صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

خدا را می بوسم

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ق.ظ

روزهای اول که در راه عاشقی قرار گرفتم در اوج جوانی با خودم می گفتم کاش می شد خدا را بوسید و بوئید کم کم که در این راه پخته و پخته تر شدم دیدم این کار شدنی است می شود خدا را بوسید و بوئید اما شرط دارد 

در اوج سحرگاهان وقتی که همه در خواب ناز هستند می شود خیلی راحت و بدور از چشمان همه خدا را بوسید و بوئید این کار شدنیست در دل کوه و صحرا و در خلوتهای دلنواز می شود خدا را بوسید می شود عاشق گلها و گیاهان شد و بوسه های شیرین برخداوند زد 

می شود عاشق آواز بلبلان و قناریها شد عاشق بوی گل و گیاهان صحرائی شد عاشق طبیعت بکر و دست نخورده و خیلی راحت خدا را بوسید و درد دل کرد و از همه مشکلات به خداوند پناه برد و غمها را خالی کرد و شاد و سرمست برگردی و به زندگی ادامه بدهی اینها معجزه رسیدن به بوسه و بوی خداست 

پس می شود خدا را بوسید ای خدای بزرگ من تو را می بوسم و می بویم تا تقدست در من جاری گردد من هم به بوی تو و از برکت بوسه تو دانا و توانا می شوم و در دلها جای می گیرم از برکت همین بوسه ها عاشق و شاعر و نویسنده و عارف می شوم فعال و فداکار می شوم سحرخیز و عاشق طبیعت و کوهنورد می شوم اینها همه از برکت همان بوسه هائی است که برخدا زده ام و بوی خداوند را به جسم و روح خودم مزین کرده ام 

من مزین به بوی خداوند می شوم وقتی که عاشق می گردم و اینچنین زیبا در جستجوی خداوند به آب و آتش می زنم و من همه بندگان توانای خداوند را از سراسر دنیا مجذوب خودم می کنم و اینها از برکت همان بوسه هائیست که گفتم چگونه می توانیم خدا را ببوسیم و شرح دادم و به سمع و نظرتان رساندم پس شما هم می توانید خدا را ببوئید و ببوسید به شرط اینکه با عاشقان هم پیمان بشوید همراه و یار گردید  

رمز و راز عاشقی همین است از خودگذشتن است و رسیدن نزدیک و راحت و آسان است وقتی که از برکت همین بوسه های گرم و آتشین محبوب و معروف و مشهور می گردی این یعنی اینکه بوسه ها و بوئیدنهایت موثر و مفید بوده است پس آفرین به تو و مرحبا به رحم و غیرت و خجالت تو که به این مقام والا و ارزشمند رسیدی و دیگران را هم می رسانی درود برتو و هزاران آفرین برتو و جسم و روح پاکت 

که همین حالا خدا را عاشقانه می بوسی و می بوئی در کنج یک روستای زیبا و قشنگ ازاین جهان با عظمت و بزرگ یعنی ابرسج در دل یک مجموعه باارزش یک ایده قشنگ در قالب فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه متفاوت از همه کس بنام صخا و به اسم تائب احسنت برتو و به کوری چشم بخیلان و هوسبازان تو به مقام والا و ارزشمندی رسیده ای آنها که چشم دیدنت را نداشتند و در تحقیر و تخریب و تضعیفت سعی کردند و شریک شدند و سالها کوشش  و تلاش کردند که بی فایده بود چون خداوند دشمن بخیلان و هوسبازان است و خودشان را هم از بوسه های آتشین خداوند محروم کردند نه تنها تو خدا را می بوسی که خدا هم در این ساعات تو را به همراه فرشتگانش می بوسد و می بوید و دیگران را از بین بندگان توانایش از سراسر جهان وادار و مجبور می کند که تو را ببوسندو ببویند حالا می بینند آنهائی که به قصد جوروجفا برتو زندگی کردند و دست دردست هم دادند خداوند دستهایشان را باز و رو می کند   

Image result for ‫کاش میشد خدا را بوسید‬‎

Image result for ‫کاش میشد خدا را بوسید‬‎

Image result for ‫کاش میشد خدا را بوسید‬‎

Related image

Image result for ‫کاش میشد خدا را بوسید‬‎

Related image

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫کاش میشد خدا را بوسید‬‎

Image result for ‫کاش میشد خدا را بوسید‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی