صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

الگوهای خوب با پندار و گفتار و کردار نیک

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۰۱ ب.ظ

من یک روستائی هستم یک روستائی بسیار عاشق که با سحرخیزی و کوهنوردی عشق و علاقه خودم به پروردگار را تقویت و پرنور کردم و در راه فرهنگ و ورزش قدمهای محکمی برداشتم تا نوجوانان و جوانان را تحریک و تشویق به عاشقی نمایم چون کارهای خوب و ارزشمند از عاشقان برمی آید 

صخا حاصل عشق فراوان تائب به خداست حاصل سحرخیزی و کوهنوردی حاصل ریاضتهای سخت و جان شکار عرفانی حاصل پندار و گفتار و کردار نیک 

یک مجموعه قرض الحسنه و خیریه که با نام صخا در سال 1372استارت خورد و با پولی بسیار حلال و پاک که با زحمت فراوان بدست می آمد این چراغ روشن شد و با کمک اطرافیان جان گرفت روزهای اول صدهزارتومان وام می دادیم آنروزها ارزانی بود همه خرج عروسی من به سیصد هزارتومان نمی رسید خانه ای خریدم در حدود چهار صد هزارتومان پولهای کادوئی و هدیه های عروسی خودمان را در حسابمان می گذاشتیم و اینچنین وام می دادیم 

کم کم دوستان و اقوام به ما پیوستند و به قرض داران و گرفتاران وام می دادیم و آنوقت ها سوء استفاده ها کمتر بود و بدون چک و سفته وام می دادیم تنها با یک برگه که زن و بچه هایشان امضاء می کردند بعنوان شاهد نه بعنوان ضامن چون کسی ضامن نمی خواست همه به موقع پرداخت می کردند 

مخصوصا روستاها بیشتر رعایت می کردند امروزفرق کرده است و حتی با چک و سفته و با ضامن هم نمی شود از پس معوقات برآمد 

و فقط باید نیکوکاران توانا بیشتر حمایت و همکاری کنند تا بتوانیم فشار معوقات را کم کنیم 

بچه های کوچکی هستند که پول عیدی و قلکشان را در حسابشان می ریزند تا ما بتوانیم وام بدهیم خودمان گلوی زن و بچه هایمان را فشار می دهیم و پولمان در حسابمان هست تا مردم وام بگیرند و بسیاری از دوستان و اقوام همینطور حتی مواقعی بود که از دیگران هم قرض می گرفتیم تا باعث تقویت صخا بشود و اینچنین معوقات را پوشش می دادیم سالهائی بود که وام بیست تا سی درصد می گرفتیم و پشتیبان معوقات می شدیم و بسیاری از این قبیل چرا چون فرهنگ حمایت و همکاری از فداکاران ضعیف و کم نور بوده است هرچند دو سه سالی به لطف دوستان و اطرافیان این فرهنگ بهتر شده است اما باز هم دو سه سال دیگر فرصت می خواهیم تا این فرهنگ را خوب و عالی جا بیندازیم 

اطرافیان ما با تجربه شده اند عاشق تر شده اند و بهتر و بیشتر تبلیغ و تشویق و ترغیب می کنند 

مردم فهمیده اند که فداکارانی همچون تائب با صخا که یک قرض الحسنه و خیریه است با چه جان کندنی و با چه شورو حال و عشقی این چراغ را روشن نگه داشته اند برای همین دانشمندان و ثروتمندان بزرگ را تشویق به افتتاح حساب و تقویت صخا نموده اند این مجموعه سالها بهترین وامها را در بهترین موقعیت ها داده است داستان این وامها دهان به دهان می چرخد داستان معوقاتی که باعث اذیت و آزار ما در صخا می شده است از طریق افراد خانواده اشان دهان به دهان می چرخد و برای مظلومیت و معصومیت و جانبازی ما بسیار خوب و عالیست 

این قبیل کارها فرصت می خواهد و باید این فرصت را چندین انسان بسیار نیکوکار به صخا بدهند باید داستان صخا را به گوش نیکوکاران بزرگ برسانیم تا حمایت و همکاری و تقویت و پرنور گردانند 

قدر تائب را با صخا بهتر و بیشتر بدانیم تا فرهنگ فداکای تقویت و پرنور شود مشکلات زیاد هستند و تقصیر معوقات هم هست پس دعا و آرزوهای خوب باعث تقویت و پرنور شدن صخاست اجرهمه با یزدان پاک 

Related image

Image result for ‫شیوه های خوب برای زندگی بهتر‬‎

Image result for ‫شیوه های خوب برای زندگی بهتر‬‎

Related image

Related image

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی