صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

کشف حال یا خودنمائی و خودستائی

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ب.ظ

اگر یک انسان عاشقی در اوج صداقت و ایمان و فداکاری آنهم در یک روستائی در این جهان پهناورقرار گرفته است و نیت و قصدش گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائیست توفیقی که خداوند طبق وعده هایش به این عاشق داده است و ایشان ایده ای را در قالب فرهنگ و ورزش پیاده کرده است و این عاشق با یک مجموعه به میدان آمده است تا علاج همه دردهای روستایش بشود چرا با یک مجموعه چرا در اوج فعالیت و فداکاری چون دردهای یک روستا را نمی شود به تنهائی درمان کرد پس این عاشق که البته از برکت ریاضتهای سخت و طاقت فرسا اتفاقا با چله نشینی هایش عارف هم شده است و از برکت این علم و عرفان شاعر و نویسنده هم شده است و طبق وعده هائی که خداوند داده بود مزدش را شب چهلم در اوج جوانی از خداوند گرفت و به ایشان در خواب الهام شد که تائبامحرم اسرار شدی آگاه باش این مصرع به ایشان هدیه شد نامش تائب شد و خداوند با همین مصرع در های اشعار و مقالات را برویش باز کرد تا بتواند اهداف و منظورهایش را در قالب غزلها و مقالاتی به نمایش بگذارد و ارائه بدهد که بتواند با جذب و جلب بندگان خوب و توانای خداوند که در سراسر عالم هستند و آنها را از وجود پرخیر و برکت خودش باخبر کند دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها باید از این نیت پاک و خالص باخبر بشوند و هستند در بین آنها کسانی که می توانند حامی و پشتیبان خوبی برای امثال تائب بشوند تا تقویت و پرنور گردد و چراغ فرهنگ و ورزش را در روستای خودش پرنور گرداند و در این زمینه خدمات شایسته ای با کمک دیگران ارائه بدهد باشد که الگوئی برای همه روستاها بشود 

پس این شرح حال و کشف حال نه تنها خودنمائی و خودستائی نیست و نمی تواند باشد بلکه ارزش و ثواب فراوانی دارد چون در راستای سربلندی یک عاشق و تقویت فعالان و فداکارانی همچون خود تائب است و از این هم مهمتر خشنودی دلها و دیده های مردمان مخصوصا سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم که بسیار انساندوستانه و خیرخواهانه و خداپسندانه است پس همه وظیفه داریم از یک غمخوار و دلسوز صمیمانه تشکر و قدردانی نمائیم و اینبار متفاوت و البته در عمل و جذب و جلب توانمندان می تواند به نحو احسن صورت بگیرد  

تا یک ایده ناب در یک روستائی همچون ابرسج که سالهاست با زحمت فراوان روشن مانده است و یکی دو سال است که از برکت کوهنوردی و گردشگری جان تازه ای گرفته است و این چراغ که می تواند با حمایت و همکاری بیشتر و بهتر نور و گرمای بیشتر و بهتری هم ببخشد و این ایده ناب در همه روستاها فراگیر شود و همه روستاها یک فداکار یا یک خانواده فداکارش یک چنین مجموعه ای را روشن و منور کنند و توانمندان روستا با حمایت و همکاری خودشان نقاط قوت را تقویت کنند و نقاط ضعفش را از بین ببرند روستا در یک چشم به هم زدن گلستان می شود من سالهاست سعی و تلاش می کنم این ایده را در همه روستاها فراگیر نمایم و این تمرین و آزمایش را به نحو احسن در اینجا یعنی ابرسج دنبال می کنم تا موفق شوم و به نتایج درخشانی برسم هرچند برای جا افتادنش زمان بیشتر و فرصتهای بهتری می خواهم که بندگان توانای خداوند می توانند این فرصت و زمان خوب را در اختیار من به لطف و عنایت خداوند بگذارند من هرگز خیال خودنمائی نداشته و ندارم چون اجر آخرت از اجر و پاداش دنیا بسیار برتر و بالاتر است و آرزوی ثروتمند شدن و با تجملات زندگی کردن را ندارم و این را پس از سالها زندگی در ابرسج به همه نشان داده ام و به نمایش گذاشته ام و همه از نزدیک پی به این حقیقت برده اند فقط دعا و آرزویم تقویت صخاست تا با خدمات راحت و آسان مردم را خوشحال کنم و پشتیبان فداکاران روستا در زمینه صنایع دستی و کشاورزی و دامداری و کار آفرینان در مجموع باشم کار آفرینانی که تجملاتی نیستند و فقط به فکر اشتغال می باشند و دهها کارگر و کارمند دارند اما تقویت می خواهند و من در اندیشه حمایت از آنها به آب و آتش می زنم و از قدرت اشعار و مقالاتم به نفعشان استفاده می کنم باشد که سرافراز بشوم شما هم در هرکجا که هستید دعاگوی من که توفیق بزرگی نصیب و روزیم در ابرسج شده است باشید تا سربلند بشوم و همه فداکاران در روستاهای خودشان این شیوه مرا که جذب و جلب توانمندان جهت تقویت یک فداکار و یک مجموعه در یک روستاست را بکار بگیرند ان شاء الله  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی