صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

با حقیقت به شدت مخالفت می شود

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱ ب.ظ

تمام حقیقت ها از سه مرحله عبور می کنند اول به تمسخر گرفته می شوند دوم به شدت با آنها مخالفت می شود و سوم به عنوان چیزی کاملا بدیهی مورد قبول واقع می شوند (شوپنهاور ) 

در روستای خودم ابرسج شروع به فعالیت و فداکاری کردم و با یک مجموعه ارزشمند بنام صخا به میدان فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه و اشتغالزائی و بیداری و هوشیاری پا به میدان گذاشتم اول از خودم شروع کردم و با خانواده و دوستان بسیار عزیزم ادامه دادم 

من همه این مراحل را طی کردم مورد تمسخر و طعنه و سرزنش بخیلان و هوسبازان قرار گرفتم و صبر و شکر جمیل پاسخم شد جوابم شد با من به شدت مخالفت شد توهین و تخریب و تحقیر و تضعیف شدم و سالها ایستادم و باز هم صبر و شکر جمیل کردم و با سخنان بزرگان و اشعار شاعران و مخصوصا اشعار حافظ و آیات و روایات پروردگار باز هم مخصوصا با داستان یوسف به خودم آرامش دادم و با کوهنوردی و ساعتها درددل با خداوند در دل کوه و صحرا خودم را محکم و استوار کردم به این امید که هرکس خداوند را یاری کند خداوند هم یاریش می کند و درهای خیر و برکت و رحمت را برویش باز می نماید 

در این مرحله سختی های فراوانی را متحمل شدم و بی گناه اذیت و آزار می شدم و ضدهمکاری ها و عدم حمایت و عنایت و همکاری های فراوانی را دیدم تا اینکه به درصد بالائی رسیدند اما یاد و نام یوسف صدیق را در وجودم جاری کردم و هروقت بدنم فریاد می زد که بس است من گوش نمی کردم و ادامه می دادم هروقت از صبر و شکر جمیل برجوروجفاها خسته و بیزار می شدم به خودم دستور ادامه دادن می دادم و باز هم با سجده های شکر در کوه و بیابان در اوج سحرگاهان به آرامش می رسیدم دعا می کردم و آرزوهای خوب می کردم و البته از خداوند کمک و یاری هم می دیدم 

(و خیلی وقتها هم از خودم خواهش می کردم که ادامه بده خدا بزرگ است و البته خواهشم اجابت می شد و ادامه می دادم) 

و همین کمکها و یاریها بود که لذت صبر و شکر جمیل را حتی در اوج بحرانها در من زیاد می کرد تا اینکه در یک سال گذشته و از برکت پذیرائی و راهنمائی مهمانان عاشق طبیعتی که هرهفته به ابرسج و برای دیدن مناظر زیبای طبیعی این روستا تشریف می آورند  وارد مرحله سوم شدم و فعالیت و فداکاریم تحسین شد تعریف و تمجید و تشویق شد و من آثار و برکاتش را کم کم مشاهده می کردم 

اشعار و مقالاتم را برای این عزیزان بازگو می کردم و آنها هم به من نیرو و انرژی بیشتری می دادند  که باز هم خداوند را شکر می گویم 

با انسانهای تازه و توانا درهای جدیدی برویم باز گردید و موقعیت های مناسبی خلق می شد  این همان وعده های خوب و خوش رنگ خداوند به نیکوکاران بود که من مشاهده می کردم و به عنوان چیزی کاملا بدیهی مورد قبول واقع می شدم  هرچند این مرحله فکرش را نمی کردم برای من سالها طول کشید خیلی زیاد و این مدت جان شکار و طاقت فرسا را فقط با داستان یوسف که روزی دو سه بار مطالعه و بررسی می کردم  تحمل نمودم 

و صبر و شکر جمیل یوسف صدیق به من نیرو و انرژی می داد تا فقط به پایان و عاقبتش بیندیشم که بوسیله عزیز مصر حمایت و یاری دید و سربلند و سرافراز شد و همه را خشنود ساخت این قسمت لذت صبر و شکر جمیل را در من هزاران برابر می کرد  

از اینکه با حقیقت به شدت مخالفت می شود برایم دردناک و باورکردنی نبود آنهم با یک عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری اما حتما خواست خداست چون در داستان یوسف هم به وضوح و روشن می بینیم شدت مخالفت بخیلان و هوسبازان را که منجر به سالها چاه و زندان یوسف شد و من خوب فهمیدم که چاره ای جز استقامت ندارم تا عقل و هوش و دانش خودم را بالا و بالاتر ببرم و به اوج برسم 

و حاصل این سالها مقالات و اشعاری بود که کم کم در طول شبانه روز ارائه نمودم و به سمع و نظر تک تک عزیزان در سراسر دنیا رساندم و مطالعات و بررسیهائی بود که در این فرصت در زندگی کار آفرینان و بزرگان دنیا داشتم و از این همه توفیق که برمن عطا گردید سپاسگزار خداوند بزرگ و بخشنده و مهربانم از اینکه از طریق اشعار و مقالاتم دوستان و عاشقان فراوانی در سطح جهانی یافتم بی نهایت ممنون خداوندم 

امیدوارم در آینده ای نزدیک داستان زندگی پرفراز و نشیب من و خاطرات تلخ و شیرینم در سطح جهانی در قالب کتاب صخا الگوئی برای تک تک فداکاران و نیکوکارانی که در اول این راه هستند بشود و مرهمی بردلهای زخمی انسانهای عاشق باشد  هرچند که با وجود داستان یوسف صدیق نیازهای همه عاشقان صابر و شاکر برآورده می شود اما من هم به سهم خودم در این تفسیر سوره یوسف و داستان یوسف نقشی ارزشمند داشته باشم  و مطمئن هستم داستان زندگی من یک تفسیر واضح و روشنی براین سوره از قرآن خواهد شد و مفسران بزرگ جهان را دعوت به دیدن و شنیدن خودم و داستان زندگیم می نمایم این یک دعوت ارزشمند و خداپسندانه است امیدوارم قبول بفرمایند و قدم بردیدگان تائب عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار در ابرسج بگذارند و من خاک پای همه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار را سرمه چشمانم خواهم کرد  و دعا و آرزویم حمایت و همکاری و عنایت براین فعالیت و فداکاری بی نظیر می باشد آمین یا رب العالمین    

 جملات زیبا آرتور شوپنهاور - کیمیاگران در جستجوی خود برای طلا، چیزهای بسیار با ارزش تری کشف کردند


Image result for ‫با حقیقت به شدت مخالفت می شود شوپنهاور‬‎

Image result for ‫با حقیقت به شدت مخالفت می شود شوپنهاور‬‎

Image result for ‫با حقیقت به شدت مخالفت می شود شوپنهاور‬‎

Related image

Image result for ‫با حقیقت به شدت مخالفت می شود شوپنهاور‬‎

Image result for ‫با حقیقت به شدت مخالفت می شود شوپنهاور‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫با حقیقت به شدت مخالفت می شود شوپنهاور‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی