صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

خوشبختانه راه برای من آسانتر از بقیه است

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ب.ظ

عباس برزگر همانطور که در داستان زندگیش می خوانیم و می بینیم ایشان به قول خودش سواد چندانی نداشت و با دست خالی و از حتی زیر صفر و دیگر سختی های فراوان شروع کرده است 

من خوشحالم که هنوز در روستای خودم ابرسج در زمینه گردشگری شروع نکرده چیزهای گرانبهائی در دست دارم که هیچ یک از این عزیزان نداشته اند من خوشبختانه سالهاست یک مجموعه بنام صخا در ابرسج دارم که با همین نام می توانم خیلی زود در بین همه عاشقان طبیعت معروف و مشهور بشوم و محصولات دامی و کشاورزی و ارگانیک روستا را با همین نام عرضه نمایم من یک خانواده بسیار با تجربه و دوستانی با تجربه به همراه دارم 

من قبل از اینکه این کار را شروع کنم سالها با مقالات و اشعار خودم در سطح جهانی درخشیده ام از آنجا که عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و کوهنورد هستم نام و نشانی برای خودم با سالها قلم زدن و گفتن دست و پا کرده ام و اینها راه را برمن راحت و آسان کرده اند پس من به جرات می توانم بگویم از عباس برزگرها خیلی خیلی جلوتر هستم و خوشحالم از این بابت و دعا و آرزو می کنم برای همه عاشقان و فداکاران روستائی که می خواهند اینچنین شروع کنند و این کار را دنبال نمایند شاعر و نویسنده بشوند و صاحب یک وبلاگ و سایت باشند و مثل من با مطالعات و بررسی های زیاد در همه زمینه ها فعالیت و فداکاری نمایند تا زودتر و بهتر به نتیجه برسند و معروف بشوند 

همه می دانیم برای پیشرفت و رشد و شکوفائی در این کار ارتباطات خوب و صمیمی و نزدیک مهم است تبلیغات و شهرت مهم هستند و اگر می خواهیم خیلی زود حتی غریبه ها در یک چشم به هم زدن و از راه دور و نزدیک به ما اعتماد و اعتبار کنند باید خودمان را به شهرت برسانیم و نام و آوازه خودمان را برسر زبانها بیندازیم و من سالهاست با هزاران مقاله و شعر اینکارها را کرده ام و زحمتهای فراوانی را کشیده ام 

سالها در مسیر آبشار ابرسج مجانی و رایگان به گردشگران و عاشقان طبیعت خدمت کرده ام و پذیرائی و راهنمائیهای من همه مجانی بوده اند و از طرف صخا بصورت رایگان ارائه شده است ماههاست با چای داغ و آویشن داغ و شیر داغ و حلیم و آش داغ در خدمت تک تک عزیزان بوده ایم و همه را به یک چشم نگاه گرم و صمیمانه کرده ایم نذرمان هم برای اشتغال هم ولایتی هایمان بوده است 

من یک کار آفرین هستم به معنای واقعی نه اینکه کارگر داشته باشم و مزدشان بدهم من برایشان شغلهای جدید ایجاد می کنم تا خودشان کار آفرین بشوند من مشتریهای خوبی برای همه کارها جذب و جلب کرده ام و مزد و پاداشم را هم از خداوند می خواهم 

همین شهرت و محبوبیت برای من کافیست و ارزش و ثواب زیادی که در سایه این فعالیت و فداکاری نصیب و روزیم شده است برای  من بس است 

و در سطح جهانی انسانهای بسیار با سواد و دانا و توانا هستند که از روی همین نوشته ها پی به ماهیت انسان می برند و عاشق و شیفته انسان می شوند همانطور که من عاشق بسیاری از این دست عزیزان شده ام من عاشق عباس برزگر از روی همین مقالات و نوشته ها بعنوان مثال شده ام و هنوز ایشان را ندیده ام اما بهتر و بیشتر از اقوام و دوستانش ایشان را شناخته ام و دوستش دارم هزاران برابر بهتر و بیشتر از آنها باور کنید این خاصیت فعالیت و فداکاریست این خاصیت سادگی و بی ریائیست پندار و گفتار و کردار نیک هر انسانی را محبوب می نماید 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید   

اگر می خواهیم به این موقعیت عالی و ایده آل برسیم از هیچ گونه حمایت و همکاری که تائب توقع و انتظار دارد دریغ نورزیم چون من و خانواده و دوستانم در فعالیت و فداکاری به آب و آتش زده ایم و دریغ نورزیده ایم تا در سطح جهانی به شهرت برسیم و در آمد تک تک ابرسجیان چندین برابرافزایش یابد و این آینده ای بسیار پررونق را برای ما و دیگران رقم خواهد زد  و این سختی ها به نحو احسن جواب داده می شود  

انسانهای بسیار بزرگی با منظورها و هدفهای عالی و بزرگ طبیعتا جذب و جلب ما می شوند چون می دانند که در اینجا چه خبر خواهد شد و این تلاش سی ساله تائب و خانواده اش چه سودهای سرشاری را نصیب و روزی مردمان این روستا خواهد کرد یک اسطوره برای یک روستا معجزات و کرامات زیادی را به همراه خواهد داشت اگر قدرشناس باشیم و خداوند را براین نعمت بسیار عظیم شاکر باشیم خیرات و برکاتش را خداوند هرچه زودتر ظاهر و آشکار می کند  

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی