صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

منبع درآمد برای هم ولایتی هایم

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ب.ظ

دعا و آرزویم از کودکی اشتغال بود اشتغال برای همه برای همین در جستجوی راههائی به آب و آتش زدم و در این زمینه مطالعات فراوانی کردم تا اینکه به فکر افتتاح یک مجموعه در روستای خودم افتادم که قبلا در زمانی که ده دوازده ساله بودم بنام ظفر که فقط یک تیم فوتبال بود و از همسن و سالهای خودم با حمایتهای کم و اندک مالی حمایت می کردم و در حد کفش و لباس اسپانسرشان بودم اما همین باعث و بانی افتتاح صخا شد تا در قالب قرض الحسنه و خیریه فعالیت های خودم را ادامه دادم و با کمک اطرافیان فرهنگ و ورزش را تقویت نمایم از ورزش ووشو حمایتهائی کردم 

و در قالب قرض الحسنه وامهای خوبی می دادم و به تقویت کار آفرینان کوچک روستائی پرداختم و خداوند را شکر می کنم که توانستم با صخا این خدمات را ارائه نمایم و در دو سه سال گذشته هم از ورزش کوهنوردی و پذیرائی و راهنمائیهای عاشقان طبیعت فعالیتهایم را ادامه دادم 

که اینجا بسیار عالی بود و می توانستم بدینوسیله با جذب و جلب عاشقان طبیعت صخا را هم تقویت و پرنور نمایم تا از تجربیات و از همه لحاظ از این عزیزان بهره مند بشوم که زمینه اشتغالزائی را به خوبی و بهتر و بیشتر آماده نمایم 

چون این مهمانان عزیز امکاناتی می خواهند که باعث ایجاد شغلهای گوناگون می شود و خرید و فروش محصولات کشاورزی و دامی ابرسج و همچنین صنایع دستی به همه اینها اضافه شد و خیلی هم خوب جواب می دهد هرچند باز هم زمان بیشتری نیاز هست تا در این زمینه به شهرت و محبوبیت برسیم ولی ماه به ماه و هفته به هفته بهتر می شود  

و امیدوارم بزودی این رقم به روزبروز برسد و ما در ابرسج با این همه مناظر زیبای طبیعی و امکاناتی که در اختیار داریم روز بروز تقویت و پرنورتر بشویم و پاداش فعالیت و فداکاری خودمان را با اشتغالزائی هرچه بیشتر بگیریم 

و من از همه عزیزان دانشمند و ثروتمند و ستاره های محبوب و معروف و مشهور دعوت می کنم به ابرسج تشریف بیاورند و ما صمیمانه در خدمت این عزیزان خواهیم بود تا در این ارزش و ثواب والا شریک بشویم و آینده درخشان و تابان ابرسج این عزیزان را که در اول راه ما را عنایت و یاری می دهند فراموش نخواهد کرد و در خاطر ابرسج و ابرسجیان تا ابد خواهند ماند و حتما به چشم اسطوره های بزرگ خواهند درخشید کاری که در بوانات شیراز با عباس برزگر دیده ایم و داستان آن عزیزان در اول راه شیرین و دهان به دهان در سطح جهانی می چرخد و این یک افتخار بزرگ است برای همه کسانی که شریک این شاهکار شده اند و می شوند کاش بتوانیم در همه روستاها این فرهنگ زیبا را جا بیندازیم فرهنگ حمایت و عنایت و همکاری با فداکار آن روستا را و هرچه تمامتر تقویت و پرنورش بکنیم مثل عباس برزگر عزیز که باعث و بانی شغلهای فراوانی شده اند و بازار بسیاری از شغلها را گرم و گیرا کرده اند و توجهات بسیار خوبی را به سمت و سوی منطقه خودشان جذب و جلب نموده اند و من تائب در ابرسج با صخا تلاش می کنم به این افتخار و توفیق بزرگ به زودی زود برسم و الگوی همه فداکاران در روستاهای منطقه خودمان و دیگر مناطق بشوم و امیدوارم تجربه های من و داستان من کاری برای گلستان شدن همه روستاها و زیبا شدن جهان و صلح و دوستی در همه جهان بکند و من خوشحال می شوم اگر موفق و سربلند بشوم 

من برای اینکه به هدفم در سطح جهانی با روستایم برسم سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیده ام و بی نهایت تلاش کرده ام تا راههائی برای پیشرفت و رشد و شکوفائی پیدا کنم و در بدترین شرایط با کمترین امکانات شاهکار کرده ام که به هدف مقدس خودم برسم 

من زمینه های خوبی را هرچند به سختی فراهم کرده ام و سالها با صبر و شکر بسیار جمیل منتظر آن روز و آن شب قشنگی هستم که همه انسانهای موفق از آن شب و روز خاطرات خوبی در سطح جهانی مطرح کرده اند شب و روزی که موفقیتشان را جشن گرفته اند و به آرزویشان بعد از سالها تحمل سختی رسیده اند  و با سربلندی همه را خوشحال نموده اند و همه از آن عزیزان بهره مند گشته اند 

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی