صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

حلیم نذری امروز برای کوهنوردان

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۰۴ ق.ظ

درود برهمه عاشقان پیامبران بزرگ الهی درود برابراهیم خلیل برموسی کلیم و عیسی روح الله و درود برمحمد امین که امروز همه عاشقان حلیم هائی را که شب گذشته به یاد و به نام حضرت محمد مهیا کرده اند و به عزاداران تقدیم می دارند 

من هم شب را بیدار ماندم و برای کوهنوردان حلیم گرفتم تا در خانه کوهنوردان ابرسج که روزهای تعطیل روز کوهنوردان است روز عاشقان طبیعت است که به دل کوه و صحرا می زنند تا با خدای خودشان خلوتی داشته باشند و برای پیشرفت و رشد و شکوفائی دعا و آرزو کنند 

کسانی که برای دعا کردن و آرزو کردن برای سجده های شکر ساعتها پیاده روی و کوهنوردی دارند تا خداوند لطف و عنایتش را برهمگان ارزانی دارد واسطه های بسیار پاکی که برای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم دعاگو هستند 

دلهای آنها را شاد می خواهند جهان را در صلح و آرامش می خواهند و من با افتخار خاک پای این عزیزان را می بوسم و سرمه چشمانم می کنم به یاد همه عزیزان و عاشقان طبیعت همت و تلاش می کنم تا فرهنگ و ورزش رشد کند 

خدمتگزار همه عاشقان طبیعت بوده ام و سالها به عشق آنها سحرگاهان دل به کوه و صحرا زدم و برای همه دعا کردم سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیدم تا چراغ فرهنگ و ورزش تقویت و پرنور شود تا همه عاشق سحرخیزی و کوهنوردی شوند 

خدا را شکر موفق شدم و امسال شاهد کوهنوردی حتی بچه های کوچک بودیم زنان و سالخوردگان هم علاقمند شده اند و در خانه کوهنوردان سری به ما می زنند و چای و آویشن در کنار ما میل می کنند درود برهمه کسانی که عاشق فرهنگ و ورزش هستند 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی