صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بعد از مرگ هم به نتیجه برسم باز خوشحالم

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۲ ب.ظ

من در روستای خودم ابرسج بعنوان یک انسان فداکار و عاشق پا در میدان فرهنگ و ورزش گذاشته ام همه وجودم را وقف این مجموعه ارزشمند یعنی صخا کرده ام تا سرافراز بشوم و همه را خوشحال کنم من می دانم که در هر روستائی یک نفر پیدا می شود و با زحمت زیاد با بی خوابی و نثار جان و مال و رفاه و آسایش خودش سربلند می گردد و همه را خوشحال می کند من در ابرسج می خواهم آن یک نفر باشم 

و از کودکی متفاوت از همه قدم برداشته ام و متفاوت از همه فعالیت و فداکاری کرده ام توقع رفاه و آسایش هم نداشته و ندارم چون اگر داشتم وقتی که خداوند مرا از مال دنیا بی نیاز کرد باز آن مال و ثروت خودم را وقف تقویت و پرنور شدن صخا نمی کردم و وقف هوا و هوسهای زود گذر دنیائی خودم می کردم و لذتهای زیادی هم می بردم اما صخا برایم مهمتر و بهتر و بالاتر از هرهوا و هوسی بود و هست و خواهد بود   برای همین محکم و استوار قدم برمی دارم تا بتوانم به هدفم برسم حتی اگر بعد از مرگم این هدف محقق بشود باز خشنودم فقط سربلندی خودم بعنوان یک دوست و یک رفیق بی ریا و بی بهانه پروردگار مهم و خوشحالی دیگران مخصوصا سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم برایم مهم و ارزشمند است   و برای این نیت از هیچ کوششی دریغ نمی ورزم 

من در کودکی تیم فوتبال ظفر را راه انداختم و اسپانسر تیم خودم بودم با پولهای توجیبی که از پدرو مادرم و مادربزرگهایم می گرفتم همه را خرج تیم می کردم و برخلاف همه بچه ها بودم و بعدها هم با صخا اینچنین بودم و هستم و خواهم بود  

هرچند دعا و آرزو می کنم این هدف در زمان حیات من محقق و حتمی بشود اما بعد از مرگ هم دعا و آرزویم برآورده و مستجاب گردید باز روح من خشنود خواهد بود و همین برایم کافیست که دیگران را تحریک به فعالیت و فداکاری کرده باشم و ایده های من در بین نوجوانان و جوانان مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد مخصوصا جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار از سراسر ایران و جهان که علاج تمام دردهای روستایم هست 

و این ایده ها الگوئی برای همه روستاهای دنیا هم خواهد شد امیدوارم به اوج عزت و ثروت و قدرت برسم و صخا خوب تقویت و پرنور بشود که زحمتهای فراوانی در این راه متحمل گردیدم و خانواده و دوستان و اقوامم اذیت و آزار شدند تا من به هدف والا و ارزشمند خودم برسم 

من نیت صدساله کرده ام و نسلهای بعدی ما حتما از این زحمتها بی نهایت بهره خواهند برد و این همه اشعار و مقالات ارزشمند نتایج درخشانی را به ارمغان خواهند آورد  من خوشحالم که خداوند در سایه علم و عرفان توفیقات بی نظیری عطایم کرد و این مهم در بدترین شرایط با کمترین امکانات اتفاق افتاده است اگر ذره ای حمایت و عنایت و همکاری بیشتر و بهتر می شد در یک چشم به هم زدن روستایم را گلستان کرده بودم و این کار را سالها پیش می توانستم انجام بدهم اما فرهنگ حمایت و همکاری با فداکاران در یک روستا ضعیف و یا اصلا نیست برای همین نمی شود توقع و انتظارات معجزه را از یک فداکار داشت و فقط باید صبر و شکر کرد تا خداوند خودش کمک کند  

من اگر موفق بشوم یک دانشمند بزرگ و یا یک ابرمیلیاردر و سوپرپولدار را برای تقویت و پرنور شدن ایده ارزشمند و انساندوستانه ام جذب و جلب نمایم من موفقیت و پیروزی خودم را جشن خواهم گرفت اگر این شریک را خداوند برای این ایده ام برساند حتما در یک چشم به هم زدن روستایم گلستان خواهد شد و من به تمام آرزوهای خودم در یک چشم به هم زدن می رسم و دعاهایم را مستجاب شده می بینم و به همه دنیا نشان می دهم 

بروس لی از آن دسته نام‌هایی است که شاید اگر کسی او را نشناسد، خنده‌دار به نظر برسد. این بازیگر در زمان حیات خود چهر‌ه شناخته‌شده فیلم‌های رزمی هنگ‌کنگی به شمار می‌رفت، اما در سطح جهانی چهره شناخته‌ شده‌ای نبود. او در آن دوران در برنامه‌های تلویزیونی آمریکایی حضور‌های کوتاهی داشت. این بازیگر فیلم‌های اکشن رزمی یک ماه پس از مرگ در سال 1973 و با انتشار جهانی مشهورترین فیلمش «اژدها وارد می‌شود»، به شهرتی فراگیر دست یافت.

دوران بازیگری جیمز دین خیلی کوتاه بود. این بازیگر در دوران کوتاه فعالیت خود در عالم سینما در فیلم‌های کمی بازی کرد، که دو عدد از این فیلم‌ها پس از مرگ او در سال 1955 راهی پرده سینما شدند. یکی از این دو فیلم به نام «شورش بی‌دلیل» شهرت فراوانی برای جیمز دین به بار آورد. این بازیگر پس از مرگ دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

ون‌گوگ بسیاری از آثار مشهور خود را در ماه‌های پایانی زندگی خود به پایان رساند. شاید به دلیل همین زمان کوتاه بین خلق این آثار و مرگ او بود که جهان هنر در زمان حیات او نتوانست از وجود شاهکارهای او باخبر شود. بر اساس شایعات و اخباری که حول و حوش زندگی این نقاش وجود دارد، او در زمان حیات خود تنها موفق به فروش یکی از نقاشی‌های خود به مبلغ ناچیزی شد، درحالی‌که تابلوهای او پس از مرگش تا کنون بازاری به ارزش صدها میلیون دلار داشته است.

پل گوگن نقاش سبک پست‌امپرسیونیسم فرانسوی نیز کمابیش سرنوشتی مشابه با ون‌گوگ داشت. آثار او در زمان حیاتش با اقبال مناسبی از سوی جامعه مواجه نشد. این نقاش نیز در فقر درگذشت، تا پس از مرگش به شهرت دست یابد. یکی از نقاشی‌های او به نام «کی ازدواج می‌کنی؟» به قیمت 300 میلیون دلار به فروش رسیده، که گرانترین قیمتی است که تا کنون برای خرید یک نقاشی پرداخت شده است.

هرمان ملویل در زمانی که از دنیا رفت، تقریبا نامی فراموش شده بود، حتی برخی آگهی‌های ترحیم از او با نام «هنری ملویل» یاد کرده بودند. رمان «موبی دیک» در زمان حیات او با انتقاد‌های بدی روبه‌رو شد، تا او نیز به جمع کسانی بپیوندد که پس از مرگ استعداد‌شان نمایان می‌شود. سال‌ها پس از مرگ این نویسنده رمان «موبی دیک» به عنوان یکی از شاهکارهای ادبیات آمریکا شناخته شد.

این شاعر سرشناس آمریکایی نیز در زمان حیاتش چهر‌ه شناخته‌شده‌ای نبود و تعداد کمی از اشعارش در زمان زنده بودنش منتشر شدند. البته این موضوع را می‌توان ناشی از خلق‌وخوی این شاعر دانست. درهر حال این لاوینیا خواهر امیلی بود که پس از مرگ او شعر‌های او را یافت، تا نخستین نسخه از اشعار او تقریبا چهار سال پس از مرگ او به انتشار برسد. مجموعه اشعاری که لاوینیا از سروده‌های خواهرش یافت، شامل نزدیک به 1800 شعر بود.

این نویسنده سوئدی خالق مجموعه «سه‌گانه هزاره» است، که در چندسال گذشته همواره یکی از کتاب‌های پرفروش جهان بوده است. این نویسنده در سال 2004 و یکسال پیش از انتشار اولین رمانش از دنیا رفت. نخستین رمان از این مجموعه به نام «دختری با خالکوبی اژدها» در سال 2005 منتشر شد، که چند سال بعد دست‌مایه ساخت فیلمی با همین نام شد. بر اساس گزارش پابلیشرویکلی سومین رمان از این مجموعه به نام «دختری که به لانه زنبور لگد زد» پرفروش‌ترین کتاب سال 2010 در آمریکا بوده است.استیگ لارسن

Image result for ‫بعد از مرگ ستاره ها‬‎

Related image

Image result for ‫موفقهائی که بعد از مرگ به نتیجه رسیدند‬‎

Image result for ‫جول اوستین‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫بعد از مرگ ستاره ها‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی