صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

یک روز دیگر طبق معمول صبح زود به خانه کوهنوردان ابرسج رفتم و آتشی روشن کردم و برنامه چای و صبحانه و آویشن و همنورد همیشگی رضا سلیمانی راد هم از راه رسید و کم کم دوستان و آشنایان از اطراف می آمدند تا از آبشار ابرسج دیدن کنند و همگی چند دقیقه ای را با ما وارد صحبت شدند 

و صحبت از دهکده گردشگری و اقامتی صخا که اینروزها گرم و گیراست شد 

و همه راضی و خشنود از این حرکت خداپسندانه و انساندوستانه بودند و این راه و روش مورد پسند همه می باشد و البته نقطه قوت و امید همه ما در ابرسج که بتوانیم با جذب و جلب عاشقان طبیعت و انسانهای تازه موقعیت های مناسب فراهم کنیم و درهای جدیدی را بروی مردم این روستا باز نمائیم دامداران و کشاورزان ما از عدم خرید و فروش محصولاتشان گلایه دارند در بین راه به یکی از عزیزان که صحبت از عسل این روستا که بسیار مرغوب است اما این گردشگران هستند که باید از این محصولات استفاده کنند و ما هم برایشان تبلیغ و تحریک داریم تا خوب و به موقع به فروش برسانند 

یک اتفاق عالی هم افتاد یک راس بز که از گله جدا شده بود به سرعت نزدیک خانه کوهنوردان ابرسج شد که من و رضا سلیمانی راد با زحمت فراوان و با کش و قوس زیادی مانع از رفتنش شدیم و این بز را گرفتیم و به درخت بستیم تا صاحبش بیاید اما دو سه ساعتی نیامد و من بدنبال صاحبش رفتم که ایشان اظهار بی اطلاعی کرد و متوجه نشده بود به هرحال صحیح و سالم بزایشان را برگرداندیم و خوشحال شدند خدا را شکر که ما بودیم وگرنه معلوم نبود که به کجا می رفت و شب گرفتار گرگها و شغالها می شد چون امروزها هوا سرد است و گوسفندها بالا نمی روند و همین پائین های روستا در اطراف باربندها

هستند  خلاصه آن زنبوردار می گفت 

 همه زنبورداران عسل به اندازه کافی دارند اما گلایه از نبود مشتری داشتند و عسل هائی که روی دستشان مانده بود پس همه حق دارند که از دهکده گردشگری و اقامتی صخا راضی باشند چون حلال همه مشکلات خواهد بود 

انسانهای تازه و توانا از اطراف می آیند و با وجود آشنائی که سالها با من و رضا سلیمانی راد دارند می توانند از این طریق با کشاورزان و دامداران آشنا بشوند و محصولاتشان را خریدار باشند و این باعث خوشحالی ماست که بتوانیم قدمهای خیرخواهانه خود را اینچنین زیبا و قشنگ برداریم 

هرهفته انسانهای تازه به این روستا تشریف می آورند که پیام دوستی ما را به دوستان و اقوامشان می رسانند و آنها را هم راغب و مشتاق می کنند تا برای تفریح و طبیعت گردی ابرسج را انتخاب کنند یک انتخاب خوب و بجا و شایسته که واقعا هم با وجود این طبیعت خوب و زیبا ضرر نمی کنند 

و همه از این روستا راضی و خشنود به منزلهایشان برمی گردند با خاطرات بسیار خوبی که به جا می ماند که البته قوت و قدرت جسم و روح همه عزیزان خواهد بود بهترین آب و هوا را این روستا دارد مسیر آبشار رودخانه خوب و قشنگ و پرآب ابرسج زیبائی این طبیعت را چندین برابر می کند 

ما هم سعی داریم با تقویت و پرنور شدن صخا شرایط و امکانات را بهتر و بیشتر نمائیم هرچند وجود مشکلات اقتصادی کارها را عقب انداخته است اما با ورود انسانهای توانا و قولها و وعده های این عزیزان راه به جاهای قشنگی خواهیم برد 

بیائیم در این قشنگی و زیبائی که صخا به روستای ابرسج بخشیده است و روزبروز پررنگ تر می گردد شریکان خوب و پرفایده ای باشیم 

بیائیم در حمایت و عنایت و همکاری با تائب فعال و فداکار و سحرخیز و کوهنورد قوی نشان بدهیم و نمایش خوبی به یادگار بگذاریم و ادامه این راه روشن را هموارتر گردانیم تا خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کنیم به هدف والا برسیم و برنامه هایما خیلی جلو بیفتد 

و من دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها را دعوت به همکاری کرده و می کنم امیدوارم با درک این مهم در این ارزش و ثواب والا شریک ما بشوند و خودشان هم بهره مند خواهند شد و خداوند از جاهائیکه فکرش را نمی کنند یاریشان خواهد کرد گلستان شدن یک روستا لبخند سالخوردگان و کودکان معصوم را به همراه خواهد داشت که یک دنیا ارزش و ثواب خواهد داشت و هدیه به روح اموات همه کسانیست که در این کار خوب شریک می شوند و پاپیش می گذارند تا ما اهداف انساندوستانه و خیرخواهانه خودمان را پیاده کنیم  

اجر همگی بایزدان پاک 

Image result for ‫خانه کوهنوردان ابرسج‬‎

Related image

Image result for ‫خانه کوهنوردان ابرسج‬‎

Image result for ‫خانه کوهنوردان ابرسج‬‎

Related image

Image result for ‫خانه کوهنوردان ابرسج‬‎

Image result for ‫خانه کوهنوردان ابرسج‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی