صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

تغییر فطرت انسان با دعا کردن

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ب.ظ

ظاهرا کارکرد دعا این نیست که برروی خداوند تاثیر بگذارد بلکه فطرت کسی را که  دعا می کند تغییرمی دهد و این خیلی عالیست جمله بسیار جالبی است خاصیت مطالعات در زندگی بزرگان جهان و عشق و علاقه به سخنانشان فارغ از هردین و آئینی لذت بخش است 

من برای رسیدن به آرزوهایم دعا فراوان می کنم در کوه و صحرا دو سه ساعت پیاده روی دارم و با خداوند حرف می زنم و این تغییر را در خودم نسبت به دیگران بهتر و بیشتر احساس می کنم چون دعا اگر اصرار و پافشاری در آن باشد عقل و هوش انسان را باز می کند و دل و دیده هایش را بیدار و هوشیار می گرداند  و حقایق را می شود فهمید خاصیت دعا این است که انسان به بندگان بزرگ خداوند در سراسر دنیا علاقمند می شود 

و با سخنان آن عزیزان و استفاده از تجربیات گرانبهایشان زودتر به هدف و به نتایج مطلوب می رسد  فعالیت و فداکاریش هزاران برابر می شود روزبروز عاشق تر و شیفته تر می گردد و مطالب زیباتری دستگیرش می گردند  

خاصیت دعا این است که انسان را با دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های بزرگی آشنا می کند و روزبروز و هفته به هفته بالا و بالاتر می برد و به انسان عزت و قدرت و ثروت عظیمی می بخشد  انسان را پربار می گرداند تا مردم هم از میوه هایش بهره مند بشوند 

دعا باید فارغ از احساسات و عواطف باشد و بی غرضانه برخداوند عرضه گردد  به این امید که اگر مستجاب شد که چه بهتر اگر هم مستجاب نشد در نظر خداوند محفوظ خواهد ماند و خداوند یک روزی مستجاب می گرداند حتی در نسلهای بعدی ما به اجابت می رسد برای همین من دلخوش و امیدوارفقط دعا می کنم و در این راه ذوق و شوق بیشتری هم پیدا می کنم 

همانطور که دعا و آرزوهای پیامبران پس از سالها مستجاب می شد و به نتیجه می رسیدند اما هرگز دلسرد و مایوس نمی شدند چون به خداوند اعتماد داشتند و هرگز مستجاب نشدن دعاهایشان چیزی از اعتماد و اعتبارشان کم نمی کرد بلکه روزافزون هم می شد  

وقتی دعا انسان را عظمت و قدرت و ثروت می بخشد پس فقط دعا می کنیم نه برای مستجاب شدن نه برای دنیا و آخرت بلکه فقط برای خشنودی و رضایت پروردگاری که ذره ای از خوبی و بدی براو پوشیده نیست و بهترین شنونده دعای خلق است 

دعا ذهن انسان را قوی می کند به طوری که میل و اشتیاقش به مطالعه و بررسی در احوال شاعران و بزرگان و کتابهای آسمانی بسیار زیاد می شود و انسان را محبوب عالم می گرداند دعا انسان را به شهرت و محبوبیت جهانی می رساند و تاثیر زیادی در آرزوهای بزرگ و ارزشمند می گذارد 

دعا روحیه انسان را قوی می گرداند و انرژی مثبت فراوانی به انسان می بخشد  وسعی و تلاشش را هزاران برابر می گرداند به شرط اینکه خالصانه عرضه شود و ساعتها در کوه و بیابان با خداوند حرف بزنیم و درددل کنیم تا حوصله امان هم زیادتر گردد 

حافظ وظیفه تو دعا گفتن است و بس   دربند آن مباش که نشنید یا شنید   

همینکه اثرات خوب و ارزشمند فراوانی برروی انسان می گذارد کافیست و مستجاب شده ایم تائب سرپرست صخا از برکت دعاهایش در سحرگاهان و در دل کوه و صحراست که شبانه روز در بین دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها دوستان و رفیقان بسیار خوبی می یابد و از آنها بهره و استفاده های فراوانی می برد  با بندگان توانای فراوانی در جهان آشنا و رفیق شده است متفاوت از همه همشهریانش از همه اطرافیانش چون در دعا کردن از همه جلوتر و متفاوت تر است و این تفاوت ها را در فعالیت و فداکاریش همه دنیا مشاهده می کنند امیدوارم الگوی خوبی برای همه فداکاران در روستاهای جهان بشوم 

خداوندا به من ایمان و همت و قدرت لازم را عطا بنما تا سربلند و سرافراز بشوم و همه را خشنود سازم آمین (تائب) 

خداوندا قلب بندگان توانایت را در سراسر دنیا به سمت و سوی من در صخا متمایل گردان تا تقویت و پرنور بشوم و نورو گرمای دلچسب و ارزشمندی به مردمان ببخشم و با خدمات راحت و آسان در قالب فرهنگ و ورزش همه را خشنود گردانم  آمین (تائب) 

خداوندا از همه بخیلان و هوسبازان به خودت پناه می برم مرا در مقابله با آنها پیروز و سرافراز بگردان آمین (تائب) 

خداوندا نسل مرا افراد صالح و درستکار قرار بده تا در بین آنها انسانهائی گره گشا و مشکل گشا و نان رسان باشند و تا ابد خدمتگزاران واقعی مردم بشوند و در راه فرهنگ ورزش  چون ماه تابان و همچون خورشید درخشان باشند و ادامه دهنده راه من وقدردان زحمتهای امروز من باشند  آمین (تائب)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی