صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

تقدیم به تک تک شما و البته ممنون و متشکرم

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۵۳ ب.ظ
شروع کردم به امید خدا خوشحال و خندان                            فرستادم هزاران لعنت و نفرین برشیطان 
خداوندا قسم دادم تو را در کار و بار خود                                به آن صبری که یعقوب نبی در کلبه احزان 
و یا آن صبر یوسف قعر چاه و کنج زندان                                 الهی صدهزاران بار شکرت ای پناه دردمندان 
الا ای یاور هربنده بی یار و بی کس                                      برآور آرزویم را اجابت کن دعایمان 
قسم دادم تو را در اوج مستی و فداکاری                               به لطفی که تو را باشد به اهل عشق و ایمان  
پناهم ده که تنها دل به امید تو بسته ام                                خداوندا مرا مگذار تنها با هوسبازان   
عزیزان شاد باید کرد تائب را به هرقیمت                                که تا روی بخیلان کم شود از لطف یزدان 
بکوش ای جان که باشی نان رسان و کار فرما                        ثواب و ارزش این کار می باشد فراوان  
دلم خوش هست برآن وعده های خوب و خوش رنگت               زدم برآب و آتش تا شوم مقبولت ای جان 

در راه قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش هرچه فعالیت و فداکاری و حمایت و همکاری نمائیم باز هم کم است زیرا هزاران بلا و مصیبت از ما و خانواده و جامعه ما دور خواهد شد و به اوج دانش و هوش و آگاهی خواهیم رسید این خاصیت پندار و گفتار و کردار نیک است 
و تقدس این کار در خودمان و نسلهایمان جاری خواهد شد و یک فرهنگ بسیار زیبا و خداپسندانه است 
پس از این راه درخشان و تابان خودمان را در سطح جهانی به شهرت برسانیم با فعالیت و فداکاری در این راه اگر به شهرت برسیم جاویدان خواهیم شد با حمایت و همکاری از فداکاران هم می شود به شهرت رسید و باز هم این فرهنگ قشنگ و زیبا جاویدان می باشد 
صخا یک مجموعه انساندوستانه و خیرخواهانه است یک فرهنگ زیباست و علاج همه دردهای یک روستاست یک ایده بسیار ناب و ارزشمند که باید در روشن ماندن و تقویت و پرنور شدنش از هیچ کوششی دریغ نورزیم 
تائب صاحب این ایده در روستای ابرسج است صخا حاصل زحمت یک انسان عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و البته سحرخیز و فداکار و کوهنورد است 
تائب مثل یک شیر پشت صخاست و خانواده اش را بعد از سالها همت و فعالیت و فداکاری با خودش همراه کرد تا این ایده کم کم درخشان و تابان گردد و الگوی همه روستاهای دنیا بشویم  تائب دارو ندار و جان و مالش را وقف صخا کرد تا این ایده روشن بماند تائب در این راه همه هوا و هوسها را با از خود گذشتنن کنار گذاشت و تنها یک هوس را جایگزین تمام هوا و هوسهای زود گذر کرد و آن تقویت و پرنور کردن صخاست یک هوا و هوس ارزشمند و گره گشا و نان رسان و مشکل گشا که جاویدان می باشد  
تائب بخاطر صخا دعا کرد آرزو کرد ثروتمند شود و شد و صددرصد ثروتش را وقف صخا کردهرچه خداوند در این سی سال گذشته به تائب داد و می دهد جان و مال و نفس و قلم و قدم و دوستان و یاران خوب و ارزشمندو تازه و توانا و اعتبار و آبرو شهرت و عزت و قدرت همه را وقف صخا کرد  تا سرافراز بشود و همه را مخصوصا سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را خوشحال نماید هرچند تا محقق شدن وعده های خداوند مبنی برحمایت و پشتیبانی نیکوکاران زمان لازم هست چون یک دست صدا ندارد و با یک گل بهار نمی شود اما به عشق و به یاد یعقوب نبی و یوسف صدیق که سالها در کلبه احزان و قعر چاه و زندان صبر و شکر جمیل کردند تا دستهای غیب حامیشان شد صبر و شکر جمیل می کنم و در این راه بی نهایت فعالیت و فداکاری می کنم تا به وعده های خوب و خوش رنگ خداوند که شامل همه نیکوکاران عالم شده است برسم 
وظیفه من بعنوان یک انسان مظلوم و عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و اهل فرهنگ و ورزش حرکت و خدمت و استقامت و عنایت و محبت و در یک کلام عملکرد مثبت بود که توفیق یافتم و شروع کردم و سالها ادامه دادم و هستم حالا نوبت شماست 
در سوگ صبح همدم مرغ سحر شویم     در صبر غم به سرو بلند اقتدا کنیم 
با این یقین که از پس یلدا سحر شود      برخیز تا به حرمت قرآن دعا کنیم  
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید  
صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان  
حاصل زحمت من و خانواده و دوستانم صخا شد خداوندا قابلی ندارد فقط از تو خیر و برکت می خواهم تا بتوانم راحت و آسان خدامت کنم و بخاطر بخیلان و هوسبازان و تحت تاثیر آنها شرمنده دردمندان و مظلومان و معصومان نشوم پس با دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوبت از سراسر دنیا یاری و تقویت و پرنورم بنما آمین یا رب العالمین  
جملات زیبا آرتور شوپنهاور - کیمیاگران در جستجوی خود برای طلا، چیزهای بسیار با ارزش تری کشف کردند

Image result for ‫قابلی ندارد‬‎

Image result for ‫با حقیقت به شدت مخالفت می شود شوپنهاور‬‎
Image result for ‫من یک روستائیم‬‎
Image result for ‫من یک روستاییم‬‎
Image result for ‫صخا‬‎
Image result for ‫با حقیقت به شدت مخالفت می شود شوپنهاور‬‎
Related image
Image result for ‫من یک روستاییم‬‎
من تائب در ابرسج با ایده ارزشمند صخا در اوج فعالیت و فداکاری عاشق تک تک فعالان و فداکاران دنیا هستم و دستشان را می بوسم و تشنه دیدار آن عزیزان می باشم و خاک پایشان را سرمه چشمانم می کنم تا تقدس آن بزرگواران در من خوب و خوش جاری گردد و در داستان زندگیشان خیلی مطالعه و بررسی می کنم تا از تجربیاتشان بهره مند بشوم و در راه تقویت و پرنور شدن صخا بهره ببرم که روستایم را گلستان کنم و الگوئی بشوم برای همه روستاهای دنیا  
Image result for ‫عباس برزگر‬‎

Image result for ‫شوپنهاور‬‎
Image result for ‫محمد یونس‬‎
Image result for ‫صخا‬‎
Related image
Image result for ‫قابلی ندارد‬‎
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی