صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

عشق و علاقه من در یک روستا از این جهان پهناور در بدترین شرایط با کمترین امکانات به ستاره های محبوب پروردگار یک روز الگوی همه عاشقان در روستاهای مختلف جهان خواهد شد و امیدوارم این اتفاق عالی را خیلی زود شاهد باشیم (تائب) 

عاشق پندار و گفتار و کردار نیک هستم چون مرا در سطح جهانی به شهرت و قدرت و ثروت می رساند (تائب) 

چرا در یک روستائی مثل ابرسج یک نفر در بدترین شرایط با کمترین امکانات به اوج عشق و صداقت و ایمان و فداکاری می رسد این باید مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر و بهتر قرار بگیرد مورد توجه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار در سراسر دنیا قرار بگیرد اگر طالب جهانی گلستان هستیم باید در تقویت و پرنور کردن چنین گوهرهای ارزشمندی تلاش کنیم 

و اما این انسان در اوج جوانی با جمله از خود گذشتی رسیدی استارت زد و شروع به مطالعه و بررسی در احوال بزرگان جهان نمود تا رسید به احوال کار آفرینان بزرگ دنیا و همه انرژی و وقت خودش را در داستان زندگی این عزیزان گذاشت و از آنها بهره مند شد بطوری که تقدس آن عزیزان باعث شد که خودش یک کار آفرین بشود و نان رسان و گره گشا و مشکل گشا گردد و از برکت نام و یاد کار آفرینان تلاشش را فراوانتر کرد و به جذب و جلب عاشقان طبیعت همت نمود تا اشتغالزائی را در روستایش ابرسج به اوج برساند و الگوی تمام روستاهای دنیا بشود 

هرکس درباره بندگان بزرگ خداوند که قدرت و ثروت و عظمت و هوش و دانش نصیب و روزیشان شده است و از برکت اینترنت دسترسی به آن عزیزان بسیار راحت و آسان است فکر کند و صحبت کند و درباره این عزیزان دعا و آرزوهای خوبی داشته باشد طبیعتا روزبروز بزرگتر می شود و به درجه بالای عقل و هوش کامل خواهد رسید پس درباره کسانی که کوچک هستند و عمدا به دنبال اذیت و آزار مردمان می باشند و نان مردم را بریده و جای انسانهای ارزشمند را می گیرند و خودشان و دیگران را فریب می دهند فکر و صحبت نکنیم و از آن منفوران و مغروران و مغرضان جدا بشویم که لعنت خداوند برآنهاست هرچند که چند صباحی به زندگی پست و حیوانی دلخوش کرده باشند و با غیبت و تهمت و سرزنش و مکر و حیله در پی اذیت و آزار به عاشقان و نیکوکاران می باشند  آنها غرق عذاب و خشم و نفرت خداوند هستند و راه نجاتی هم ندارند چون اهل توبه و جبران و تلافی هم نمی باشند 

و با حرفهای من درآوردی قصد مغز شوئی نوجوانان و جوانان ما را دارند تا بتوانند چند روزی را از جهل و نادانی مردم سوء استفاده کنند و خوش بگذرانند ما باید به دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار بپیوندیم تا به سعادت و خوشبختی عظیم هم در دنیا و هم در آخرت برسیم ما خیر و برکت دنیا و آخرت را با هم و به نحو احسن می خواهیم و در این راه هم صددرصد به خداوند متوسل شده و خواهیم شد تا یزدان پاک کمکمان کند 

پس به بندگان ارزشمند خداوند اندیشیدن عبادت بسیار بزرگیست و بسیار خداپسندانه و انساندوستانه و خیرخواهانه می باشد زیرا درهای اشتغال و کار و فعالیت و فداکاری را بروی نوجوانان و جوانان پرشور و باانگیزه ما باز خواهد نمود  

من با این فرهنگ سالهاست به میدان آمده ام و برای تقویت و پرنور شدن این فرهنگ زیبا از خداوند خواسته ام دلهای بندگان باارزش خودش را از سراسر دنیا به سمت و سویم در ابرسج متمایل گرداند آنها توانائی این را دارند که از آن طرف دنیا هم به دیدنم بیایند ای کاش خداوند چنان قدرت و ثروت و عزتی به من عطا کند که بندگان باارزشش را در هرنقطه ای از جهان در یک چشم به هم زدن زیارت کنم و از وجودشان لذت و بهره ببرم 

هرچند در نبود آن عزیزان از تصاویر و عکسها و سخنان زیبایشان لذت و بهره ها برده ام و شورونشاط و انرژی زیادی نصیبم گشته است درود یزدان پاک بربندگان محبوب و دانا و توانای خداونددر هرکجای این کره خاکی که هستند تائب عاشق آنهاست و این عشق پاک و خالص و ناب را خداوند به من به خاطر سالها تلاش در راه فرهنگ و ورزش هدیه کرده است و روزبروز هم تقویت و پرنورتر می شود  

عشق و علاقه من در یک روستا از این جهان پهناور در بدترین شرایط با کمترین امکانات به ستاره های محبوب پروردگار یک روز الگوی همه عاشقان در روستاهای مختلف جهان خواهد شد و امیدوارم این اتفاق عالی را خیلی زود شاهد باشیم (تائب) 

عاشق پندار و گفتار و کردار نیک هستم چون مرا در سطح جهانی به شهرت و قدرت و ثروت می رساند (تائب) 

چون پرستوها...

میروم دیگر چون پرستوها میکنم ترک آشیان دیگر.

برنمی گردم زین ره رفته چون نمیگردی مهربان دیگر .

خسته از تاریکی شبها میروم افسرده و تنها .

پرکشم تا فصل رویاها تا ببینم طلوع فردا را .

به جز اشک غم تو بارانی به کویر دلم نمیریزد.

چون نوای غم و پریشانی زدل ساز من نمیخیزد.

روم آهسته از سر راهت برو دست خدا به همراهت.

Related image

Related image

Related image

چون پرستوها...

میروم دیگر چون پرستوها میکنم ترک آشیان دیگر.

برنمی گردم زین ره رفته چون نمیگردی مهربان دیگر .

خسته از تاریکی شبها میروم افسرده و تنها .

پرکشم تا فصل رویاها تا ببینم طلوع فردا را .

به جز اشک غم تو بارانی به کویر دلم نمیریزد.

چون نوای غم و پریشانی زدل ساز من نمیخیزد.

روم آهسته از سر راهت برو دست خدا به همراهت.

Related image

Related image

Image result for ‫بیل گیتس‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫بیل گیتس‬‎

Related image

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی