صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

فقط معجزه می تواند

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۱ ب.ظ

یوسف را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری فقط یک معجزه نجات داد و سربلند و سرافراز شد و همه خوشحال شدند 

یعقوب را هم یک معجزه نجات داد و سربلند و سرافراز شد و همه خوشحال شدند 

ایوب نبی را هم فقط یک معجزه نجات داد و سربلند و سرافراز شد اینها همه اشاره است که ما برای نیکوکاران معجزه باشیم ما به نام و به یاد خداوند دعا و آرزوهای نیکوکاران را برآورده نمائیم و نمایش خوبی برای دستهای غیب خداوند باشیم 

یک نیکوکار مثل تائب در صخا در اوج عشق و فداکاری با یک ایده ناب و ارزشمند به میدان آمده است و خوب و زیبا صبر و شکر جمیل داشته است برهمه دردها و زخمها استقامت داشته است کاری که از کمتر کسی برمی آید اما این واقعیت است و همه سالهاست شاهد هستند 

باید داستان این انسانیت و شرافت را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم تا همه معجزه خداوند را به چشم ببینند همه باید در تقلید از دستهای غیب خداوند از همدیگر پیشی بگیریم و این انسان فعال و فداکار را سربلند و سرافراز نمائیم که دلهای فراوانی شاد و خرسند شوند 

داستان تائب در صخا را به گوش دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها برسانیم و آنها را هم به سهم خودمان مجبور به حمایت و عنایت و همکاری نمائیم تا خداوند هم خشنود گردد خداوندی که به ما عقل و هوش داد تا حامی و پشتیبان نیکوکاران بشویم و نباید در این راه سستی نمائیم 

اگر به خداوند اعتقاد داریم و اگر از خداوند خیر و برکت می خواهیم   

تائب تنها کسی است که سالها در تقویت و پرنور شدن چراغ فرهنگ و ورزش به آب و آتش می زند و در این راه نه تنها از جان و مال و همه چیز حتی از اعتبار و آبروی خودش هم مایه گذاشته است تا روستایش را با جذب و جلب توانمندان و ابرمردان گلستان کند یک موقعیت مناسب که با سختی و دردهای فراوان بوجود آمده است که باید بیشتر مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد  

Image result for ‫فقط معجزه می تواند‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

جهنّم کجاست؟

در قرآن کریم آمده است که : دوزخ آشکار شد ! قبلاً نشانه ھای دوزخی این تمدن را خاصّه در قلمرو

صنعت نشان داده ایم .

حالا بسیاری می گویند که : اگر جھنّم ھمین است پس چندان ھم بد نیست و به عیش و حالش می ارزد

..... . در این تصور چند نکته قابل ذکر است . یکی اینکه براستی که خداوند ارحم الراحمین است و رحمتش

حتی بر دوزخ و اھلش جاریست و اگر لحظه ای عدلش محقق شود نسل بشر نابود میشود . یعنی عدالت

الھی نیز ھمواره تحت الشعاع رحمت اوست .

و امّا نکته دیگر اینست که دوزخ اخروی و پس از مرگ البته بسیار عظیم است و دیگر ھیچ عیشی در آن

نیست و نه امیدی.

بھشت و دوزخ در قلمرو حیات دنیا فقط چھره ای بسیار کمرنگ از بھشت و دوزخ آخرت است و لذا خداوند

می فرماید که ھر کسی که در این دنیا در رحمت و عزّت است در آخرت اجری بسیار برتر خواھد داشت

و ھر که در این دنیا در عذاب است نیز در آخرت عذابش بسیار عظیم تر است . تن آدمی ھمچون فیلتر یا حفاظ

و جوشنی است در مقابل حقایق اخروی . و لذا برداشت آدمی از بھشت و جھنم وجود در این دنیا بسیار

ناچیز است و فقط مشتی نمونه خروار می باشد .

آخرالزمان عرصه ظھور عالم غیب به عین است ، عرصه بروز متافیزیک در فیزیک . و نھایتاً آستانه تجلّی

جمال واحده حقّ .

و نیز اینکه تصدیق بھشت و جھنم در ھمین جھان به معنای انکار آن پس از مرگ نیست و بلکه به عکس .

ھر چه در این جھان ھست در جھان دگر بسیار شدیدتر وکاملتر خواھد بود .

از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد دوم ص 41

پاسخ:
درود برشما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی