صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

به سمت و سوی قوی شدن

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ق.ظ

در اوج بحرانها و سختیها در اوج فشار مغرضان و کینه ها و بخلها به خداوند پناه بردم 

با سحرخیزی و کوهنوردی در جستجوی قوی شدن برآمدم پیاده روی های دو سه ساعته مرا به سمت و سوی قوی شدن می برد پندارهای نیک و گفتارهای نیک و کردارهای نیک حاصل سحرخیزی و کوهنوردی بود 

عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فعال و فداکار شدم تا بدینوسیله به سمت و سوی قوی شدن گامهای بلندی بردارم در راه فرهنگ و ورزش قدم برداشتم درراه قرض الحسنه و خیریه یک گام بلند به نام صخا برداشتم از اطرافیان شروع کردم قرض الحسنه و خیریه را تمرین کردم 

خانواده ام را هم در این راه شریک کردم تا صاحب تجربه بشوند نزدیک به سی سال کارم همین شده است به سمت قوی شدن تا به قول بروسلی دعانکنیم خدا مشکلات ما را برطرف کند دعا کنیم در برابر مشکلات قوی و محکم و استوار باشیم 

انسانهای خوب و قوی را جذب و جلب کردم با افراد مظلوم و ساده و بی ریا گرم گرفتم محبت کردم به یادشان بودم برایشان دعا کردم و آرزوهای خوب داشتم عاشقشان بودم زحمت و تلاش زیادی در راه جذب و جلبشان کشیدم در راه ماندنشان به آب و آتش زدم 

همه اینها راههای خوبی بود که از علم و عرفان بدستم رسید از سحرخیزی و کوهنوردی در من روشن شد و روشن ماند دیگر فرصتی نداشتم که به بدیها فکر کنم فکرکردن به بدیها و بدها انسان را ضعیف و خوار می کند 

من همه اینها را به خاطر خدا کردم تا یاد و نام خداوند در من تقویت و پرنور شود و شد و خداوند را از این بابت شاکرم که به من توفیق به یادش بودن را با قرض الحسنه و خیریه صخا داد دیگر فرصتی نداشتم به یاد کسان و چیزهای دیگری باشم چون صخا یعنی فقط خدا 

مشکلات و نقاط ضعف صخا مرا برآن داشت که بیشتر به خداوند متوسل بشوم بیشتر با خدا درددل کنم صحبت کنم صخا مرا در راه رسیدن به خداوند کمک کرد مرا مجبور کرد که صددرصد به خداوند پناه ببرم تا از همه دردها و رنجها راحت و آسوده شوم 

خداوند بهترین پشتیبان است ما هم وظیفه داریم بهترین بنده و مطیع برای خداوند باشیم عاشقش باشیم تا گره ها را باز کند مشکلات را برطرف کند نان رسان خوبیست خداوند مهربان بهترین روزی دهنده است پس صددرصد به خداوند فکر کنیم در همه زمینه ها بهترین است بهترین مکار بهترین بالا برنده بهترین پائین آورنده مغرضان و مغروران و منفوران را خودش پائین می کشد آنها را از فرهنگ و ورزش دور می کند 

آنها بدون اینکه خودشان بفهمند با وجود کینه و دشمنی که از فداکاران دردل دارند به سمت و سوی ضعیف شدن می روند عشق به فداکاران و عاشقان تعریف و تمجید از دوستان خدا انسان را قوی و محکم و استوار می کند جمایت و همکاری از فداکاران انسان را قوی و محکم می کند بلا ها و مصیبت های زیادی را از آنها دور می کند توجه و عنایت به فداکاران انسان را تضمین می کند این خاصیت خداست راه خداست عشق به خداست 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی