صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

نویسندگان محبوب

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ب.ظ

من همه نویسندگان را دوست داشتم و دارم چون می دانم با زحمت فراوان و عشق و علاقه بسیار زیاد دست به قلم شده اند و نیتشان گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائیست قصدشان خیر و خوبیست (تائب) 

نویسندگان تازه کار که دست به قلم می شوند و روزبروز صاحب تجربه می شوند کم کم با نویسندگان بزرگ دنیا آشنا و رفیق می شوند و از تجربیات آن عزیزان استفاده می کنند در مجموع نوشتن خوب است 

تائب ما در ابرسج که سرپرست یک مجموعه انساندوستانه و خیرخواهانه بنام صخاست قدرت نویسندگی و گفتن اشعار هم دارد که می توان در تقویت و پرنور شدن صخا به آن امیدوار شد چون طبیعتا نویسندگان و شاعران جذب و جلبش می شوند 

این نویسنده و شاعر به سحرخیزی و کوهنوردی علاقه فراوان دارد بطوری که بیشترین ساعات را در طول روز و در طول ماه و سال در کوهها برای تفاسیر داستانها و قصه ها و اشعار و سخنان بزرگان و آیات پروردگار راه رفته است قدم زده است تا بیشتر بفهمد و درک کند 

تا با حوصله بیشتری به مطالعه و بررسی بپردازد  

نویسندگان و شاعرانی که اهل کوهنوردی و طبیعت گردی باشند طبیعتا موفق تر خواهند بود و تائب هم به امید موفقیت و سربلندی در سطح جهانی بیشتر به ورزش کوهنوردی پرداخته است  

نویسندگان محبوب دنیا داستانشان خواندنی و زندگیشان سرشار از خداست هنرمندان و ورزشکاران محبوب دنیا داستانشان سراسر پند و عبرت و حکمت است و تجربیاتشان انسان را بهره مند می نماید و راه بهتر زندگی کردن را به ما می آموزند 

داستان هنرمندان و ورزشکاران و شاعران و نویسندگان محبوب دنیا جالب و شنیدنی بوده است و انسان را هوشیار و بیدار می سازد علاقه به چنین عزیزانی درخون همه ماست و از کودکی عاشق این عزیزان بوده ایم 

نویسندگی در مجموع خوب است و یک یادگار ارزشمند از انسان به جا می گذارد همین تائب که سالها در دل شبهای زمستان و در گرمای تابستان مقالات بی شماری را از خودش به یادگار گذاشته است و در سطح جهانی ارائه داده است در آینده می تواند خاطرات خوبی را به جا بگذارد  

و نام و یادی از خودش در ابرسج به جا بگذارد به امید اینکه بسیاری از عزیزان در گوشه و کنار این جهان پهناور ابرسج را با مناظر زیبایش از طریق تائب در صخا بشناسند و جذب و جلب و عاشق این روستای زیبا بشوند امیدوارم این نوشته های من باعث ایجاد اشتغال در این روستا بشود و ستاره های محبوبی را در اینجا از برکت همین مقالات جذب و جلب نمائیم من از همه ستاره های دنیا دعوت می کنم به ابرسج حتی یک بار هم که شده تشریف بیاورند 

امیدوارم نویسندگان توانای دنیا در پیشرفت و رشد و شکوفائی نویسندگان تازه واردی مثل تائب در صخا نقش خوبی داشته باشند و حواسشان به تازه واردها بیشتر باشد و در تشویق و ترغیب و تائیدشان فعال و فداکار باشند  

بدون شک حمایت و عنایت و همکاریست که باعث تقویت و پرنور شدن تازه واردها می شود و من همه نویسندگان توانای دنیا را دعوت به حمایت و همکاری و عنایت از تائب در صخا و در ابرسج می کنم تا این چراغ تقویت و پرنور بگردد  

تاکید و اصرارها و پافشاریهای من در این مهم بخاطر گل روی دردمندان و گرفتاران است که با تقویت صخا خوشحال خواهند شد

همین مقالاتی که با شرمندگی زیاد می نویسم و هنوز خودم را خام و پرا زعیب و نقص می دانم حاصل سالها مطالعه و بررسی در اشعار شاعران بزرگ مخصوصا حافظ و بسیاری از کتابهای بزرگ هستم که هرسه روز هم یک ختم حافظ و کشکول شیخ بهائی و قرآن به طور همزمان داشتم پس نویسندگان تازه واردی همچون تائب با همه نقاط ضعفشان لایق و شایسته تشویق و ترغیب هستند تا نقاط قوتشان هم به خوبی و به مرور زمان تقویت گردد  و انسانهای تازه و توانا و آگاه با موقعیت های مناسب درهای جدید را بروی امثال تائب در صخا بازنمایند   

من همه نویسندگان را دوست داشتم و دارم چون می دانم با زحمت فراوان و عشق و علاقه بسیار زیاد دست به قلم شده اند و نیتشان گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائیست قصدشان خیر و خوبیست (تائب) 

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫نویسنده‬‎

Related image

Image result for ‫نویسنده‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫نویسنده‬‎

Image result for ‫نویسنده‬‎

Image result for ‫نویسنده‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی