صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

اشتغالزائی از برکت صخا با جذب گردشگران

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۶ ب.ظ

بنام خدا که به ما توفیق خدمت داد (تائب) 

سالهاست در سرما و گرما با سحرخیزی و کوهنوردی چراغ خانه کوهنوردان ابرسج را روشن نگه داشتم و افراد زیادی را به روستا دعوت کردم و در خانه کوهنوردان پذیرا و راهنمایشان بودم 

نان سنتی مهدی سلمانی در ابرسج حامی و پشتیبان می خواهد یک کارآفرین ساده و بی ریا و کوچک که باید بزرگش کنیم وسعتش بدهیم نان سنتی یک افتخار برای هرروستائی است و زمینه خرید و فروش محصولات کشاورزی و دامداری را به زیبائی فراهم می کند

روزهای تعطیل شاهد حضور گردشگران فراوانی از برکت مجموعه صخا که بدست پرتوان یک عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری افتتاح و سالهاست ارائه شده است هستیم و من از روستایم از آداب و رسوم از مردم خوب و خونگرم من که قربانی بیست درصد مناع الخیر بوده اند تبلیغ فراوان دارم 

ما با دستان پرتوان گردشگران توانا دستهای این بیست درصد مغرض و مغرور و منفور را قطع خواهیم کرد کسانی که اهل تخریب و تحقیر و تضعیف فداکاران هستند و یک سرسوزن خفت و خجالت نمی کشند گردشگران با من از آنها می گویند از غیبت و تهمت و سرزنش هایشان در باره من می گویند و البته خیلی هم ناراحت و دلگیر می شوند اما من به آنها می گویم هشتاد درصد عاشق و مظلوم و محروم و ستمدیده داریم که مشتاق حضور گردشگران هستند تا برای نوجوانان و جوانانش اشتغالزائی فراهم شود امروز در خانه کوهنوردان ابرسج با اینکه هوا سرد بود و من سرما خورده بودم ولی صبح زود رفتم دو سه کیلومتر راه رفتم گرم شدم و سرحال شدم رحم و غیرت و خجالت من باعث رفتن و حضورم در خانه کوهنوردان است 

صحبت از نان سنتی و تفتون مهدی سلمانی شد که نزدیکیهای مغرب چندین نفر از همان گردشگرها به فروشگاه صخا آمدند و تمام نانها و تفتونهای مهدی سلمانی را که دیروز و امروز آورده بود بردند و بازهم می خواستند که قول و وعده جمعه را به آن عزیزان دادم 

همه متوجه شدید چه می گویم اشتغالزائی دغدغه من است نان و تفتون مهدی سلمانی را خوب به فروش می رسانم تا این کارآفرین خوب و شایسته به کارش وسعت بدهد دو سه تا کارگر دیگر استخدام کند  در کنارش کارهای دیگری کم کم راه بیفتد  من مثل شیر پشت کارآفرینان در ابرسج هستم تا وسعت بگیرند حتی با گردشگران صحبت کردم که با ماشین شخصی نیایند ما خودمان تاکسی در روستا داریم و شبانه روز در خدمتشان هستیم خواهش کردم از تاکسی های روستا استفاده کنند تا این عزیزان هم رونق بگیرند دربستی هائی گیرشان بیاید  البته آن عزیزان هم استقبال کردند و گفتند خوب فکریست و کم کم عمل می کنند  از من هم به عنوان یک وطن دوست تشکر نمودند و من هم خوشحال از فهم و شعور و درک بالای گردشگران هستم علاج همه دردهای روستاها جذب و جلب گردشگران است من با دوستان و اقوام در خدمت این عزیزان هستیم و داوطلبانه و عاشقانه در های صخا را به روی این عزیزان باز گذاشته ایم تا کسی با وجود صخا در ابرسج احساس غربت نکند  

دعا و آرزوی من گلستان شدن این روستاست  خشنودی دلهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم است و این با جذب و جلب عاشقان طبیعت شدنیست اشتغالزائی حرف اول را در خشنودی مردم روستای ما می زند  

من سالها از ناحیه بخیلان و هوسبازان تهمت و غیبت وسرزنش و گلایه می شنوم و کسی را مثل گردشگران و عاشقان طبیعت ناراحت از این اخلاق زشت نمی بینم و این حضور گردشگران توانا خیر و برکت را زیاد خواهد کرد چون غیبت و تهمت و سرزنش یک فعال و فداکار از بین خواهد رفت و جایش را تعریف و تمجید و تشویق خواهد گرفت و اینها زمینه خشنودی خداوند را فراهم می کند  (تائب) 

افکار بزرگ بدنبال روشن کردن یک چراغ و تقویت و پرنور کردنش هستند افکار کوچک بدنبال کم نور کردن و خاموش کردن این چراغ سعی می کنند(تائب)  

Image result for ‫خداوند چاره مغرضان‬‎

Image result for ‫خیر و برکت فراوان‬‎

qpkh_23.jpg

Image result for ‫خیر و برکت فراوان‬‎

Image result for ‫تائبا محرم اسرار شدی آگاه باش‬‎

xxtf_10.jpg

Related image

Image result for ‫تائبا محرم اسرار شدی آگاه باش‬‎

Image result for ‫خیر و برکت فراوان‬‎

Image result for ‫خیر و برکت فراوان‬‎

Related image

Image result for ‫خیر و برکت فراوان‬‎

Related image

Image result for ‫خداوند چاره مغرضان‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی