صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

روزهای پرکار آقای سرپرست تائب درصخا

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ب.ظ

جلب نظر دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار همیشه دعا و آرزوی من بوده است خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست (تائب) 

عاشق عارف شاعر نویسنده کوهنورد و فعال و فداکار در زمینه فرهنگ و ورزش بخصوص قرض الحسنه و خیریه و ایده پرداز و روستا شناس همه اینها از یک جمله از بایزید بسطامی استارت خورد جرقه اش زده شد از خود گذشتی رسیدی 

این از خودگذشتن برای روستای ابرسج منشاء خیرات و برکات زیادی شد از جمله افتتاح خانه کوهنوردان ابرسج و دهکده گردشگری و اقامتی و تفریحی صخا و افتتاح صنایع دستی صخا تولید نمد و محصولات مربوط به نمد در طرحها و شکلهای بسیار متنوع و جدید 

از همان کودکی سعی و تلاشم را کردم تا در کارم موفق شوم و بسیار پرکار و فعال و فداکار نشان دادم تا تابان و درخشان شوم هرچند که در روستا انسان شرایطش سخت تر است چون حمایتها و همکاریها ضعیف تر و یا اصلا نیست توجهات و عنایات ضعیف و یا اصلا نیست 

اما سرپرست مجموعه صخا به این چیزها اصلا توجهی نکرد نه به ضدهمکاریهای جان شکار و نه به عدم حمایتها و عنایتها و همکاریهای آبرو بر اعتبار بر به هیچ وجه به این چیزها توجه نکرد برعکس برهمت و تلاشش افزود و پرکار شد تا جای خالی همه بی تفاوتی ها و بی توجهی ها را پرکند 

شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیدم و تا می توانستم مطالعه و بررسی کردم در اشعار شاعران بزرگ مخصوصا حافظ در سخنان بزرگان و آیات و روایات پروردگار در زندگی کار آفرینان بزرگ دنیا بی نهایت مطالعه کردم تا سختی های آن عزیزان ادامه کار و ادامه راه را برمن راحت و آسان کند و کوهنوردی و سحرخیزی علاج همه درددلهایم شد علاج همه دردها و رنج هایم شد دعا و آرزوهای بسیار زیاد دردل کوهها امید مرا روزبروز زیاد تر کرد 

ساعتها صرف دعا و آرزوهایم می شد از بس سجده می کردم و با خداوند در سجده های طولانی صحبت می کردم که واقعا خسته و کوفته می شدم و از حال می رفتم این پرکاری باعث روشن ماندن چراغ صخا شد تا اطرافیان پس از سالها اصرار و پافشاری و صبر و شکر جمیل من رحم و غیرت و خجالتشان به اوج برسد و تحت تاثیر قرار بگیرند و هوشیار و بیدار بشوند که خوشبختانه شدند و امسال دعا ها و آرزوهایم مستجاب و برآورده شد هرچند دیر اما در هرصورت شد هرچند بازهم تا محقق شدن خواسته های به جا و شایسته ام زمان می خواهم فرصت می خواهم اما کار تا رسیدن به این اهداف راحت و آسان شده است گلستان شدن روستایم و خشنودی دل و دیده های سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم دعا و آرزوی من است که خوشبختانه تا رسیدن به این هدف راهی نمانده است و با جذب و جلب گردشگران و عاشقان طبیعت زودتر و بهتر به هدف می رسم 

چون دست جمعیت بلند است و خداوند وعده حمایت و پشتیبانی با فرشتگان غیبش را به نیکوکاران و فعالان و فداکاران داده است و این مهم با پرکاری محقق می شود مزد و پاداش پرکاری و صبر و شکر جمیل بیداری و هوشیاری اطرافیان است که خداوند را شکر می گویم 

اعتراف کردن اطرافیان به سهل انگاری و بی تفاوتی و بی وجهی کارها را برمن آسان کرده است کاش بزودی اعتراف کردن به بخل و کینه ها و غرضها و مکرها را هم شاهد باشم و همه ببینیم و بشنویم تا سربلند و سرافراز شوم و همه را خوشحال کنم 

مزد و پاداش من بعد از سالها فعالیت و فداکاری و صداقت و ایمان همین اعترافات کافیست و زمینه های سربلندی و سرافرازی مرا فراهم می کند زمینه های خشنودی اطرافیانم را فراهم می کند و این موقعیت طلائی مخصوصا خانه کوهنوردان ابرسج واقعا حیف است و باید همدیگر را مجبور به قدردانستن و شکر و سپاس کنیم چون جذب و جلب عاشقان توانای طبیعت یک اتفاق بسیار خوب برای یک روستاست و ما در ابرسج شاهد ان هستیم و آهنگ اشتغالزائی را برای ما بسیار زیبا و قشنگ می زند باید بیشتر قدر این فعالیت و فداکاری خداپسندانه و مردم پسند را بدانیم 

جلب نظر دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار همیشه دعا و آرزوی من بوده است خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست (تائب) 

یک اعتراف بزرگ هم دعا و آرزوی من است و آن این است که بدون حمایت کاری از من ساخته نیست باید دو طرف ترازو مساوی باشد فعالیت و فداکاری یک طرف و اما طرف دیگر حمایت و عنایت و همکاری می خواهد تا این ترازو مساوی شود و این اعتراف وظیفه باسوادان و بافرهنگان ماست که یکدیگر را تشویق و ترغیب و تحریک نمایند و از ضدهمکاری و عدم حمایت و همکاری با یک عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری دیگران را نهی کنند 

امکانات کم و ضعیف و شرایط سخت و دشوار طبیعتا زحمت و رنج یک فداکار را هزاران برابر می کند همه اینها را باید اعتراف کنیم ضدهمکاریها و عدم حمایت و عنایت و همکاریها زحمت و دردسرهای یک عاشق را در اوج نیکوکاری هزاران برابر می کند باید اعتراف کنیم و درک نمائیم تا خداوند خشنود شود

حوادث و بلاها و مصیبت هائی که در بین راه برای یک عاشق فداکار اتفاق می افتد زحمتهایش را هزاران برابرمی کندو سوء تفاهم ها و سوئ ظن هائی که برای یک عاشق در اوج فداکار یپیش می آید واقعا زحمتش را هزاران برابرمی کند همه اینها و بسیاری از این قبیل نیاز مبرم به مطالعه و بررسی دارد  

ناعادلانه و بی انصافیست اگر زحمتها و سختی های یک انسان عاشق را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری نبینیم و مطالعه و بررسی نکنیم یک حقایقی در باره عاشقان هست که باید بیشتر بیندیشیم و بگوئیم  تا خودمان و فرزندانمان فعال و فداکار بشوند و تقدس عاشقان در همه جاری گردد

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان  

اگر عاشق یک انسان فعال و فداکار نباشیم و دیگران را عاشق چنین انسانهائی نکنیم چگونه می توانیم از خداوند انتظار و توقع خیرات و برکات داشته باشیم مطالعه و بررسی دقیق و عادلانه و خداپسندانه در باره عاشقان در اوج صداقت و ایمان و فداکاری یک فرهنگ زیباست که خیر و برکت زیادی را هم نصیب ما خواهد کرد و به عمر و مال ما برکت خواهد داد و همه خواهیم دید  همه باید سعی و تلاش کنیم تا یک فداکار سربلند شود چون همه خوشحال می شوند وقتی که یوسف صدیق سرافراز شد همه خوشحال شدند حتی همان بخیلان و هوسبازان هم خوشحال شدند این خاصیت فداکاران و دوستان خداست 

چگونه یک فداکار به این مقام می رسد صاحب نام می شود و به خداوند نزدیک می گردد طبیعتا بعد از پشت سرگذاشتن مراحلی بسیار سخت و پرکار چگونه یک چراغ بدست یک عاشق روشن می شود طبیعتا بعد از یک دنیا صبر و شکر جمیل برجوروجفاهای جان شکار و طاقت فرسا

بعد از یک عمر دعا و آرزوهای بلند و نیت و قصد پاک و پندار و گفتار و کردار نیک پس فقط قدر بدانیم و نقاط قوتش را تقویت کنیم  

Image result for ‫روزهای پرکار‬‎

Related image


Related image

Image result for ‫روزهای پرکار‬‎

Image result for ‫روزهای پرکار‬‎

Related image

Image result for ‫روزهای پرکار‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی