صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

در روستاها بیست تا سی درصد مغرض و مغرور و منفور وجود دارند که بلای جان پیشرفت و رشد و شکوفائی هستند آنها کارشان تخریب و تحقیر و تضعیف فعالان و فداکاران و نیکوکاران روستاست و در مجموع موفق هم هستند 

چون تبلیغات سوء آنها برروی افکار عمومی در روستا اثرات مخربی برجا می گذارد و اما راه چاره جذب و جلب انسانهای توانا و باسواد و بافرهنگ است باید نور را زیاد کرد تا تاریکی محو شود و این با خانه کوهنوردان ابرسج شدنیست 

چون مناظر زیبائی در همه روستاها هست مخصوصا ابرسج که باید عاشقان طبیعت را برای بالارفتن فرهنگ یک روستا تشویق و ترغیب به حمایت و عنایت و همکاری کرد چراغهای روشن روستا را می توان با کمک آن عزیزان تقویت و پرنور کرد و همین ها باعث زیاد شدن نور و از بین رفتن تاریکیهاست 

در همه روستاهائی که یک فداکار دست به افتتاح دهکده گردشگری و اقامتی زد موفقیت را همه بوضوح مشاهده کردند پیشرفت را دیدند پس ما هم در ابرسج از این فرصت طلائی که خداوند توفیق داده است و تائب عاشق و فداکار در اختیار تک تک عزیزان گذاشته است بی نهایت استفاده ببریم 

همه با هم توجه و عنایت و همکاری داشته باشیم تا این موقعیت طلائی تقویت و پرنور شود باید دست کسانی که سالها در عقب افتادگی و تضعیف و تخریب و تحقیر مردم تلاش می کنند و فرهنگ مردم را در یک روستا خراب می کنند رو شود 

داستان همه غیبت ها و تهمت ها و سرزنش های مغرضان و دشمنان نیکوکاران را به گوش یکدیگر برسانیم تا فتنه و فساد آنها خاموش شود و خداوند خیر وبرکت را سرازیر نماید جائی که غیبت و تهمت و دروغ باشد رشد نمی کند مخصوصا جائی که برعلیه یک عاشق و فداکار تلاش و کوشش شود پس بیائیم از خودمان شروع کنیم و اطرافیان را خوب و قشنگ از توطئه و دسیسه مغرضان که سالها در تلاشند مردم یک روستا در عقب افتادگی زندگی کنند آگاه نمائیم ما می خواهیم فداکاران و ایده پردازان تقویت و پرنور شوند کاری که من سالها با حمایت و تقویت فرهنگ و ورزش می کنم اما بدانیم یک دست صدا ندارد و با یک گل بهار نمی شود در داستان تقویت ووشو دیدیم فقط تائب حمایت کرد اما حمایت من به تنهائی جواب نداد و این عزیزان در شاهرود ادامه دادند و الان صاحب مدال افتخار شده اند که به تک تک آن عزیزان تبریک می گویم چون خودم را شریک افتخاراتشان می دانم 

الان در تقویت خانه کوهنوردان ابرسج بیشتر همت و تلاش کنیم در تقویت و پرنور شدن دهکده گردشگری و اقامتی صخا بهتر توجه و عنایت کنیم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی