صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

یک سال بسیار بد برای ما در صخا

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۲ ب.ظ

امسال سال بسیار بدی برای ما در صخاست از آنجا که کار اصلی مردم ما کشاورزی و دامداری است مخصوصا کشاورزی و امسال صددرصد سرمازدگی داشتیم و محصول ما بیشتر زردآلوست و هرکشاورزی هرچند کوچک حداقل پنج ملیون تومان برداشت محصول داشت ولی اکنون خبری نیست 

اینروزها همه ساله زردآلوها را برداشت می کردیم و پول خوبی وارد این روستا می شد و ما هم در صخا اینروزها وامهای خوبی پرداخت می کردیم چند سال پیش که خشکسالیها و سرمازدگیها نبود اوج وام دهی ما خرداد و تیر و مرداد بود 

الان دو سه سال است که مشکل بی آبی هم اضافه شده است و مردم برای حفظ باغات خودشان مجبور هستند استخر بزنند و با این هزینه های سنگین دارو ندارشان هزینه استخر می شود  امسال هم که بدتر از همه ما در این دو سه برج برای جبران زمستان دو سه برابر وام می دادیم و مشتریان خودمان را در صخا راضی و خشنود می کردیم طبیعتا با این وضع نمی شود تقاضاها را جوابگو بود و برای ما در صخا که سی سال بهترین خدمات را ارائه نموده ایم دو سه سال گذشته درد آور و رنج آور بود وقتی مشتریها راحت و آسان از خدمات ما استفاده کنند خوشحال می شوند و ما هم طبیعتا خوشحال به فعالیتمان ادامه می دهیم اما با این وضع همه با ناراحتی باید فعالیت و فداکاری کنیم و روی همه تاثیرات بد خودش را می گذارد 

مگر اینکه بتوانیم از دوستان توانای خودمان حمایت و پشتیبانی بگیریم و عزیزانی را از طریق و از میان گردشگران جذب و جلب صخا کنیم و این سالها را به خوبی و خوشی پشت سر بگذاریم تا در سالهای آینده جبران و تلافی بشود  

هرچند خدا می داند که شبانه روز در این راه زحمت می کشیم و بی نهایت کار می کنیم و جلسات زیادی با دوستان عاشق طبیعت خودمان که توانا و دانا هستند می گذاریم و از آنها خواهش می کنیم که تقویت کننده ما باشند که این کار ارزش و ثواب فراوانی دارد امیدوارم زحمتهای ما جواب بدهد و خداوند با دستهای غیبش از طریق بندگان توانایش یاری کننده ما باشد  

و دلهای توانگران را به سمت و سوی ما در صخا متمایل گرداند تا با افتتاح حساب و تقویت حسابها پررنگ بشویم و راحت و آسان خدمت کنیم 

طبیعتا با این وضعیت زحمت و کوشش ما چندین برابر می شود و این با وجود این اوج فداکاری زجر آور است 

و چاره ای هم نیست باید منتظر کمک و لطف و عنایت خداوندباشیم تا وعده هائی که در شش ماه گذشته به ما توسط دوستان توانا و دانای خودمان داده شده است عملی شود و خیر و برکتی نصیب و روزی ما بشود و همه را بهره مند گردانیم 

ای کاش عزیزانی که می توانند یاری کننده ما باشند دریغ نورزند تا ما با خیال راحت و بدون دغدغه به کار خودمان ادامه بدهیم کاری که خانوادگی انصافا سه شیفته انجام می شود و من واقعا این زحمت و تلاش را در هیچ روستائی نمی بینم و این بیشتر اذیت و ناراحتم می کند 

خانواده ما مثل شیر پشت صخا هستند و برای صخا شبانه روزی فعالیت و فداکاری دارند و این کمبودها سوء تفاهم ها و سوء ظن هائی بوجود می آورد که اصلا در شان یک نیکوکاری مثل ما نیست کسی که از دل و جان برای روستایش چراغ روشن کرده است و با خون دل این چراغ را سی سال روشن نگه داشته است خداوند بندگان بسیار دانا و توانا در سراسر دنیا زیاد دارد و من دعا و آرزو می کنم حداقل یکی دو نفر حامی و پشتیبان ما در صخا بشوند و داوطلب این حمایت و پشتیبانی باشند داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم (تائب)   

من برای صخا همانطور که همه شاهد هستید بی نهایت و بهتر و بیشتر از همه کار آفرینان تلاش کرده ام از تمام توان خودم برای تقویت صخا استفاده کرده ام از قلم و قدم و نفس و پول خودم دریغ نورزیدم تا این ایده برای همه روستاها الگو بشود  

من سلامتی و جوانی و نشاط زندگیم را به پای صخا ریختم تا تقویت و پرنور بشود و به وعده های خداوند برسم و دلهای دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها را جذب و جلب صخا نمایم به همین منظور عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و سحرخیز و کوهنورد شدم و همه عمر من در مطالعه و بررسی زندگی کار آفرینان بزرگ جهان و در کوه در دعا و آرزوهای بزرگ گذشت و ساعتها هم به نوشتن و قلم زدن مشغول شدم 

Related image

Related image

Image result for ‫سالهای بد‬‎

Image result for ‫سالهای بد‬‎

Related image

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی