صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

تمرین صداقت و ایمان و فداکاری

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۴۸ ب.ظ

صداقت و ایمان و فداکاری قشنگ و زیباست ای کاش بتوانیم از همان دوران نوجوانی تمرینات خوبی داشته باشیم اما کسانی هم هستند که در این زمینه تمرین می کنند و من از کودکی آنها را دوست داشتم و خداوند را شکر می کنم که الان بعد از گذشت سی چهل سال از آن دوران همه آنها با من رفیق و دوست هستند من عاشق آنها بودم و هستم هنوز هم نوجوانانی که تمرین صداقت و ایمان و فداکاری می کنند را دوست دارم 

و سعی می کنم آنها را جذب و جلب نمایم و آنها را تشویق و تقویت و پرنورشان کنم چون اینها آینده جامعه ما را خوب خواهند ساخت و برای جامعه ما چراغ روشن می کنند پس باید آنها را تقویت نمائیم و در تعریف و تمجیدشان فعال و فداکار باشیم که بالاترین ارزش و ثواب را دارد  

در سوره یوسف بوضوح می بینیم یوسف نوجوانی بود از جنس دانشمندان و بافرهنگها و یعقوب نبی حواسش بی نهایت به ایشان بود و در عوض بخیلان و هوسبازان او را در چاه و زندان مظلومانه گرفتار نمودند  هرچند که یعقوب نبی بعنوان حامی و پشتیبان چنین انسان بزرگواری سربلند شد و بخیلان و هوسبازان شرمنده و خجل و رسوای عالم شدند این اشاره جالبیست این فرهنگ بسیار خوبیست تا ما را تشویق به حمایت و همکاری با چنین افرادی نماید اگر بدنبال سربلندی نزد خداوند و فرشتگان می باشیم 

باید همکاری با چنین انسانهائی را برخودمان واجب نمائیم و از کینه و دشمنی با چنین کسانی نه تنها پرهیز کنیم بلکه اجازه تعرض و جسارت به دیگران را هم ندهیم چنین عزیزانی در آینده باعث سربلندی و سرافرازی همه خواهند شد و جانشینان خوبی برای پروردگار هستند که منشاء خیرات و برکات هستند امید دل دردمندان و مظلومان و معصومان هستند 

در همه روستاها چنین افرادی از جنس مرغوبش هستند که با حمایت و همکاری توانمندان یعنی بندگان دانشمند و ثروتمند و ستاره های محبوب پروردگار تقویت و پرنور خواهند شد و نوروگرمای زیادی به مردمان خواهند بخشید مثل یوسف که با توجه و عنایت عزیز مصر به چنین مقام و منزلتی دست یافت و همه را خوشحال کرد و ما در ابرسج سالهاست شاهد چنین انسانی هستیم که از کودکی تمرین خوبی در صداقت و ایمان و فداکاری داشت و در اوج جوانی این تمریناتش در راستی و درستی به اوج رسید و با سحرخیزی و کوهنوردی چراغی بنام صخا روشن کرد که فرهنگ و ورزش را پررنگ کند 

و این پررنگی و پرنوری بستگی به میزان توجهات و عنایات دارد  تا الگوی تمام روستاهای دنیا بشود  عزیزان اگر ارزش و ثواب فراوانی از خداوند می خواهیم در تقویت و پرنور شدن چنین انسانهائی کوشا و فعال و فداکار باشیم اگر دلمان پیشرفت و رشد و شکوفائی می خواهد در تمام روستاهای دنیا قدر و ارزش چنین انسانهائی را بدانیم و در تقویت و پرنور شدنشان از هیچ کوششی دریغ نورزیم  

باید در بین توانمندان کسانی باشند در همه روستاها که حواسشان به این قبیل نوجوانان و جوانان بیشتر و بهتر باشدباید کسانی باشند در بین باسوادان و بافرهنگهای جامعه که توانمندان را بسود انسانهای فعال و فداکار تحریک و تشویق نمایند 

اگر یوسف صدیق که از نوجوانی تمرین صداقت و ایمان و فداکاری داشت به اوج شهرت و محبوبیت رسید بخاطر توجه و عنایتی بود که عزیز مصر این بنده محبوب پروردگار به ایشان داشت و ایشان را سرافراز نمود که باید الگوئی برای همه توانمندان در همه روستاهای دنیا باشد   

  Image result for ‫تمرین صداقت و ایمان و فداکاری‬‎

Image result for ‫تمرین صداقت و ایمان و فداکاری‬‎

Related image

Image result for ‫تمرین صداقت و ایمان و فداکاری‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی