صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مورد تائید قرار گرفتم پس موفق شده ام

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۵۷ ب.ظ

اگر به دنبال ارزش و ثواب الهی هستیم فداکاران را تقویت و پرنور نمائیم حمایت و عنایت و همکاری با فداکاران باارزشترین کار دنیاست و بالاترین ثواب را دارد (تائب) 

وقتی که مورد تائید افراد باسواد و بافرهنگ و البته کسانی از جنس دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها قرار گرفته ام این یعنی بوی موفقیت و سربلندی و سرافرازی این یعنی عطر دل انگیز رضایت حقتعالی پس من موفق شده ام 

وقتی که توانسته ام در داستان زندگی کار آفرینان بزرگ دنیا ساعتها بدون خستگی مطالعه و بررسی داشته باشم این یعنی اینکه من موفق شده ام پس خوشحالم چون به نتایج مطلوب و درخشانی رسیده ام و خداوند را شکر می گویم و البته صبر و استقامت می کنم تا این موفقیت بطور صددرصد اتفاق بیفتد و من مشهور و معروف و محبوب دلهای بندگان توانای خداوند در سراسر دنیا بشود و سخنانم دهان به دهان بچرخد 

ایده های ناب من در همه روستاهای جهان باعث خشنودی و تحریک و تشویق فداکاران و عاشقان بشود انسان باید تلاش کند تا مورد تائید بندگان خوب خداوند قرا بگیرد تا تعریفها و تمجیدها از فعالیت و فداکاریش بسیار گردد  

تائید بزرگان انسان را باارزش می کند و تشویق می نماید تا در راه خدمت به دیگران کوشاتر بشود و باعث جذب و جلب دلهای توانگران بسویش می شود این تائید ها ارزش دارد چون باعث توجه و عنایت و حمایتهای فراوانی خواهد شد 

وقتی که یک نفر مثل مهندس عزیز اتحادیان از مشهد مهمان تائب در صخا می شود و ایشان را تائید می کند و فعالیت و فداکاریش در راه قرض الحسنه و خیریه و کوهنوردی را می ستاید طبیعتا دوستان و اقوام توانائی دارد که داستان این عشق و علاقه را به گوش آنها می رساند و آنها مشتاق می شوند تا به ابرسج بیایند و از تائب و صخا و مناظر زیبای طبیعی ابرسج دیدن نمایند 

من خوشحالم که توانستم بعد از سالها زحمت و تلاش برای روستایم کاری بزرگ انجام بدهم من در زمینه گردشگری و پذیرائی و راهنمائی عاشقان طبیعت که انسانهای بسیار توانائی هم هستند موفق و سربلند شده ام و این زمینه اشتغال را برای مردم روستایم به خوبی فراهم می نماید 

من توانستم نظر ثروتمندان را جذب و جلب کنم تا در این روستا سرمایه گذاری نمایندو این بسیار عالیست و خبر خوشی برای نوجوانان و جوانان روستاست که صاحب شغلهای جدید و فراوانی می شوند و البته باعث خوشحالی دل و دیده های سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم می شود    

هرکس در هرروستائی طالب شهرت و محبوبیت است باید در زمینه فرهنگی و ورزشی مخصوصا قرض الحسنه و خیریه و کوهنوردی و طبیعت گردی فعالیت و فداکاری کند (تائب) 

Related image

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی