صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

گلچین مطالعات و بررسیهای تائب

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۰۴ ق.ظ

در کنج یک روستا از این جهان پهناور سالهاست مشغول مطالعه و بررسی در احوال دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های بزرگ دنیا هستم در این راه بهترین ساعتها و روزهای عمرم را گذاشته ام در اوج جوانی به جای همه حرفها و کارها به مطالعه و بررسی و از خودگذشتن پرداختم کم کم با کتابهای بزرگ و انسانهای بزرگ بندگان باسواد و بافرهنگ و توانمند پروردگارم آشنا شدم سخنانی ناب و ارزشمند یکی از آنها این است 

بی شعورها مدعی اند که عاشق خداوند و دشمن شیطان هستند در صورتیکه از رفتارشان انکار اولی و ارادت به دومی آشکار است (خاویر کرمنت) 

خودتان قضاوت کنید که میزان مطالعات و بررسی های من در بدترین شرایط با کمترین امکانات به کجا رسیده است در صورتیکه می بینم کسانی را که غرق ناز و نعمت هستند اما بعد از سالها مطالعه و بررسی عاشق انسانهای بی رحم و بی حیا و بی غیرت هستند و به آنها مشغول گشته اند 

حاصل پندار و گفتار و کردار نیک من از کجا شروع شده است و به کجا رسیده است از فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه شروع شده است و اکنون یک مجموعه بنام صخا در روستای خودم ابرسج افتتاح کرده ام تا بهتر و بیشتر به فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه بپردازم در این راه به جذب و جلب توانمندان شبانه روز پرداخته ام تا تقویت و پرنور بشوم و نیکوکاران و خیرین بزرگ را از سراسر دنیا عاشق خودم کنم عاشق ایده خودم گردانم که راحت و آسان گره گشا و نان رسان و مشکل گشا بشوم و سربلند و سرافراز گردم که همه را خوشحال نمایم مخصوصا سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را این دین من است این فرهنگ من است 

من در دین خودم به کجا رسیده ام به جائی که مورد تائید و مورد قبول بزرگان همه ادیان هستم من یک کار آفرین شده ام که در زمینه فرهنگی و ورزشی و

قرض الحسنه و خیریه و صنایع دستی روستائی فعال و فداکار و عاشقم من نان رسان شده ام و این آن چیزی است که خدا می خواهد و در این راه زن و بچه ها و اطرافیانم را شریک و یار و غمخوار کرده ام من همه را فعال و فداکار می خواهم همه را کار آفرین می خواهم 

شاگردان من که سالها به سختی تربیتشان کرده ام و تاوانها و هزینه های سنگینی هم پرداخته ام امروز کار آفرین شده اند امروز مجید ابراهیمی برادرم در زمینه صنایع دستی شاهکار کرده است امروز زن و بچه های من در کسب و کار خودشان بی نهایت زحمت می کشند و به مردم در نهایت سختی خدمت می کنند و نان رسان شده اند من دیده ام توانمندانی را که چنین توفیقی ندارند اگر می داشتند امروز هرروستائی حداکثر پنج تا ده خانواده فعال و فداکار درزمینه خدمت به مردمان داشت در یک چشم به هم زدن گلستان می شد امروز کاری کرده ام که خانواده و دوستان و اطرافیانم فقط به فکر تقویت و پرنور شدن صخا هستند و در این راه بی نهایت تلاش می کنند دعا می کنند و آرزو می کنند برخلاف خانواده ها و دوستان و اطرافیان دیگران که به فکر تجملات و گردش و تفریح و خوش گذرانی و امکانات رفاهی در اوج فقر و نداری هستند به فکر زیارت مکه و کربلا و عتبات عالیات در اوج فقر و نداری هستند به فکر پرده های سلطانی در خانه های کاه گلی خودشان هستند به فکر شیشه و بلورهای خارجی برای تزئینات خانه های کاه گلی خودشان هستند اما من سالها با این افکار در خانه و زندگی خودم مبارزه کردم و جنگیدم که چرا یک خانه کاه گلی یک خانواده ضعیف با در آمد کم باید به این فکرهای ویران کننده باشد اینگونه بچه های ما آینده خوبی نخواهند داشت و ویران می شوند جواب آنها را پدران و مادران هوا و هوس باز باید بدهند بیائیم به جای همه اندیشه ها و اعمال و رفتار ویران کننده به فکر کار آفرینی بچه هایمان باشیم به فکر نجات نوجوانان و جوانانمان باشیم و از تائب عاشق حمایت کنیم با ایشان همکاری کنیم تا به سعادت و خوشبختی برسیم تائب که می خواهد با جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها شما را پولدار کند اشتغال بوجود بیاورد التماس تفکر دارم بیائیم به سود تائب عاشق قلم بزنیم قدم بزنیم نفس بکشیم با جان و مال خودمان تقویت و پرنورش کنیم 

چرا همین فقیران و یا پولدارهائی که در روستا و شهرها و کشورهای مختلف زندگی می کنند و حداقل هرخانواده ای دویست تا سیصد هزارتومان وسایل و لوازم غیر ضرروی در خانه اش گذاشته است اما عاجز از یک افتتاح حساب صدهزارتومانی در قالب قرض الحسنه و خیریه صخاست جائی که وامهای بدون کاغذ بازی و بدون کارمزدش سی سال معروف و مشهور است چرا التماس تفکر چرا چنین خانواده هائی عاجز از پرداخت به موقع اقساطشان باشند چرا که یک عاشق را در اوج خدمت تضعیف و تحقیر و تخریب نمایند چرا التماس تفکر 

تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن   به دمی یا درمی یا قدمی یا قلمی 

به کجا رسیده ایم همینکه می شنویم و می بینیم یک فیلم مبتذل به بازار آمده است خریدار و مشتاق و تشنه اش می شویم و به تبلیغ و تقویتش می پردازیم اما سالها تائب غریبانه و مظلومانه می نویسد و می گوید و می خواند با اینکه یک الگوی خوب برای همه خانواده هاست بی تفاوت و بی توجه هستیم چرا در این جهان اینگونه زندگی می کنیم و این مشکل نه تنها روستای ما که مشکل همه روستاهای دنیاست  اسپانسر انسانهای فداکار و مجموعه های انساندوستانه ضعیف و یا اصلا نیست چرا باز هم التماس تفکر دارم هزاران بار و میلیونها بار و میلیاردها بار التماس تفکر دارم 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم (تائب) 

Image result for ‫خاویر کلمنت‬‎

Image result for ‫خاویر کلمنت‬‎

Related image

Image result for ‫خاویر کلمنت‬‎

Image result for ‫خاویر کلمنت‬‎

Image result for ‫خاویر کلمنت‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫خاویر کلمنت‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی