صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

یاد اموات کسانی که در بین ما نیستند

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ

برسر مزار می روم تک تک قبرها را سر می زنم کسانی که در بین ما بودند و اکنون نیستند پدران ومادرانی که در این دنیا به جای فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه به چیزهای بی ارزشی فکر می کردند که امروز زیر خراوارها خاک حسرت می خورند 

و ما به جای تفکر در آنها به جای مطالعه و بررسی در آنها یک فاتحه می خوانیم تا به خیال خودمان ثواب ببریم وارزشمان بالا برود ولی در باطن نه خبری از ثواب است و نه از ارزش خبری می شود چرا چونکه تفسیر فاتحه چیز دیگریست 

مادری را سرقبرش می نشینم که بچه های مغرض و مغرور و منفور بدنیا آورده است که خون فداکاران را در شیشه کرده اند و یاپدری که همینطور بوده است چون به جای تربیت صحیح به فکر پز دادن و قیافه گرفتن بوده است 

فرزندی را زیر خروارها خاک می بینم که به جای رسیدگی به اوضاع بد خانواده اش به فکر خوش گذرانی و هوا و هوس بوده است دخترانی را می بینم که به جای کمک به خانواده و جامعه و به جای اعتبار و آبرو در اندیشه بی عفتی و بی حیائی و بی آبروئی از این دنیا رفته است 

و هرکس را که مورد مطالعه و بررسی قرار می دهم می بینم با یک دنیا غفلت و بی خبری و سهل انگاری و بی تفاوتی از این دنیا رفته اند و حالا موقع جواب دادن شده است و وارثان آنها به جای جبران و تلافی راه آنها را ادامه می دهند چون اینچنین بزرگ شده اند و اینچنین هم خواهند مرد 

من از همه اینها عبرت گرفته ام و برای خودم که روزی هزاران بار از این اندیشه های ناب و ارزشمند می میرم و زنده می شوم فاتحه می خوانم تا اینکه عاقل و قابل از دنیا بروم من درراه قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش بی نهایت همت و فداکاری کرده ام و با امربه معروف و نهی از منکرخودم و خانواده ام را در فشار و سختی قرار دادم تا عبرت همه بشوم من اجازه نمی دهم فرزندانم در فکر هوا و هوس بمیرند اگر قرار است از دنیا بروند اول باید هوا و هوسها را در خودشان بکشند بعد از دنیا بروند من اجازه ندادم همسرم و فرزندانم به غیر از فعالیت و فداکاری و حمایت و همکاری از فداکاران به چیزهای دیگری بیندیشند 

من سالها با آن فرهنگ غلط جنگیدم مبارزه کردم تا در خود و خانواده ام از بین ببرم من بچه شیری خودم را هم کارآفرین می خواهم تا با این اندیشه بزرگ شود من با هوا و هوسهائی که عادت جامعه ماست و طبیعتا گریبان خانواده مرا هم گرفته است مبارزه کردم و سالها اصرار و پافشاری دارم تا از بین برود من می خواهم برای اندیشه های غلطی که در خانواده ام می میرد فاتحه بخوانم 

من از خانواده ام می خواهم فقط به فکر فرهنگ و ورزش باشند و با روحیه خوب و عالی نماز بخوانند دعا کنند آرزو کنند با همت و فداکاری در راه قرض الحسنه و خیریه پاکشان می کنم من به آنها آموختم با ضدهمکاری و معوقات و عدم حمایت و همکاری با نیکوکاران مبارزه کنندبعد از دنیا بروند 

من نمی خواهم وقتی که از دنیا رفتم وارثانی ازمن به جا بمانند که مردم آزار باشند خون فداکارانی همچون تائب را با بی تفاوتی و ناجوانمردی در شیشه کنند من همه اخلاقهای بد آنهارا خواهم کشت و برمزار آن اخلاقهای بد فاتحه می خوانم 

من خانواده ام را در راه فعالیت و فداکاری و قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش زنده کردم و از همه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های دنیا می خواهم به ابرسج بیایند و براخلاقهای بدی فرهنگهای بدی که خاکشان کردم فاتحه بخوانند 

من اخلاقهای بدرا کشتم و خاک کردم میتوانید بیائید و از نزدیک ببینید اکنون بعد از سالها همت و تلاش فرزندانی دارم که فعال و فداکارهستند و در قرض الحسنه صخا تاوان معوقات و ضدهمکاریها و عدم حمایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها را می دهند همان کسانی که قرار بود حامی و پشتیبان خداوند باشند یاران خدا را یاری کنند اما غفلت کردند و فکر و اندیشه خودشان را بکار نگرفتند 

من سرمزار برقبر کسانی به تفکر می نشینم که می توانستند حامی و پشتیبان من در صخا باشند اما نشدند می توانستند این چراغ را تقویت و پرنور کنند اما نکردند پولهای خودشان را هزاران جای بیهوده خرج کردند اما از حمایت و همکاری با یک فداکار دریغ ورزیدند 

کسانی که سالها با من ضدهمکاری کردند با من بدکردند و مانع از پیشرفت و رشد و شکوفائیم شدند و مرا مسخره کردند و در تحقیر و تخریب و تضعیفم تلاش کردند و اذیت و آزار زیادی دیدم غیبت ها و تهمت های زیادی را از آنها شنیدم و به گوشم رساندند 

ما سرمزار شاهد چنین امواتی هستیم و کسانی را می بینم که اصلا در صدد جبران و تلافی و درس گرفتن نیستند و اشک می ریزم و آه می کشم و افسوس می خورم که چرا ما اینگونه هستیم چند صباح دیگری نوبت ما می شود چرا فکر نمی کنیم 

و بسیاری از این قبیل تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل  

بیشتر سرمزار حاضر شویم و بیشتر و بهتر سرقبرها بنشینیم تا بهتر و زودتر توبه و جبران و تلافی نمائیم و آن خوبیهائی که اگر اموات می داشتند خوب و واجب و لازم بود را خودمان زنده کنیم و آن بدیها را که اگر نمی داشتند بهتر بود را در خودمان بکشیم تا به سعادت برسیم 

بیشترین عیبی که در اموات خودمان می بینم همین ضدهمکاری و یا عدم حمایت و همکاری با جوانمردان و فداکاران است که منشاء همه خیرات و برکات هم هست اما همگی غافل هستیم 

Related image

Image result for ‫مرگ از نظر بزرگان‬‎

Related image

Image result for ‫مرگ از نظر بزرگان‬‎

Related image

Image result for ‫مرگ از نظر بزرگان‬‎

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی