صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مطیع بودن یک فرهنگ بسیار زیباست

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ب.ظ

از همه جوانمردان دنیا التماس دعا دارم داستان تائب عاشق را به گوش جوانمردان دنیا برسانیم 

وقتی که خدائی به این بزرگی و عظمت داریم که سعادت و خوشبختی ما را می خواهد چرا مطیعش نباشیم وقتی که با مطیع بودن در برابر دستورات خداوند بزرگ و با عظمت می شویم چرا خودمان را محروم کنیم 

گر درسرت هوای وصال هست حافظا   باید که خاک درگه اهل هنر شوی 

وقتی که انسانهای دانشمند و ثروتمند و ستاره های محبوب بوی خداوند را می دهند چرا مطیع و عاشق آنها نباشیم مطیع بودن یعنی همان عاشق بودن و چه بهتر است انسان عاشق خوبیها باشد وقتیکه عاشق شدی حتما مطیع می شوی 

و ای کاش مطیع خوبیها و خوبها باشیم تا به سعادت و خوشبختی برسیم مطیع جوانمردان و دلهای دریا و قلبهای شیر مطیع دلسوزان و غمخواران مطیع انسانهای ساده و بی ریا و محبوب و مردمی مطیع شاعران بزرگ دنیا و سخنان بزرگان جهان و آیات و روایات پروردگار 

انسانهای مطیع و عاشق البته عاشق خوبیها به سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت می رسند و انسانهائی که مطیع و عاشق شیطان و یاران شیطان باشند بدبخت و بیچاره می شوند و درهردوجهان خجل و شرمنده خواهند بود  

مطیع بودن و عاشق بودن از نوع خوبش انسان را عاشق فرهنگ و ورزش می کند عاشق سحرخیزی و کوهنوردی و طبیعت گردی می کند عاشق صحبت و درددل با خداوند می کند و عاشق صبر و شکر جمیل می نماید تا روزی که دستهای غیب بیرون بیایند و سربلند و سرافراز بشوند 

مثل یعقوب نبی و مثل یوسف صدیق حتی عزیز مصر وقتی که مطیع و عاشق یوسف در اوج صداقت و ایمان و فداکاری شد هم خودش را به سعادت و خوشبختی رساند و هم دیگران را خوشبخت کرد اعتراف کردن به خوبی و صداقت و ایمان انسان را بزرگ و بالا می برد حتی اگر یک عمر در کفر زندگی کرده باشد جوانمردی با همه چیزهای این دنیا فرق می کند و از همه چیزهای این دنیا بالاتر و برتر است 

انسان دین نداشته باشد اما آزاده مرد و جوانمرد باشد طبیعتا بهشت را در دنیا و آخرت نصیب و روزی خودش می کند 

دعا و آرزوی من در اوج صداقت و ایمان و فداکاری آزاده مردی و جوانمردیست از خداوند می خواهم مرا جوانمرد زنده نگه دارد و جوانمرد هم از این دنیا ببرد امیدوارم دعا و آرزوی من مستجاب و برآورده شود و نام من در روز قیامت در ردیف و در لیست جوانمردان باشد  

من مطیع و رام و عاشق پروردگار شدم تا به مقام جوانمردان بزرگ برسم من ریاضتهای جان شکاری را به جان خریدم تا تقدس جوانمردان و آزادگان جهان در من جاری گردد  مطیع و عاشق پروردگار بودن انسان را به درجه بلند جوانمردی می رساند  

و جوانمردان و آزاده مردان بزرگ دنیا را جذب و جلب انسان می کند و این اوج سعادت و خوشبختیست که نامت از زبان جوانمردان دنیا شنیده شود و جوانمردان و دلهای دریا و قلبهای شیر دنیا را عاشق و جذب و جلب خودت بگردانی امیدوارم توانسته باشم پس از سالها تلاش در راه تقویت و پرنور شدن فرهنگ و ورزش مخصوصا سحرخیزی و کوهنوردی دلهای توانگران محبوب دنیا را جذب و جلب کرده باشم و سربلند و سرافراز شوم تا همه را خوشحال نمایم 

از همه جوانمردان دنیا می خواهم مرا که سالها درراه فرهنگ و ورزش فعالیت و فداکاری کردم دعا کنند تا سربلند و سرافراز شوم و همه را خوشحال نمایم 

Image result for ‫مطیع بودن‬‎

Image result for ‫دعای مرد عادل قوت بسیار دارد‬‎

Image result for ‫دعای مرد عادل قوت بسیار دارد‬‎

Image result for ‫دعای مرد عادل قوت بسیار دارد‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫دعای مرد عادل قوت بسیار دارد‬‎

Image result for ‫دعای مرد عادل‬‎

Image result for ‫دعای مرد عادل‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی