صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

اقدام جالب تائب برای صخا تقویت فرهنگ و ورزش

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ب.ظ

همه صحبتها جایش را یکشبه به بحث و تبادل نظر درباره خانه کوهنوردان و جذب و جلب عاشقان طبیعت داده است و این برای همه عالیست (تائب) 

نیت تائب از تقویت و پرنور شدن چراغ صخا خداپسندانه می باشد که خداوند راههای خیر و برکت را برای روستای ما باز کرده است تا این فرهنگ صخا در همه روستاها جا بیفتد یک اقدام جالب از تائب در صخا بحث کوهنوردی و پشتیبانی از کوهنوردان عزیز و پاکدل می باشد 

کاری که تائب سالهاست با کوهنوردی برای صخا در نظر گرفته بود بالاخره نتیجه داد و خداوند راهها را باز کرد تا پای کوهنوردان به ابرسج باز شود این اقدام جالب صخا مورد تائید و تشویق همگان مخصوصا نوجوانان و جوانان پرشور و نشاط قرار گرفت 

و روحیه کوهنوردی و پیاده روی را در همگان تقویت نمود و بالا برد استقبال بی نظیر از این اقدام جالب تائب در صخا که علاج همه دردهای روستای ما خواهد شد طبیعتا با جذب و جلب افراد توانا قدرت و انرژی روستای ما مضاعف خواهد شد 

از همین حالا تفکرات جدید و درهای جدید بروی مردم ما باز شده است یک اندیشه ناب باعث تحول عظیم در روستای ما شد اهداء زمینی در نزدیکی آبشار از طرف صخا برای کوهنوردان همگان را برآن داشته است تا تحریک به فعالیت و فداکاری شوند 

و این افتخار تا ابد برای صخا بجا می ماند طبیعتا تقویت و پرنور شدن صخا به نفع فرهنگ و ورزش روستا و در نتیجه برای پیشرفت و رشد و شکوفائی روستای ما بهترین علاج و درمان خواهد بود این اتفاق عالی بعد از سالها انتظار رخ داده است 

من همیشه آرزو داشتم یک روز همه صحبت از فرهنگ و ورزش و کار و همت و تلاش کنند که این اتفاق با خانه کوهنوردان (بوستان صخا ) به نحو احسن افتاد و خیلی هم عالی شد امروز به اوج خودش رسید و جمع دوستان همه صحبت از خانه کوهنوردان و بحث در این زمینه داغ داغ بود 

طبیعتا بسیاری از صحبت های پوچ و بی ارزش کنار گذاشته می شود و جایش را مطالعه و تفسیر درباره کوهنوردی و عشق به طبیعت و جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها خواهد گرفت چون همه نوجوانان و جوانان عاشق کار و فعالیت و فداکاری هستند خوشبختانه زمینه اش با صخا فراهم شد و در یک چشم به هم زدن همه صحبتها جایش را به بحث و تبادل نظر در این زمینه داد کودکان از همه خوشحال تر بودند 

چون بی صبرانه منتظر مهمانان عزیز کوهنورد گرگانی ما هستند یک فرهنگ بسیار عالی و خوب برای روستای عزیز ما ابرسج امیدوارم این جمع کوهنوردان و این تیم های بزرگ و پرجمعیت هرهفته مهمان ما در بوستان صخا باشند و خانه کوهنوردان ابرسج یا همان بوستان صخا از برکت قدمهای این بزرگواران روزبروز پرنور تر و پررنگ تر شود من عاشق صحبت و بحث و مطالعه و بررسی ابرسجیان در زمینه کار و فعالیت و فداکاری و کوهنوردی و سحرخیزی و جذب و جلب توانمندان هستم چون باعث و بانی پیشرفت و رشد و شکوفائی همین سخنان می باشند 

جوانان ما از همین حالا به فکر ارائه صنایع دستی و افتتاح دکه و مغازه و بسته بندی محصولات ابرسج جهت ارائه هرچه بهتر به گردشگران شده اند و من در صخا بی صبرانه منتظر چنین روزهائی بودم چون عاشق نان رسانی و گره گشائی و مشکل گشائی هستم 

تقویت و توجه و عنایت و همکاری با صخا بسیاری از این خیرات و برکات را به همراه خواهد داشت 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخالطف و عنایتهای یزدان 

همه صحبتها جایش را یکشبه به بحث و تبادل نظر درباره خانه کوهنوردان و جذب و جلب عاشقان طبیعت داده است و این برای همه عالیست (تائب) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی