صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

یک سری که صدسر را نگه می دارد اینجاست    صدسری که یک سر را نگه نمی دارد اینجاست 

ساعتهای پایانی پائیز را می گذرانیم و تائب سرپرست عاشق صخا در اندیشه جذب و جلب عاشقان توانای طبیعت همت و تلاش می کند با دهکده گردشگری و اقامتی صخا در ابرسج پیام و داستان خود را به گوش ستاره های گردشگری و تفریحی و فرهنگی دنیا می رسانم 

تا ابرسج را به مطالعه و بررسی بگذارم و توجهات و عنایات را جذب و جلب کنم سالهاست همین طور به تقویت و پرنور شدن چراغ صخا فکر می کنم هرسال ایده ای تازه و ارزشمند امسال چراغ خانه کوهنوردان ابرسج را با صخا روشن کردم بعد از آن دهکده گردشگری و اقامتی صخا را امیدوارم همینطور روزبروز بهتر و بیشتر بتوانم هموطنانم را راضی و خشنود گردانم 

طبیعتا جذب و جلب ستاره ها در ابرسج کاریست بزرگ که از معجزات و کرامات صخاست چون صخا ریشه در اشعار شاعران بزرگ مخصوصا حافظ دارد ریشه در آیات و روایات پروردگار مخصوصا داستان یوسف و برادرانش دارد ریشه در سخنان بزرگان مخصوصا کارآفرینان بزرگ دنیا به خصوص بیل گیتس که شورواشتیاق مرا هزاران برابر کرده است تا بتوانم روستایم را پرآوازه گردانم جذب و جلب ستاره های ایران و جهان دعا و آرزوی سالهای سال من است 

در این زمینه ساعتها در کوه و بیابان راه رفتم و با خداوند حرف زدم و اندیشه هایم را بکار گرفتم کار هرروزو شب من بوده است در این سی سال گذشته و کم کم و به کندی به این مرحله ارزشمند رسیده ام اما در این مرحله فوج فوج از سوی عاشقان توانای طبیعت یاری شده ام و قولهای بزرگ و خوبی برای رساندن پیام و داستان من به ستاره های بزرگ داده شده است هرچند زمان می برد اما راه هموار است و سختیهایش کشیده شده است 

حسرت گرما نماند بردل تائب چنین   سوز بی حد خزانها را تلافی می کنم 

حسرت گرما نماند بردل تائب چنین    سوز بی حد خزانها را تلافی می کنیم (عاشقان طبیعت) 

دوستان ورزشکار و شاعران و نویسندگان محبت داشتند و این بیت از اشعار مرا با زبان بسیار محبت آمیز خودشان تفسیر نمودند و اعلام حمایت و عنایت و همکاری برای تقویت و پرنور شدن تائب در صخا نمودند متشکرم 

فردا جمعه است و یک روز تعطیل دیگر که در خانه کوهنوردان ابرسج پذیرا و راهنمای عاشقان طبیعت با افتخار هستم تا با خاطرات خوشی به ابرسج بیایند و دیدن کنند و بروند مناظری بسیار زیبا و ارزشمند ابوالفضل ابراهیمی (تائب) سرپرست مجموعه ارزشمند صخا یک نعمت بزرگ برای ابرسج 

کسانی که مثل عباس برزگرها در روستاها طلوع می کنند باید دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های همان روستا بیشتر و بهتر برایشان همت و کوشش کنند باسوادان و بافرهنگهای روستا باید بیشتر خودشان را نشان بدهندمتاسفانه این فرهنگ زیبا ضعیف و یا اصلا نیست که باید جا بیندازیم و شروع کنیم خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست   

وقتی حمایت و عنایت و همکاری توانمندان ضعیف باشد و یا اینکه اصلا نباشد طبیعتا فداکاران بدست مغرضان و مغروران و منفوران لگدکوب می شوند برای همین کاری به این بزرگی دیر جواب می دهد و سالها طول می کشد آقا جان عدم حمایت و همکاری موج می زند 

یک سری که صدسر را نگه می دارد اینجاست    صدسری که یک سر را نگه نمی دارد اینجاست 

xxtf_10.jpg

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Related image

Image result for ‫ابرسج‬‎

ago_24.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی