صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

زنده باد زندگی

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۲۷ ق.ظ

زندگی زیباست برای هرچه زیباتر شدن زندگی عاشق بشویم عاشق فرهنگ و ورزش عاشق صداقت و ایمان و فداکاری عاشق دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب و توانای پروردگار در سراسر دنیا 

من سالهاست در روستای خودم ابرسج اینگونه همت و تلاش و فداکاری می کنم تا با جذب و جلب دلهای توانگر روستایم را گلستان کنم 

من سالهاست به آب و آتش می زنم تا دلهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصومم را در این روستا شاد کنم و الگوئی بشوم برای همه روستاهای دنیا من همین تعداد گردشگرانی را که به ابرسج آمده و می آیند سالهاست در خانه کوهنوردان ابرسج (بوستان صخا )با چای و آویشن در خدمتشان هستم 

من عاشق قدمهائی هستم که از راه دور و نزدیک به ابرسج تشریف می آورند و از امروز هم با دیگ نذری صخا در خدمتشان هستم تا حلیم را هم به سفره خودم جهت پذیرائی از کوهنوردان اضافه کنم و ان شاء الله هر هفته بهتر و بیشتر و داغ تر پذیرا و راهنمای تک تک عزیزان خواهم بود 

دوستان جدید و عاشق به خانه کوهنوردان دعوت و جذب و جلب کرده ام تا بهتر و بیشتر به عاشقان طبیعت رسیدگی کنم و خوشحالشان نمایم 

زنده باد زندگی و همه کسانی که به زندگی رنگ و روی تازه ای می بخشند و امید را در دلها زنده می کنند 

زنده باد تائب و امثال تائب که در روستاها جانبازی و جانفشانی می کنند و اعتبار و آبروی روستای خودشان می شوند زنده باد صخا این مجموعه انساندوستانه و خیرخواهانه که زمینه های پذیرائی و راهنمائی را برای کوهنوردان و مهمانان عزیز فراهم کرده است 

و با اندکی توجه و عنایت و همکاری توانمندان تقویت و پرنور خواهد شد خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

معجزه و کرامات صخا را باید دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پس از سالها روشن ماندن این چراغ در سحتیهای فراوان به دیگران نشان بدهند این خاصیت مظلومان و غریبان است مثل یوسف صدیق که دستهای غیب خدا را در قالب عزیز مصر می خواهند تا سربلند شوند و همه را خوشحال کنند بیشتر دقت و مطالعه و بررسی کنیم 

خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست زنده باد حامی و پشتیبان یک فداکار در هرکجای این جهان که زندگی می کند زنده باشند فرشته های غیب که یار و یاور فداکاران بوده و هستند  و جای خالی بندگان توانای خداوند را همیشه برای مظلومان و عاشقان و نیکوکاران پرکرده اند حتی درکلبه احزان و قعر چاه و  کنج زندان و حتی در سختیهائی که ایوب پیامبر متحمل شد صبر و شکر جمیل لطف و عنایت خداست به نیکوکاران عالم 

Image result for ‫زنده باد زندگی‬‎

Image result for ‫زنده باد زندگی‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی