نمی شود که فعالیت و فداکاری نکنم تشویق و ترغیب و تحریک به حمایت و همکاری نکنم 

حافظ وظیفه تو دعا گفتن است و بس     دربند آن مباش که نشنید یا شنید 

من با کوله باری از صداقت و ایمان و فداکاری به میدان آمدم و این کوله بار سنگین و ارزشمند را با نام صخا به نمایش جهانی گذاشتم و مشتاق و امیدوارم کسانی با حمایت و همکاری خودشان بدوش بردن این کوله بار سنگین و ارزشمند را سبک و راحت و آسان گردانند

تا درخت دوستی برکی دهد  حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم 

لعنت و نفرین خداوند برهمه کسانی که نقش بخیلان و مغرضان و مغروران و منفوران را در زندگی دوستان خدا در زندگی نیکوکاران و فداکاران بازی می کنند و خداوند هدایت کند همه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های دنیا را تا دست از عدم حمایت و همکاری بردارند و توجه و عنایت ویژه به فداکارانی همچون تائب در صخا داشته باشند تا این انسان عاشق سربلند و سرافراز شود و دیگران هم خشنود گردند  

لعنت خداوند بردل سیاه شیطان و همه کسانی که گول شیطان را می خورند و فداکاران را بیهوده و بی گناه تخریب و تحقیر و تضعیف می نمایند و خداوند را سخت به خشم و غضب می آورند  

Image result for ‫لعنت خدا بردل سیاه شیطان‬‎

Image result for ‫لعنت خدا بردل سیاه شیطان‬‎

Image result for ‫لعنت خدا بردل سیاه شیطان‬‎

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی