صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بزرگتر خوب در خانواده و یا روستا و ......

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ

یکی از نعمتهای بزرگ خداوند نعمت وجود یک بزرگتر خوب در جمع ماست وقتی که یک کسی را در جمع خودمان داشته باشیم که بزرگتر خوبی باشد و همه مزایای یک انسان خوب را در خودش جمع کرده باشد و باعث خیر و برکت گردد باید قدرشناس و قدردان باشیم تا بهره مند گردیم 

وقتی که خداوند یک انسان لایق و شایسته را بعنوان بزرگتر به ما عطا می کند نباید با ضدهمکاری و یا عدم همکاری ناسپاسی و کفران کنیم ما در ابرسج که یکی از روستاهای زیبای دنیاست شخصی عاشق را داریم که با ریاضتهای سخت و جان شکار عرفانی فعالیت و فداکاری را در راه فرهنگ و ورزش به اوج رسانده است و با فعالیت در راه قرض الحسنه و خیریه و کوهنوردی به جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها سالهاست همت کرده است و یک مجموعه بنام صخا تشکیل داده است که البته با خون دل هم تشکیل شد و روشن مانده است تا به لطف و عنایت خدا تقویت و پرنور گردد و این درخت میوه های خوش و ماکول بدهد  و مردم از سایه و برگ و شاخه ها و میوه هایش بهره مند گردند  

صنایع دستی صخا گردشگری صخا و قرض الحسنه و خیریه صخا و بسیاری از این قبیل از این چراغ نوروگرما می گیرند تا مردم را بهره مند گردانند و اشتغالزائی شود برای تقویت و پرنور شدنش راه درازی را در پیش داریم 

که دست باسوادان و بافرهنگها و بندگان توانای خداوند را می بوسد تا این ایده را در ابرسج برای همه روستاهای ایران و جهان الگوئی مناسب قرار بدهند   مخصوصا در زمینه گردشگری موفق و سربلند و سرافراز شده است چون همه کسانیکه در روزهای جمعه به ابرسج تشریف می آورند از مزایای این مجموعه بهره مند گردیده اند و با ایده دیگ نذری صخا که از یکسال پیش استارت خورده است و کار این ایده دیگ نذری صخا پذیرائی و راهنمائی مهمانان طبیعت دوست است که به اعتراف همه آنها در همه روستاها می تواند یک الگوی ارزشمند بشود  

بزرگتر خوب یعنی این که کارش تقویت و پرنور شدن فرهنگ و ورزش باشد و مردم را از وجود انسانهای توانا با هنر والای خودش بهره مند و آشنا و رفیق گرداند  قدر این بزرگتر خوب را که خداوند عطاکرده است مخصوصا در خانواده و روستای خودمان بدانیم این حمایت و عنایت و همکاری با یک فداکار یک فرهنگ باارزش و پراز خیر و ثواب و البته قشنگ و زیباست که باید جا بیفتد 

من با فعالیت و فداکاری در راه فرهنگ و ورزش عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار و سحرخیز و کوهنورد شدم و همه از نتایج همت و تلاش من بهره مند شدند سالهاست از وامهای قرض الحسنه و قدمهای خیریه ام بهره مند هستند از مزایای همت و تلاشم در خانه کوهنوردان بهره مند هستند از پذیرائی و راهنمائی های من در خانه کوهنوردان مهمانان عزیز و طبیعت دوست بهره مند هستند من با جذب و جلب و اتحاد دوستان بسیار خوب روزهای جمعه خوبی را رقم زده ام که سراسر ناز و نعمت برای ابرسج شده است  

پیشنهادهای خوب شغلی جلسات فوق العاده ارزشمند و مفید با دوستان طبیعت دوست بسیار توانا و گره گشا و نان رسان و مشکل گشا که یکی از آنها می تواند یک روستائی را در یک چشم به هم زدن گلستان کند 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید   

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان  

متاسفانه یک فرهنگ بسیار نازیبا مخصوصا در روستاها ضدهمکاری و یا عدم همکاری با فداکاران است که ریشه محکمی هم زده است اما می شود با خون دل خشکش کرد و جوانه های همکاری و عنایت و حمایت از فداکاران را کاشت و آبیاری کرد  

من از خودم شروع کردم و به نتیجه رسیدم و بعد هم خانواده ام را به نتایج مطلوب رساندم و خوشبختانه پس از سالها همت و تلاش متوجه شده اند و از یکی دو سال گذشته حمایت و همکاریشان را همه شاهد هستند و خودشان هم بهره مند شده اند 

لذت حمایت و همکاری و عنایت از فداکاران را به خودم و خانواده و دوستانم چشانده ام و در تلاشم مردم روستایم را متوجه این مسئله بسیار مهم گردانم من برای اینکه بزرگتر خوبی برای همه مخصوصا خودم و خانواده و روستایم باشم سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیده ام و مطالعه و بررسی در احوال بزرگان جهان مخصوصا کار آفرینان برتر را برخودم واجب و لازم کرده ام  تا همه مخصوصا کودکان معصوم و سالخوردگان مظلوم به نحو احسن بهره مند گردند  من سالهاست عاجزانه و عاشقانه از توانمندان روستایم طلب حمایت و همکاری کرده ام تا صخا تقویت و پرنور بشود و شرایط و امکاناتم عالی و قوی و محکم بشود که بتوانم بهترین خدمات و آسانترین و راحت ترین کارها را انجام بدهم  و مطمئنم سربلند می شوم چون خودم و خانواده ام صددرصد عاشق و جان فدای صخا شده ایم و از نثار جان و مال و آسایش و آرامش و اعتبار و آبرویمان دریغ نورزیده ایم و نتیجه اش این همه خیر و برکتی است که به ابرسج تزریق شده است که هفته به هفته پررنگ تر می گردد با جذب و جلب توانمندان از سراسر ایران و قصد داریم پای گردشگران خارجی را هم به ابرسج باز کنیم و در این راه دعوتهائی شده است اصرارها و پافشاریهائی هم شده است و با افتخار بدنبال این کار شبانه روز کوشش می کنیم  

فرهنگ قدردانستن یک فداکار را در ابرسج محکم گرفته ایم و تائب هفته به هفته پررنگ تر و بهتر و بیشتر مورد حمایت و عنایت و همکاری قرار گرفته است مخصوصا با آماده شدن یک خانه خوشگل و زیبا در مسیر آبشار ابرسج جهت استفاده کوهنوردان عزیزو گرامی که مردم واقعا همه و همه خوشحال از این ایده ناب شده اند چون می دانند که این استارت اشتغالزائی می باشد چون همه تجربه چنین استارتی را در مناطق زیبای شهرهای بزرگ دیده و شنیده اند پس این استارت برای همه خوشحال کننده بوده است چون همه پی به عظمت و بزرگی این کار برده اند  و همه افسوس می خورند کاش تائب که این ایده قشنگ و زیبا را داشت زودتر از اینها اقدام کرده بود اما مشکل همان ضدهمکاریها و عدم همکاری ها و بی توجهیها نسبت به یک فداکار بوده و هست که باید هرچه زودتر درست شود و همکاری به اوج برسد تا نتایج درخشان این ایده همه روستاها را در بربگیرد 

تائب افتخار ابرسج یک انسان عاشق و طالب صداقت و ایمان و فداکاری و طالب و عاشق و شیدای دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها از سراسر ایران و جهان فارغ از هر دین و آئینی برای تسکین و علاج همه دردهای یک روستا و خوشحال کردن و اشتغالزائی نوجوانان و جوانان و بانوان گرامی 

9b1s_300.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

با سلام .بسیار تشکر میکنم از مردم خوب و با صفای این روستا. بنده و دوستانم جمعه خدمت دوستان عزیز بودیم و از پذیرایی گرمشان سپاسگذاریم
پاسخ:
با سلام و درود فراوان برشما همنوردان عزیز و گرامی باز هم تشریف بیاورید در خدمتیم 
عکسها را در تلگرام بیائید تا بفرستم 09127732812باتشکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی