صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

ریزش برای خیزش و یا بهار بعد از پائیز

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۲۷ ب.ظ

ریزش برای خیزش و با بهار بعد از پائیز درود برصخائیان عاشق که در هفته ها و ماههای اخیر به جمع فرهنگی و ورزشی ما در خانه کوهنوردان ابرسج پیوستندو ضمن لذت و بهره بردن از مناظر زیبای ابرسج در ارزش و ثوابی عظیم شریک ما گشته اند  

حسرت گرما نماند بردل تائب چنین سوز بی حد خزانها را تلافی می کنم  

یک انسان گره گشا و نان رسان و مشکل گشا یعنی تائب با صخا در ابرسج 

یک مجموعه انساندوستانه و خیرخواهانه در قالب فرهنگ و ورزرش بنام صخا حاصل دسترنج یک انسان عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری که همه حسرتها را در اوج جوانی و در اوج توانائی بردل خودش گذاشت تا برای خشنودی دلهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم روستایش کاری بزرگ کرده باشد و الگوئی بشود برای همه روستاهای دنیا یک پرچم سبز و سفید که نشانه صلح و دوستی است در قالب قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش برافراشت تا همه روستاها را در بر بگیرد به همین منظور بی نهایت تلاش کرد 

و اکنون هم در ادامه برنامه های ورزشی خودش دیگ نذری صخا را در خانه کوهنوردان ابرسج که زمینش را وقف فرهنگ و ورزش روستا کرده است تا بتواند یک مکان مناسب را در نزدیکی آبشار ابرسج برای پذیرائی و راهنمائی عاشقان طبیعت بوجود بیاورد تا داستان صخا و عشق و صداقت و ایمان و فداکاریش را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر در یک شکل زیبا به همه روستائیان که از راههای دور و نزدیک تشریف می آورند برساند  که همه روستاها هم خوشبختانه از این حرکت زیبا خشنود می باشند و استقبال کرده اند 

ریزشهائی که ما داشته ایم پیام خوبی داشت چون ما را برآن داشت که فکرهای خوبی برای این ریزشها بکنیم و طرح گردشگری و اقامتی و تفریحی صخا باعث خیزشهای بزرگی شد که همه آن ریزشها را تحت تاثیر قرار می دهد 

خیزشهائی از جنس دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار حاصل زحمت و تفکرهای خوب تائب شد  و توسط رضا سلیمانی راد که بهترین عاشق سحرخیزی و کوهنوردی در ابرسج این ابرمرد بزرگ است و همه نوجوانان و جوانان را عاشق طبیعت زیبای ابرسج کرده است و همه مهمانانی که به ابرسج در خانه کوهنوردان تشریف آوردند از این انسان عاشق خشنود و راضی راضی بودند و به سلیقه من تبریک گفتند که چنین رفیق آسمانی و عرشی و کبریائی دارم و همه دوستان و اقوام من و همه مهمانان طبیعت دوست من به دوستی با رضا سلیمانی راد افتخار می کنند 

من هم این هدیه ارزشمند را نصیب و روزی خوبی از طرف خداوند و هدیه ای ارزشمند از طرف پروردگار می دانم که مرا از فرش به عرش رسانده است و همه نوجوانان و جوانان عاشق راهنمائیهای ایشان هستند و من تربیت خودم و خانواده و دوستانم را تحت تاثیر ایشان می دانم 

و البته پندار و گفتار و کردار این دوست بزرگوار بر همه اطرافیان خوب من اثر گذار بوده است و همه اطرافیان من تحت تاثیر ایشان مجبور به سحرخیزی و کوهنوردی و فرهنگ و ورزش و فعالیت و فداکاری شده اند و حاصل اخلاق خوب این ابرمرد بزرگ خیزشهائی بوده است که در صخا شاهد هستیم و هفته به هفته این خیزشها که بوی بهار را می دهند بوی تابستان را می دهد بیشتر و بهتر می گردند  و حال و هوای صخا روزبروز سبز تر و سفیدتر می شود که نشان از صلح و دوستی و آرامش و خیر و برکت بسیار زیاد دارد صخا بوی خوش رضا سلیمانی رادها را می دهد که واقعا دلسوز و غمخوار است و عاشق گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائیست و با عشق و علاقه در خانه کوهنوردان ابرسج پذیرا و راهنمای مهمانان طبیعت دوست و گرامیست  

این ریزش و خیزش و این فراز و فرود، عقل عقیل و لبّ لبیب را به انگیزش وادارد که نگرشی به نگارِ حال خود نماید تا “پا” در گِل پاییز گِیر نکند و خانه نگیرد و خزان، فصل همیشه‌گیِ زندگی‌اش نگردد.

اگر روز روزگاری جوی حیاتت به رکود و کوخ زندگی‌ات به سقوط، و رود آرزویت به جمود و دود تباهی‌ات به صعود آمد، مر آن‌را فصل خزانِ زندگی پندار که پس از آن بهار پر طراوت آید. اگر بلبل درونت نغمه‌ی غم را به بانگ بلند سرود، و یا هم  شرائط تلخ زمان، لباس شادی‌ات را کشید و با ناگواری آنرا ربود و آفتاب حزن و اندوه پرتو اش را بر خانه دلت تاباند، و صفای آنرا از قلبت زدود، آنرا به پله‌ی خزان زندگی گذار که پس از آن بهار پر طراوت آید.

اگر هموم و غموم، دلت را شکسته و تار و تناب خوشی‌ات را گسسته و غبار دل‌گرفته‌گی بر چهره ات نشسته، و برگ‌های سبز امیدت ریزش گرفته، آنرا فصل پاییز زنده گی بشمار که در پَی اش بهار پر طراوت آید.

و بایستی لوحه‌ی شادی بر صفحه دل نوشته و ریسمان سرور، سرشته و غبار دل‌گرفته‌گی از صورت بشسته و بسوی امید و امید و امید، گام برداشت. حقا، بعد از ریزش، خیزشی بایدت و پس افتادن ایستادنی و بعد از ایستادن، تکانی و جهشی.

برادر!

تو خود هستی که فصل زندگی‌ات را آن‌چنان که خود خواهی بر می‌گزینی و برای آن برنامه می‌ریزی؛ سبزِ سبز یا خشکِ خشک!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

۱۸ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۴۲ ابوالفضل ابراهیمی
یک مقاله ارزشمند و بسیار هم مهم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی