صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

درود یزدان پاک برکار آفرینان بزرگ جهان

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۳۸ ق.ظ

دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب دنیا کسانی هستند که خداوند مهر و محبت آن عزیزان را در دل این عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری در کنج یکی از روستاهای با صفا و خوش آب و هوای ایران عزیز بنام تائب با مجموعه ارزشمند صخا که علاج دردها و زخمهای روستاست و البته از همه مهمتر الگوئی مناسب برای همه روستاهای دنیاست انداخته است و این آتش عشق و محبت روزبروز شعله ورتر می گردد بطوری که داستان زندگی ایشان را مطالعه می کنم و از تجربیاتشان بهره مند می شوم و از همه بالاتر به نیابت از همه کار آفرینان محترم جهان بیل گیتس و همسرش از مایکروسافت که مرا مجذوب خودش کرده است تا سخنانش چون شکر برجسم و روح و روان تائب درابرسج جان تازه ای می بخشد که با شوروحال کار آفرین بشوم و بالاتر از توانم در بدترین شرایط با کمترین امکانات این کار سالهاست انجام گرفته است باشد که تقدس و فرهنگ و قدرت و ثروت تک تک این عزیزان در من و خانواده و مجموعه صخا که در گردشگری و صنایع دستی و فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه بسیار کوشا و پرتلاش است جاری شود 

هدیه من به پروردگارم در عوض اینهمه لطف و عنایت دسته گلی بی نظیر و زیبا بنام صبر و شکر جمیل به تقلید از یوسف صدیق است فارغ از هردین و آئینی همه کار آفرینان دنیا را می بوسم و می بویم اینها دسته گلها و هدیه های خداوند به ما هستند که باید شکرگزارشان باشیم 

در جذب و جلب این عزیزان پرتلاشم و سالهاست از این عزیزان دعوت کرده ام قدم رنجه فرمایند و به ابرسج به دیدن این عاشق و مجنون خودشان بیایند و از نزدیک شاهد فعالیت و فداکاریم باشند تا از نزدیک خاک پایشان را سرمه چشمانم کنم 

این عزیزان تقاضای مرا پذیرا باشند تا نقاط قوتم تقویت و پرنور بشوند که خدمات و خدمتگزاریهایم راحت و آسان گردد داستان صخا را به گوش کار آفرینان بزرگ دنیا برسانیم که الگوی تمام روستاهای جهان بشود تائب عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار تائب عاشق و مجنون و سحرخیز و کوهنورد عزیزان دعوت مرا پذیرا باشید و یک سری به این دوست و یار همیشگی خودتان که در غیاب شما دعاگویتان بوده است را بپذیرید که سرافرازم نمائید تا همه را خوشحال کنم 

من خداوند را براین زبان و قلم زیبا و دوست داشتنی که عطایم کرده است و سالهاست در راه فرهنگ و ورزش بکار گرفته ام شکر می کنم خداوند پاداش فعالیت و فداکاریم را خوب عطا کرد مرا نویسنده و شاعر کرده است تا به لطف بندگان عاشقش در سراسر دنیا به شهرت و قدرت و ثروت برسم و روستاهای دنیا را نجات بخشم با این ایده ارزشمند و مفید خودم هرروستا یک فداکار می خواهد یک خانواده فداکار می خواهد یک مجموعه ارزشمند مثل تائب و صخا می خواهد تا با یک نام فرهنگ و ورزش تقویت و پرنور گردد و البته از توانمندان روستا حمایت و همکاری ببیند که پررنگ شود 

سلام و درود مرا برکار آفرینان بزرگ دنیا از دل روستای عزیزم ابرسج که مادری پرخیر و برکت برای من بوده است برسانید ابرسج را دوست دارم عاشق این روستا هستم چون هشتاد در صد مردمی بی غرض و بی طرف و مهربان و ساده و بی ریا دارد که نیازمبرم به دستهای غیب در قالب تائب با صخا دارند پس تقویت و پرنورش نمائیم تا همه مخصوصا سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم من در ابرسج دلشاد و خرسند بشوند و از فداکاری این عاشق و مجنون خودشان لذت ببرند بی نهایت لذت ببرند لذت و طعم فعالیت و فداکاری یک عاشق و عارف و شاعر و نویسنده عظیم و بزرگ است و این دستان بلند غیب خدا را می طلبد تا با فرشتگانش از سراسر دنیا تقویت و پرنورم کند همه روستاها باید به فداکاران خودشان احترام بگذارند من این فرهنگ زیبا را در ابرسج ان شاء الله جا می اندازم که روستاها دریک چشم به هم زدن گلستان بشوند اجرتان با یزدان پاک 

عکس زیبا از ابرسج امروز برفی از عباسعلی سلمانی از بچه های ناز و عکاس ماهر ابرسج 

Image result for ‫صخا‬‎

Related image


z7dn_350.jpg

1px_353.jpg

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

بنام خدا که به ما توفیق خدمت داد ابوالفضل ابراهیمی (تائب) عاشق ابرسج فعال و فداکار در فرهنگ و ورزش مخصوصا کوهنوردی 

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی