صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

چگونه با همه دنیا ارتباط داشته باشیم

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۴۴ ب.ظ

هیچ کاری در دنیا به اندازه حمایت و همکاری با یک فداکار ارزش و قیمت و ثواب نداشته و ندارد چون دل و دیده های فراوانی با اینکار شاد و خرسند و سرافراز می شوند (تائب) 

من یک روستائی هستم من از برکت کوهنوردی و سحرخیزی صاحب یک روح بزرگ شده ام من از صدای زیبای آبشارها و رودخانه ها و خواندن بلبلان و کبک ها و دیدن آهوها و بره های ناز و خوشکل آنها در بهار در همین روزها همه ساله به اوج لذت و بهره از زندگی رسیده ام من زندگی را خوب فهمیده ام چون خاصیت کوهنوردی همین است خاصیت سحرخیزی همین است خاصیت قدم زدن و درد دل کردن با خداوند در کوههای و صحراها همین است لذت زندگی لذت کار کردن لذت باهم بودن و پیوستن را هزاران برابر می کند 

لذت جذب و جلب آدمهای گوناگون از سراسر دنیا و آدابها و فرهنگهای متنوع را در خودم زیاد کرده ام من عاشق معاشرت با مردمان دنیا فارغ از هردین و آئینی هستم حضور هرکس را در زندگی خودم معجزه می بینم هرکس کرامت و معجزات خودش را دارد پس باید همه را عاشق خود نمائیم و اول از همه عاشق همه بشویم این ارزش و قیمت فراوانی دارد این لذت دارد این خداپسندانه است قدمهائی که در راه جذب و جلب افراد متفاوت از سراسر دنیا برمی داریم خیلی با ارزش و گرانبهاست مخصوصا برای یک روستائی که نیاز مبرم به انسانهای تازه برای اشتغال می رود 

مردم یک روستا خیلی راحت و مثل آب خوردن تقویت و پرنور می شوند چون توقعاتشان بسیار پائین است و برعکس لذتهایشان از زندگی بسیار بالاست یک دامدار از دامداریش از صدای بره هایش از خواندن مرغ و خروسهایش بی نهایت لذت می برد و با دنیا عوضشان نمی کند 

من می خواهم با یک مجموعه انساندوستانه مثل صخا که سالها روشنش کرده ام تقویت و پرنورش نمایم و پشتیبان خوبی برای تک تک مردم روستایم باشم من خودم را سالهاست نشان داده ام من می توانم این توان و قدرت را علم و عرفان عشق و صداقت و ایمان به من داده است 

من عاشق زحمت و فعالیت هستم من از فداکاری لذت می برم من از جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها بی نهایت لذت می برم وقتی آنها از روستایم از مردم خوبم از خانواده ام از ایده ام از خدماتم در قالب قرض الحسنه و خیریه لذت و بهره می برند و تعریف و تمجید می کنند من هم لذت می برم چون عاشق فرهنگ سازیم من می خواهم فرهنگهای بسیاری را در روستایم تقویت و پرنور نمایم مخصوصا فرهنگ تعریف و تمجید و تشویق را چرا مادران زحمتکش ما سالها محروم از تشویق و ترغیب و تقویت باشند چرا زحمتکشان روستایم غریبانه فعالیت و فداکاری کنند 

و همه اینها با ارتباطهای خوبی که با مردمان قوی و روشنفکر و توانمند برقرار می کنیم امکانپذیر خواهد بود ما زجرهای زیادی بخاطر عدم حضور دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب می کشیم و حضور آنها همه دردهای ما را علاج می باشد 

دست بخیلان و هوسبازانی که بیهوده و خیلی راحت ما را اذیت و آزار می کنند و سالها مظلومانه زجر می دهند کوتاه خواهد شد نور زیاد می شود و همه تاریکیها با انسانهای تازه و توانا از بین رفتنی می باشد من دعوت کننده بسیار خوب و متفاوتی از همه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها در روستای خودم هستم و البته الگوئی بسیار خوب برای همه روستاها می توانم باشم 

توانمندان قدر و ارزش یک فداکار را به خوبی و در خور و شان می فهمند و می دانند آنها وقتی از داستان تائب در صخا و ارائه خدمات بی نظیرش آگاه می شوند اول که باور نمی کنند وقتی که در تحقیقاتشان به این مهم پی می برند و می بینند که واقعیت داشته و دارد لذت و بهره می برند 

اینجا کسانی بوده اند که از بهترین خدمات لذت و بهره نبرده اند اما انسانهای تازه و توانا خیلی لذت و بهره می برند و همین فرهنگ سازی می شود الگو برای همه روستاها می گردد و چه ثواب و ارزشی بالاتر از اینکه یک نفر عاشق مثل تائب با صخا الگوی خوبی از برکت صداقت و ایمان بشود 

مثل داستان یوسف و ذلیخا کسی باور نمی کرد که یوسف بی گناه به زندان افتاده است و چشم پوشی از این مهم داشته است باور کردنی هم نبود یک شاهکار بزرگ در نوع خودش می باشد وقتی که به همه ثابت شد و اعترافها شروع شد و خورشید از پشت ابرها بیرون آمد آنوقت خیر و برکت همه جا را فرا گرفت تائب هم اعمال و رفتار و پندار و گفتارش باورکردنی نیست واقعا معجزه علم و عرفان است که دستهای غیب را می خواهد تا برهمگان روشن گردد و خیر و برکتش همه روستا را فرابگیرد و در یک چشم زدن بعد از سالهای سال صبر و شکر جمیل و انتظار و توقع گلستان نماید 

هیچ کاری در دنیا به اندازه حمایت و همکاری با یک فداکار ارزش و قیمت و ثواب نداشته و ندارد چون دل و دیده های فراوانی با اینکار شاد و خرسند و سرافراز می شوند (تائب) 

یکی از عزیزان که هفته های قبل مهمان ما در ابرسج بود بنام مهندس اتحادیان که از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش مشهد می باشد و انسان بسیار باسواد و بافرهنگ و از روانشناسان زبده و توانا و اهل مطالعه و بررسی که اولین کاری که در حمایت و همکاری با تائب در صخا کرد اولین قدمی که برداشت اهداء یک کتابخانه با کتابهای بسیار خوب و ارزشمند مثل کتاب لذت کار از پیتر وار بود این مرد بزرگ ده دقیقه ای در رابطه با تائب و صخا صحبت کردند که بیاناتشان را برای همه عزیزان در ابرسج در گروهها فرستادیم باعث خشنودی همه اقوام و دوستان و اطرافیانم گردیدند این خاصیت حمایت و همکاری از یک فداکار عاشق است و اثرات زیادی در توجه و عنایت و حمایت تک تک عزیزان ما در صخا در ابرسج داشت پس وجود انسانهای تازه و توانا برای یک روستا بسیار پرخیر و برکت است و نگاههای ویژه و مخصوص را متمرکز یک فداکار می نماید 

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی