صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

حسرت گرما بردلهای عاشقان نخواهد ماند

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۹ ق.ظ

خداوندا به من ایمان همت و قدرت لازم را عطا بنما تا سربلند و سرافراز شوم و همگی را خوشحال نمایم  (تائب) 

حسرت گرما نماند بردل تائب چنین   سوز بی حد خزانها را تلافی می کنم (تائب) 

این شعر تائب تفسیر همه سختیهای بزرگی است که ابرمردان خداوند درراهش متحمل شدند و سوز و سرما و ابرهای تیره و تاری را که در آسمان زندگیشان دیدند و متحمل شدند و با صبر و شکر جمیل تا آخرین لحظه ها ایستادند و در آخرین لحظه ها مثل حضرت موسی (ع) مثل یعقوب نبی و یوسف صدیق ناامید نشدند چون این محقق شدن وعده های حمایت و پشتیبانی و توجه و عنایت از خداست و خداوند خلف وعده نمی کند 

همه سختیها و درد و رنج ها هم حکمت خداست و صبر اوج احترام به حکمت خداوند است 

خداوند سوز بی حد جوروجفاهای فرعونیان را تلافی کرد سوز بی حد جوروجفای بخیلان و هوسبازان را برای یعقوب نبی و یوسف صدیق تلافی و جبران کرد این خاصیت خداست که برای همه نیکوکاران و فداکاران عالم محقق و حتمی است 

تائب سرپرست صخا که فقط به نیت گره گشائی و مشکل گشائی و نان رسانی به میدان آمد و برای همه بهترین شد بهترین فرزند برای پدرو مادرش بهترین پدر برای همسر و فرزندانش بهترین کارگر و بهترین کارفرما بود و این نمایش جانانه را در زندگیش اجرا کرد 

از همه مهمتر بهترین بنده برای پروردگارش بود یک بنده عاشق عارف و شاعر و نویسنده و فداکار یک بنده سحرخیز و کوهنورد که برای رسیدن به این مقامهای ارزشمند سالها برسختیها و رنجهای ناعادلانه و ناجوانمردانه صبر و شکر جمیل نمود تا دستهای غیب را مشاهده نماید و به دیگران نشان بدهد 

خداوند وعده فرموده است و اززبان شاعران اعلام کرده است و اکنون هم در حال حاضر از زبان تائب شاعر و نویسنده اعلام می کند که هرگز حسرت گرما بردلهای پاک عاشقان نخواهد ماند و به همه ثابت خواهد شد خداوند نزدیک است از رگ گردن نزدیک تر و بخشنده و مهربان در یک چشم به هم زدن از جاهائیکه هیچ کس فکرش را نمی تواند بکند عاشقان راهش را یاری می رساند و طعم شیرین گرما را با سربلندی و سرافرازی به آنها می چشاند و هرگز بخیلان و هوسبازان را هم بی جواب نمی گذارد و صددرصد خجل و شرمسارشان می نماید  

این خاصیت خدا بوده و هست این کار خداست و همیشه همینطور خواهد بود تا به ابد اما چاره ای جز صبر و شکر جمیل نیست همانطور که موسی (ع) و یعقوب نبی و یوسف صدیق و ایوب نبی و همه پیامبران مخصوصا حضرت ابراهیم (ع) صبر و شکر کردند و در آخرین لحظه ها سربلندشان کرد 

خداوندا به من ایمان همت و قدرت لازم را عطا بنما تا سربلند و سرافراز شوم و همگی را خوشحال نمایم  (تائب) 

Image result for ‫وعده یاری خدا‬‎

Related image

Related image

Related image


Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی