صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

در سطح جهانی زیاد مطالعه می کنم اما واقعا به این مهم توجه نمی شود عدم حمایت و عنایت و همکاری با فداکاران نمی دانم چرا با وجود اینهمه دانشمند و ثروتمند و ستاره های محبوب در دنیا فداکارانی در گوشه و کنار این روستاها بخاطر همین واژه در سختی و عذاب و درد فعالیت و فداکاری می کنند 

نمی دانم چرا در صورتیکه با یک انسان توانا یک دنیا درد و محنت از دوش فداکاران برداشته می شود 

نمی دانم چرا با وجود اینهمه سوء تفاهم ها و سوء ظن های ناعادلانه که در طول سالیان سال فداکاران متحمل می شوند درس عبرت نمی شود و باز هم فداکاران ما در سختی و رنج شاهکار می کنند 

در صورتیکه حمایت و عنایت و همکاری با فداکاران ارزش و ثواب والائی دارد  

کی و کجا این فرهنگ را می شود درست کرد نمی دانم من سالها در این زمینه تلاش می کنم تا درست شود و در سطح جهانی این ایده و فکر اصلاح شود و فراگیر گردد من تائب با یک مجموعه گره گشا و نان رسان و مشکل گشا برای علاج همه دردهای روستایم به میدان امده ام و بالاتر از توانم تلاش کرده ام تا با جذب و جلب توانمندان تقویت و پرنور شوم و فرهنگ و ورزش را تقویت و پرنور نمایم 

اما چگونه و چطوری آن برعهده توانمندان است تا به کسی که خودش را قشنگ و زیبا نشان داده است توجه نمایند 

چه اشکالی دارد دیگران را برای احیای یک فرهنگ قشنگ و خوب و انساندوستانه بیدار و هوشیار کنیم از هرکجا که هستیم فرقی ندارد ارزش و ثوابش نصیب و روزیمان خواهد شد ستاره هائی که توان و قدرت از خداوند گرفته اند چه اشکالی دارد به فداکارانی مظلوم و دلسوز که در اول راه هستند مثل تائب کمک کنند تا فرهنگی قشنگ را برای همه روستاهای دنیا جا بیندازد  

چه اشکالی دارد تقویت و پرنور کردن یک انسان عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار و سحرخیز و کوهنورد تا همه توجهات به سمت و سوی چنین کسی جلب شود چه اشکالی دارد با توجه و عنایت خودمان به چنین انسانی بارهای کمر شکنی همچون سوء تفاهم و سوء ظن و غیبت و تهمت و توقعات بالا و انتظار بی جا و سرزنش و گلایه و بسیاری از این قبیل را از دوشش خیلی راحت و فقط با اندکی توجه و عنایت و تبلیغ و تشویق و تقویت برداریم 

چه اشکالی دارد دیگران را به حمایت و عنایت و همکاری با فداکاران تحریک نمائیم چه اندازه ثواب و ارزش دارد 

چه اندازه این فرهنگ زیبا به نفع جامعه است برداشتن بارهای سنگین از روی دوش فداکاران چقدر خوب است من حیفم می آید وقتی از یک انسان خوب و فداکار و عاشق بد می گویند بخاطر بخیلان و هوسبازان نقاط ضعفی برایش بوجود بیاید و در ظاهر هم لایق و شایسته تهمت و سرزنش و غیبت بشود واقعا گناه این ظاهرسازی ها به گردن چه کسانی غیر از توانمندان است آنهائی که خداوند قدرت و عزت و ثروت و شهرتشان داد تا حامی و پشتیبان دوستان خداوند باشند اما غفلت کردند و آنها را تنها گذاشتند و از میدان بدرشان کردند و خطاهائی را ناعادلانه و شرم آور بدوششان گذاشتند التماس تفکر 

من برای خودم نمی گویم برای همه خانواده ها و روستاها می گویم واقعا اگر در خانواده ها و روستاها فداکاران تقویت شوند  آن خانواده و روستا در یک چشم به هم زدن گلستان می شود بیائیم از تائب صاحب این ایده قشنگ حمایت کنیم تقویت و پرنورش کنیم وقتی ابرسج گلستان شد این ایده را به همه روستاهای جهان برسانیم هرروستا یک فداکار با یک مجموعه انساندوستانه مثل صخا و حمایت و همکاری توانمندانش با چنین شخصی آنوقت معجزات و کراماتش را در سطح جهانی مشاهده نمائیم و جهان را به همین راحتی در صلح و آرامش و گلستان ببینیم 

آنوقت برای تائب ارزش و قدر و قیمت قائل بشویم و دعایش کنیم 

دود خداوند برفداکاران و اول برحامیان و پشتیبانان فداکاران 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی