صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

دلهای دریا و قلبهای شیر علاج عاشقان هستند

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ب.ظ

چشم ما در پی خوبان جهان خواهد بود   تا جهان باقی و آئین محبت باقیست

 .تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن...به دمی یا درمی یا قلمی یا قدمی.

دعا و آرزو می کنیم تا خداوند با جذب و جلب دلهای دریا و قلبهای شیر همه دردهایمان را در دنیا و آخرت علاج باشد انسانهائی که مورد لطف و عنایت خداوند قرار دارند و روزبروز برخیر و برکتشان افزوده می شود 

داستان فعالیت و فداکاری خودمان را به گوش چنین بندگان توانائی در سراسر دنیا برسانیم تا تقویت و پرنور بشویم 

علاج تمام دردهای یک انسان عاشق را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری دلهای دریا و قلبهای شیر دارند آنها می توانند مرهمی برزخمهای فداکاران باشند همان کسانی که بی ریا و بی مزد و منت یاری کننده خداوند و دوستانش هستند  

آنهائی که نیاز به توضیح و تفسیر ندارند و خودشان می دانند که درد یک انسان نیکوکار و فداکار چه چیزهائی می تواند باشد آنها که درکشان بسیار بالاست 

هرروستائی یک انسان عاشق داریم که لایق و شایسته است باید دلهای دریا و قلبهای شیری در جهان باشند که قدر و ارزش چنین انسانی را بدانند و تقویت و پرنورش نمایند تا بدینوسیله جهان گلستان شود 

تائب سالهاست در راه فعالیت و فداکاری قدم برداشته است و با سحرخیزی و کوهنوردی این قله را فتح کرده است باید داستان این رکورد را آنهم در یک روستا با کمترین امکانات و در بدترین شرایط که یک شاهکار است به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر در سراسر دنیا برسانیم 

تا همه نوجوانان و جوانان ما مخصوصا در روستاها تحریک و تشویق به جانبازی و فداکاری بشوند تا نور زیاد شود و تاریکی ها محو گردند من در خانه کوهنوردان ابرسج بی نهایت همت و تلاش می کنم تا داستان مرا این مهمانان عزیز و گرامی به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر در سراسر جهان برسانند  

من سالهاست تمرین صداقت و ایمان و فداکاری می کنم و روزبروز و هفته به هفته تجربیاتم را در این راه قشنگ پربارتر می نمایم من در صبر و شکر جمیل برجوروجفای بخیلان و هوسبازان به اوج رسیده ام و از اوج هم گذشته ام و بالاتر از توانم فعالیت و فداکاری و صبر و شکر جمیل کرده ام 

من می خواهم تقویت و پرنور بشوم تا بتوانم حامی و پشتیبان همه فداکاران در روستاها باشم نباید با وجود این همه دلهای دریا و قلبهای شیر در جهان یک فداکار در یک روستا در نهایت زجر و سختی کار کند عشق بورزد نباید تحت تاثیر دلهای سیاه و چشمهای شور بخیلان و هوسبازان کند و سخت حرکت کند و قدم بردارد باید سنگها و موانع را دلهای دریا و قلبهای شیر برایش بردارند تا راحت و آسان قدم بردارد 

داستان تائب در صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم 

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫دلهای دریا و قلبهای شیر‬‎

Related image

Image result for ‫دلهای دریا و قلبهای شیر‬‎

Related image

Image result for ‫دلهای دریا و قلبهای شیر‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫دلهای دریا و قلبهای شیر‬‎

Image result for ‫دلهای دریا و قلبهای شیر‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی