صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

هرروز جذب و جلب ستاره ها در ابرسج

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۸ ب.ظ

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان 

دهکده گردشگری و اقامتی صخا ابرسج این از برکت صخاست که هرروز با ستاره هائی مشورت و صحبت داریم و برای رونق کشاورزی و دامداری روستا ماهاست همت و تلاش می کنیم و روزبروز با افراد تواناتری دوست و آشنا می شویم 

که اثرات این دوستی ها زمینه های پیشرفت و رشد و شکوفائی را فراهم می نماید دوستان به نحو احسن در تبلیغ و تشویق این عمل خیرخواهانه تائب در ابرسج می کوشند و نتایج خوبش را هم در این دو سه ماه گذشته بوضوح دیده ایم 

که روزبروز هم پرنورتر و پررنگ تر می شود و وعده های خوب حمایت و عنایت و همکاری که درراه است و هم اکنون یکی از مهندسین عزیز که در رابطه با کشاورزی روستا جلسه داشتیم و با تعدادی از کشاورزان کارهای بزرگی را در نظر داریم جلساتی داشتیم 

همه اینها انسانهای تازه موقعیت های مناسب درهای جدیدی را بروی ما باز خواهد نمود که ثواب و ارزش فراوانی را به همراه خواهد داشت 

زمینه اشتغالزائیهای خوبی فراهم می شود و این مهندس عزیز افسوس می خورد که چرا این آب و زمین ها دست کسانیست که فکر و ایده ای ندارد به قول خودش ایده ها دست ماست زمین و آب دست اینهاست و واقعا هم حیف است اما از معجزات صخا همین بس که ایده پردازان خوب را با کشاورزان توانا آشنا می کنیم تا گامهای بلندی برای توسعه ابرسج برداریم 

و جالب اینکه همه این عزیزان برای اولین بار به ابرسج می آیند و از جاذبه های طبیعی این روستا خوشحال و خشنودند و همه افسوس می خورند که چرا تا به حال نیامده بودند و همه راغب می شوند که با اقوام و دوستانشان برای دفعات بعدی حضور بهم رسانند که این برای ما خوب و ارزشمند است و نیت ما همین است که این انسانهای تازه و موقعیت های مناسب هرهفته بیشتر و بیشتر بشوند  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

دجال و امام

دجّال ھر مذھب و مکتبی از بطن خودش پدید می آید و اتفاقاً از نزدیکترین حدّ وجود آن صاحب مکتب و
بواسطه مشاھدات و آموزه ھای درجه اول و عالی آن مذھب رشد می کند.
دجّال موسی (ع) ، سامری بود که یک دانشمند بود. دجّال مسیح (ع) ، یھودا بود که از حوارین بود و او ھم
تحصیل کرده ترین حواری مسیح بود. دجّال محمد (ص) ،کسانی چون ابوجھل ، ابوھریره ، کعب الاحبار
وابوموسی اشعری بودند که جملگی از اصحاب نزدیک رسول و ازجمله با سوادترین اصحاب بودند . دجّال
علی (ع) ، ھم عمرعاص بود که او ھم یک فیلسوف بود و از بطن اصحاب صفه رشد نمود . در واقع دجّال
ھر مذھب و مکتبی کسی است که صورت آن آئین را می گیرد و در بطن آن دقیقاً ضد آئین را می پرورد
پس باید فردی بسیار با ھوش باشد. دجّال ھمان مکتب ضد مکتب است . به بیان دیگر دجاّلیت ھر اندیشه
و راھی ھمان فرمالیزم محض ان است که به انواع حیله ھا آراسته شده و مردم را می فریبد .
دجاّلیت ھمان مادیت و دنیویت محض یک مکتب است .
مثلاً دجّال حکمت سقراط ، ارسطو بود یا دجّال فلسفه فویرباخ و ھگل ھم مارکس بود . صورت مجلل می
شود و سیرت واژگون می گردد . مثلاً دجّال عرفان اسلامی، تصوّف فرمالیستی و نمادین است. دجّال ھر
اندیشه ای ،جسمانیت محض آن است .
در قلمرو معانی و ارزشھا ھم این قاعده جاریست . مثلاً دجّال رستگاری امروزه لیبرالیزم است ، دجّال
عدالت ھم دموکراسی است و ھمسان سازی . دجّال عشق ، ھرزه گی است و کلاً دجاّل معنویت ھم
ھنرھای مدرن می باشد ھمانطور که دجّال حکمت ، فلسفه است و ..... و دجّال انسان مدرن نیز آدم
الکترونیکی است .
دجّالیت ، صنعت و تکنیکی است که میخواھد تقدیس شود. بشریتی است که دعوی الوھیّت می کند.

از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد دوم ص 191 
پاسخ:
با تشکر درود برشما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی