صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

گیرم که

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۴ ق.ظ

گیرم که هزار مصحف از بر داری             با خود چه کنی که نفس کافر داری 

سر را به زمین چه می نهی بهر نماز           آن را به زمین بنه که در سر داری

گیرم که موفق شدیم و نقشه ها و حیله ها و همت و فعالیت و تلاشهایمان نتیجه داد و یوسف را به چاه انداختیم با هزاران وسوسه و توجیه و تفسیر این کار را انجام دادیم با عواقب شوم آن چه خواهیم کرد گیرم که سالها هم در خوبی و خوشی عمر گذراندیم و کسی هم نفهمید که چه کار زشتی انجام داده ایم اما خدائی که خوبیها و بدیها را رو می کند با ایشان چه می کنیم 

گیرم که یک عاشق را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری موفق شدیم تحقیر و تخریب و تضعیفش کنیم ولی عاقبت شومی که در انتظار ماست با آن چه خواهیم کرد با همه این کارهائی که کرده ایم و قرار است آثارش به خودمان و زن و بچه هایمان برگردد و چوب انکار و حاشا و نا جوانمردیهای خودمان را بخوریم جواب زن و بچه های بی گناه خودمان را که قربانی هوا و هوسهای شرم آور ما شده اند چه باید بدهیم 

وقتی مردم بفهمند که بزرگترهای مکار و فریبکار و بخیل و حسود و مغرض و مغرور و منفور داشتیم این بچه های معصوم چه باید بکنند آیا نباید فکر عاقبت را از همان ابتدا کنیم و به جای جوسازی و حقه بازی و حیله به فکر فرهنگ و ورزش باشیم 

به فکر کار آفرینی و اشتغال باشیم در اندیشه تقویت و پرنور کردن فعالان و فداکاران دلسوز و غمخوار به آب و آتش بزنیم اگر طالب بهشت برین هم باشیم این کارها و این قدمها که ارزش و ثواب فراوانتری دارند و بردشان بسیار بسیار زیادتر است 

از آن عبادتهای ظاهری که سودی هم برای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم ندارند استفاده ای ندارند و کمکی به تقویت و پرنور کردن فداکاران و کار آفرینان نمی کنند  

باید بهتر بیندیشیم قدمهائی برداریم عبادتهائی انجام بدهیم که در راه گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائی موثر و مفید باشند و از آن قدمهائی که هیچ سود و منفعتی در راه خدمت به بندگان خداوند ندارند دوری کنیم و خودمان را خسته و مسخره و ذلیل نگردانیم 

عبادتهائی انجام بدهیم که روزبروز ما را بزرگتر نماید و در سطح جهانی بدرخشاند نه آن عبادتهائی که روزبروز ما را کوچکتر و کوچکتر گرداند تا جائی که از چشم همه دنیا بیفتیم و از نگاه بزرگان دنیا طرد و پست و حقیر بشویم 

و من در بزرگ شدن خودم همت و تلاش می کنم و بدنبال راههائی هستم تا روزبروز خودم را بزرگتر و بزرگتر گردانم که در سایه این بزرگی همه را بهره مند گردانم توجهات جهانی را باید جذب و جلب کنم این دین من است این فرهنگ من است 

تا از هرکسی از هر انسانی یک چیزی برای بزرگتر شدن یاد بگیرم بیاموزم تا با انسانهای باسواد و بافرهنگ و البته دانا و توانا از سراسر دنیا جای مغرضان و مغروران و منفوران جای بخیلان و هوسبازان پست فطرت را در زندگی خودم پر نمایم 

که به سعادت و خوشبختی و بهشت برین در همین دنیا و آن دنیا برسم من عاشق بهشت هستم اما همین دنیا بهشت را می خواهم و دعا و آرزوی من همین است نه تنها برای خودم زندگی را بهشت می گردانم که برای همه این بهشت را می خواهم و این با جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های بزرگ دنیا امکان پذیر می باشد 

یکی از دعا ها و آرزوهای تائب زیارت قبر ابوسعید ابوالخیر بود و هست ایشان سخنان جالب دارد که من در اوایل راه عرفانم در اوج جوانی اشعار و سخنانش را زیاد مورد مطالعه و بررسی قرار می دادم و بهره می بردم خیلی آرزوی زیارت قبر ایشان را داشتم اما امکانات و شرایط من و فاصله ام از ایشان دور است و همین جا بارها و بارها روح خودم را برمهنه برسر قبر این بزرگوار می فرستادم و فاتحه نثارش می کردم من عاشق ابوسعید ابوالخیر بوده و هستم چه اندازه بزرگوار هستندایشان 

ابن سینا پس از دیدار با ابوسعید گفته‌است:

هر چه من می‌دانم او می‌بیند.

هرمان اته، خاورشناس نامی آلمانی دربارهٔ شیخ ابوسعید ابوالخیر می‌نویسد:

وی نه تنها استاد دیرین شعر صوفیانه به‌شمار می‌رود، بلکه صرف نظر از رودکی و هم دوره‌هایش، می‌توان او را از نوآوران رباعی، که زاییده طبع است، دانست. نوآوری او در این‌گونه شعر از دو جایگاه است: یکی آن که وی نخستین شاعری است که شعر خود را فقط به شکل رباعی سرود. دوم آنکه رباعی را بر خلاف پیشینیان خود نقشی از نو زد، که آن نقش جاودانه ماند. یعنی آن را کانون اشتعال آتش عرفان وحدت وجود قرار داد و این نوع شعر از آن زمان نمودار گمان‌های رنگین عقیده به خدا در همه چیز بوده‌است. نخستین بار در اشعار اوست که کنایات و اشارات عارفانه به کار رفته، تشبیهاتی از عشق زمینی و جسمانی در مورد عشق الهی ذکر شده و در این معنی از ساقی بزم و شمع شعله‌ور سخن رفته و سالک راه خدا را عاشق حیران و جویان، می‌گسار، مست و پروانه دور شمع نامیده که خود را به آتش عشق می‌افکند.

دیشب که دلم ز تاب هجران می‌سوخت اشکم همه در دیدهٔ گریان می‌سوخت
می‌سوختم آن چنان‌که غیر از دل تو بر من دل کافر و مسلمان می‌سوخت.

Mahne - Torbat-e Heydarieh 4.JPG

Image result for ‫روستای مهنه‬‎

Related image

Image result for ‫روستای مهنه‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫گیرم که‬‎

Image result for ‫گیرم که‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی