صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

سلامت جسم و روح ما تضمین می شود

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸ ق.ظ

چرا اینچنینم و در این سطح هستم چون سی سال صبحهای زود دو سه ساعت در کوههای ابرسج پیاده روی و دویدن را دستور کارم قرار دادم (تائب) 

وقتی سلامت جسم و روح ما با عبادت و بندگی خداوند تضمین می شود پس نتیجه می گیریم خداوند از سر دلسوزی و خواستن و عاشق بودن ماست که تاکید و اصرار برعبادت و بندگی دارد و به ما فرمان به نماز و روزه و صله رحم و قرض الحسنه و خیریه می دهد فرمان به فداکاری و حمایت و همکاری با فداکاران می دهد من بندگی و عبادت را در اوج به نمایش گذاشتم و مزه و لذتش را چشیدم نتیجه این ایده صخا شد( که علاج همه دردهای یک روستاست اگر توانمندان عنایت کنند و تقویت و پرنورم کنند من وظیفه ام فداکاری بود به نحو احسن انجام دادم حالا نوبت حمایت و همکاری شماست)  

تا توانی به جهان خدمت محتاجان و فداکاران و عاشقان و نیکوکاران کن به دمی یا درمی یا قدمی یا قلمی 

من به خانواده ام مخصوصا همسرم سفارش کردم که روزی نیم ساعت پیاده روی در مسیر کوههای ابرسج را در برنامه روزانه خودشان بگذارند من به آنها گفتم آنقدر این کار ارزش دارد که اگر من روزی نیم ساعت پیاده روی گفتم شما اگر بفهمید و خوب درک کنید که اولا برای سلامتی خودتان است و از دلسوزی و عشق و علاقه من به شماست که اصرار و پافشاری به این کار دارم دوما شما را برای کارهای روزانه اتان قوی و محکم و استوار و با انگیزه تر می کند تا راحت و آسان به کارهایتان برسید پس نه تنها روزی نیم ساعت پیاده روی که روزانه دو سه ساعت دویدن را دربرنامه روزانه خودتان خواهید گذاشت 

عزیزان اگر خوب درک کنیم که دستورات خدا مبنی برعبادات برای خودمان است نه تنها سالی یک ماه روزه که سالی حداقل سه ماه روزه خواهیم گرفت ماهی حداقل سه روز روزه خواهیم گرفت نه تنها نمازهای واجب را به جا می گذاریم که هرساعت دو رکعت نماز خواهیم خواند تا این حد ارزش و قیمت دارد و همینطور دیگر عبادات و فرمانهای خداوند را با شوروحال و بهتر و بیشتر انجام خواهیم داد و عمل می کنیم اینها برای خودمان است اگر قدر و ارزش و قیمت وجود و جسم و روح خودمان را بدانیم بی بهانه و بی ریا عبادت خواهیم کرد و من نظر شخصی خودم هست فکر نمی کنم خداوند بخاطر عدم بجا آوردن نماز و روزه و دیگر عبادات ما را محاکمه و سوال کند چون خداوند بزرگتر از این حرفهاست مثل همان فرمانهای ما به خانواده که در بالا مثال زدم روزی نیم ساعت ورزش از خانواده ام خواستم اگر عمل نکردند من آنها را مواخذه نمی کنم اما خیلی ناراحت هستم چون کسالت و بدحالی انها مرا خیلی اذیت می کند رنج و غصه های روزانه آنها از نظر روحی و جسمی برایم سخت و جان شکار است خداوند هم همینطور وقتی می بیند ما بخاطر عدم بجا آوردن عبادات که به نفعمان بود و هست زجر می کشیم ناراحت می شود و به فرشتگانش می گوید ببینید بندگان من از فرمان عاشقانه و دلسوزانه من سرپیچی و سستی کردند و حالا عذاب می کشند بدبختی و رنج می کشند ای کاش فقط اطاعت می کردند تا زجر نکشند به سعادت برسند لذت و بهره ببرند به نظر من فلسفه عبادت چیزهائی به غیر از این نخواهد بود و خداوند فقط بخاطر مردم آزاری ما را مواخذه خواهد کرد سوال خواهد کرد بخاطر ضدهمکاری با فداکاران و یا عدم حمایت و عنایت و همکاری با فداکاران و غمخواران و عاشقان ما را مواخذه خواهد کرد سوال خواهد کرد بخاطر مکر و فریب و خدعه و نیرنگ و رنگ و ریاهای گوناگون ما را مواخذه خواهد کرد پس عزیزان باعشق و شوروحال از همین حالا عبادت کنیم فقط به خاطر سلامتی جسم و روحمان تا راحت و آسان مثل تائب در صخا به مردم خدمت نمائیم و گره گشا و نان رسان و مشکل گشا باشیم تائب همه اینها را از برکت نماز و روزه و صبر و شکر جمیل برجوروجفای مغرضان و مغروران و منفوران بدست آورده است و اگر سالها چله گرفت و در حد تیم ملی خدا را عبادت کرد و از همه بهتر و بیشتر نماز خواند و روزه گرفت و بالاتر از همه در زمینه قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش فعالیت و فداکاری کرد عاشقانه فرمانهای خداوند را عمل کرد نه ترسی از جهنم داشت و نه امیدی به ثواب و بهشت داشت فقط به خاطر اطاعت از خداوند خوب هم اطاعت و عبادت کرد چون فهمید و درک کرد که باید عاشقانه و بهتر و بیشتر فرمانهای خداوند را به اجرا در بیاورد و البته نصیب و روزی و ارزش و ثواب فراوانی هم قسمتش شد  اما نیت و قصد فقط اطاعت محض باشد چون مولا فرمورد و مولای ما در هردوجهان خداست و فرشتگان و بندگان شایسته و ارزشمند و محبوب پروردگار مولای ما کار آفرینان محبوب و توانای پروردگار هستند که نان رسان و گره گشا و مشکل گشا می باشند  اجرتان با یزدان پاک 

من یک تار موی امثال آن کافری که یوسف صدیق را عزیز کردو گرامی داشت و از قعر چاه و زندان بخیلان و هوسبازان ظاهرپرست و دنیا دوست رهائی بخشید به دنیا و آخرت نمی دهم من خاک پای چنین کافرانی را سرمه چشمانم می کنم و حالم به هم می خورد از مدعیانی که با همه حرفهایشان با همه تظاهرشان به دوستی با خداوند و با وجود اینکه از پسران پیامبر خدا بودند و ادعایشان می شد یوسف صدیق را در چاه انداختند و برعلیه صداقت و ایمان و فداکاری متحد و شریک شدند  من از چنین انسانهائی که به تقلید از برادران یوسف در زندگی دیگران نقش بازی می کنند بیزارم و حاضر نیستم یک لحظه چشمانم به آنها بیفتد کسانی که طاقت دیدن یک عاشق و مظلوم را نداشتند و بخیل و هوسبازند اینها به سلامت جسم و روح دیگران ضربات جبران ناپذیری وارد می نمایند  حضرت یعقوب را با آنهمه عظمت و صبر و شکر جمیل کور کردند  خداوند لعنتشان کند که قابل هدایت هم نیستند 

رحمت خداوند برچنین کافرانی باد که در صدد پیشرفت و رشد و شکوفائی بشر هستند و در تقویت و پرنور شدن و پررنگ شدن فداکاران بی نهایت حمایت و همکاری و عنایت دارند  مثل عزیز مصر و به تقلید از عزیز مصر در زندگی مظلومان و شایستگان نقش مثبت بازی می کنند رحمت به آن شیری که چنین بندگانی از مادرانشان خورده اند دمشان گرم خداوند آنها را ببخشاید که اگر دین ندارند آزاده مرد هستند 

و وای به حال کسانی که ادعای دین و ایمان دارند اما ناجوانمردی از سروصورتشان می بارد خداوند لعنتشان کند   

همکاری با فداکاران سلامت جسم و روح شما را صددرصد تضمین می کند (تائب) 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید   

Image result for ‫سلامت جسم و روح‬‎

Related image

Image result for ‫با حقیقت به شدت مخالفت می شود شوپنهاور‬‎

Image result for ‫سلامت جسم و روح‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی