صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

زمین گرد است به هم می رسیم

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۹ ق.ظ

عزیزان فارغ از هر دین و آئینی فارغ از هر احساساتی بیائیم عمیق تر بیندیشیم کربلائی حسن مقدس یکی از پیران و سالخوردگان ابرسج که به من در اوایل راه عرفانم کمک زیادی کرد و مرا از ریاضتهای سخت و جان شکار همیشه منع می کرد و نصیحتم می کرد و هرچند اوایل پرشور بودم و تاثیری برمن نداشت اما بعدها به فکر حرفهایش افتادم و از افراط و تفریط دست برداشتم هرچند اگر همان روزهای اول گوش می کردم و مطیع بودم بیشتر از چهل روز ریاضت نمی کشیدم اما چون مطیع نبودم و گوش نمی کردم این ریاضتها و سختی ها سه سال به درازا کشید اما خدا را شکر باز هم متوجه شدم که باید به حرف سالخوردگان با تجربه گوش داد و آویزه گوش کرد ایشان همیشه مشوق و حامی و پشتیبان من بود و نکته های عرفانی زیادی را به من می آموخت یکی از آنها در باره همین مقاله است ایشان فرمود یک بنده خدائی سنگی به پای سگی زد و پای سگ آسیب دید برروی اسب پرید و چندین قدم جلوتر اسب به زمینش زد و پایش آسیب دید و اسب هم چندین قدم جلوتر پایش در چاله ای افتاد و شکست و آسیب دید 

منظور همین است که هرکاری کنیم مطمئن باشیم به همان شکل به خودمان برمی گردد پس از خداوند شرم و حیا کنیم و به جای بدیها و زشتی ها خوبی کنیم من در طول سالها مطالعه و بررسی ام به همه اینها رسیده ام و دیده ام مثل روز هم روشن و واضح است 

پس از هرکجا که هستیم توقف کنیم و توبه و جبران و تلافی نمائیم تصمیم بگیریم و از عاقبت پندارها و گفتارها و کردارهای بدو خوب خودمان عمیقا بیندیشیم هرکاری که می کنیم اول به فکر برگشت آن باشیم بعد آن کار را انجام بدهیم 

برای همین تائب سرپرست صخا در روستای ابرسج به جای همه پندارها و گفتارها و کردارها سعی و تلاشش را می کند تا در راه فرهنگ و ورزش قدم بردارد و در این راه سالها بالاتر از توانش فعالیت و فداکاری می کند حتی روزهای جمعه در خانه کوهنوردان ابرسج پذیرا و راهنمای مهمانان عاشق طبیعت است تا هیچ کس احساس غربت در این روستا نکند و دوست دارد این فرهنگ زیبا را در همه روستاهای دنیا جا بیندازد 

و در راه قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش به همراه خانواده و دوستان بی نهایت می کوشد تا فرهنگهای بسیار زیبا با انسانهای تازه و توانا احیا بشوند و جا بیفتند و اشتغالزائی به اوج برسد  

هرگز فداکاران را متهم نکنیم که این گناه بسیار سنگینی است و تاوان و هزینه های سنگینی هم برای ما خواهد داشت حواسمان به فداکاران و نیکوکاران و عاشقان بیشتر باشد که تقویت و پرنور شدن آن عزیزان منافع زیادی را برای همه به همراه خواهد داشت و برعکس تحقیر و تخریب و تضعیف خوبان و بی گناهان عواقب شومی دارد که سخت و جان شکار است کسانی که برعلیه خوبان باشند هرچند که دست دردست هم موفق و پیروز بشوند اما بعد از چندین سال تاوان سنگینی پرداخت خواهند کرد و البته پشیمانی و حسرت و هم فایده ای ندارد چون فکر عاقبت را بهتر است ازهمان ابتدا کنیم هرپندار و گفتار و کردار نیک و بدی صددرصد برمی گردد بهوش باشیم اجرتان با یزدان پاک 

Image result for ‫زمین گرد است به هم می رسیم‬‎

Image result for ‫زمین گرد است به هم می رسیم‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی